Hanna - Gent

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Iemand ervaring met Hanna uit Gent?

op afspraakjes - hanna

Soms staat er in advertentie: Blowjob without condom, the rest with.
Soms staat er ook dat je al haar gaatjes mag nemen zonder condoom als je recente negative test hebt:

Ik twijfel dus wel wat over de echtheid, maar advertentie blijft wel staan (bij fakers verdwijnt het wel vaak na enkele dagen).

Yeeziy

Toogplakker
19 feb 2019
112
12
Normaal wel legit,
Is deel van een groep in Gent die graag gangbangs organiseert.

Dat ze bare doen wist ik niet en denk ik wel zeer beperkt en ferm duur

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Al niemand ervaring met deze dame? Foto's zien er ok uit. Ook foto's facebook ( ik heb haar niet bewust gezocht, had ze toegevoegd aan mijn telefoon voor WhatsApp toen ik haar nummer kreeg, en kreeg plots van facebook voorstel nog ik deze dame niet kende, wsch op basis van mijn telefoonboek). Op girlsreview lees ik dat ze "dik" of "mollig" is, wat ik niet kan afleiden uit de foto's. Maar slank of normaal figuur is wel voorwaarde voor mij. Dik wil ik niet :)

Te vinden op.afspraakjes met zoekfunctie british slut

• Like
Waarderingen: odal

jonaszc

Toogplakker
13 nov 2023
78
41
Ooit bezocht, wel met condoom toen. Z is is idd vrij dik. Was heel raar, ze lag gewoon geblinddoekt op het bed klaar om genomen te worden. Dus moest ik een asshole geweest zijn had ik haar zonder kunnen palen zonder dat ze het door had. Geen herhalingsgevaar wegens geen klik en niet echt aantrekkelijk..

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Maar van mij nam haar al. Vond haar ook te mollig. Wel voor veel in. Wel neuken met.

Terug
Naar boven