Hanke - Den Bosch

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Goedemiddag mede barelovers.
Heeft iemand ervaring met deze schoonheid? http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/558331-Lekker-los-gaan-/default.aspx
Komt me ergens bekend van voor, misschien onder een andere naam? (excuses wanneer het dubbel is gepost)
Maar afgaande op de foto's, zou ik hier wel een "kunstje" op kunnen. Maar ik ben bang dat dit een klassiek voorbeeld is van "als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat ook meestal". Ik ben benieuwd...

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Profiel foto van Hanke
Tel. nr: 0617210018
Plaatsnaam: Den Bosch
Leeftijd: 27
Lengte: 175 cm
Kleur haar: zwart
Lichaamsbouw: normaal
Cupmaat: D
Uiterlijk: Nederlands Hallo geile mannen. Ik ben hanke en ik vind alles lekker met je. En doe bijna alles in bed . Ik ben een super geile dame Ik ou van lekker diep pijpen en echt lekker die stijve pik van je voelen(als de hygiene goed is natuurlijk) Of geil klaarkomen in mn mond gezicht of op mn borsten. Ik hou er van om goed geneukt teworden Wannneer Kom je mij lekker nemen xxx Tessa op mail en sms wordt niet gereageerd graag bellen met nummer weergave .Mogelijkheden
anaal
bare seks
BDSM klant dominant
BDSM klant onderdanig
beffen
biseks
buiten sex
fisting bij klant
fisting mogelijk
gangbang
highclass companion
intiem
klaarkomen in mond
klaarkomen op gezicht
kontlikken bij klant
massage met hoogtepunt
pijpen
pijpen deepthroat
pijpen zonder condoom
plassex
plassex door klant
prostaat massage bij klant
soft SM
speciale kledingverzoeken
squirting
tongzoenen
trio m/m
trio m/v
tussen borsten (russisch)
vingeren
zoenen
Extra info:Ik spreek:NederlandsSpaansFoto's extra foto 1 van Hanke extra foto 2 van Hanke extra foto 3 van Hanke extra foto 4 van Hanke extra foto 5 van Hanke extra foto 6 van Hanke extra foto 7 van Hanke Blog / Nieuwtjes Deze adverteerder heeft nog geen nieuwtjes Beschikbaarheid
beschikbaar in ochtend beschikbaar in middag beschikbaar in avond beschikbaar in nacht
Maandag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar
Dinsdag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar
Woensdag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar
Donderdag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar
Vrijdag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar
Zaterdag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar
Zondag beschikbaar beschikbaar beschikbaar beschikbaar Prijzen
½ uur € 80.00
1 uur € 120.00 < VorigeVolgende >Terug naar ov

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
Ik geloof niet dat voorgaande de bedoeling is, kan iemand mij wellicht even per pb uitleggen hoe je een foto van een advertentie erbij plaatst?

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Door een screenshot te maken en die vervolgens up te loaden via het knopje (wat onder de tekstinvoer staar) "bijlagen" en "bestanden toevoegen" te drukken.

A

Anonymous

Guest
Lijkt me stug dat je deze dame aan gaat treffen. Fotos zijn té professioneel en zullen wel ergens gejat zijn.

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
PeeweeHerman zei:
Lijkt me stug dat je deze dame aan gaat treffen. Fotos zijn té professioneel en zullen wel ergens gejat zijn.

Dat vermoeden heb ik ook, maar ondertussen heeft nog niemand de proef op de som genomen blijkbaar. Mij lijkt het stug, dat een dame die kennelijk al zo lang adverteert, nog nooit door iemand is "gecontroleerd".

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Mijn eerste gedachte was: daar is reverse image search toch voor? Maar volgens mij werkt dat niet door het Kinky logo?

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
Wel eens langs geweest.. meestal in t campanile den bosch..
De vrouwen worden gewoon uitgewisseld.. echter bare is altijd een No Go wel eens terug gebeld naar de telefoniste om me te beklagen..
Reactie: Oww dat is niet de bedoeling ik zal het bespreken..maar dat helpt niet.. In mijn optiek weg gegooid geld.. Je krijgt niet wat wordt beloofd..

Er zijn er altijd een paar meer.. op dezelfde locatie.. Foto's kloppen nooit met wat je krijgt...

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
k_kroket zei:
Wel eens langs geweest.. meestal in t campanile den bosch..
De vrouwen worden gewoon uitgewisseld.. echter bare is altijd een No Go wel eens terug gebeld naar de telefoniste om me te beklagen..
Reactie: Oww dat is niet de bedoeling ik zal het bespreken..maar dat helpt niet.. In mijn optiek weg gegooid geld.. Je krijgt niet wat wordt beloofd..

Er zijn er altijd een paar meer.. op dezelfde locatie.. Foto's kloppen nooit met wat je krijgt...

Dank! Kan van mijn lijst dus... :(

Terug
Naar boven