Hallo

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Kijk hier al even rond en probeer een beetje te begrijpen wat hier speelt.

Verbaas mij over een "recensie" waarbij details ontbreken om de dame en het huis te beschermen.
Het gaat dan om een massage tent waar geen sex is toegestaan.
Het leidt tot vragen om informatie middels PB en gespeculeer om welk bedrijf het gaat.
Niet echt een zinvolle recensie die uiteindelijk toch leidt tot het prijsgeven van details.

Gert.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Welkom! Dus al een tijdje hier, geen recensies of nuttige bijdragen aan het forum geleverd en toch klagen over de bijdragen van anderen? Succes met het goede voorbeeld geven. Nu verwachten we toch een paar pareltjes met naam en toenaam van je!

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Nee, ik ben niet de eigenaar van de massage salon waar het over gaat.

@vovin,
Er staat toch heel duidelijk dat ik hier nog niet zo lang ben.
Je kunt heel makkelijk vaststellen wanneer ik me heb aangemeld.
Dan meteen vragen waarom ik nog geen bijdragen heb geleverd is wat ongeduldig.
Misschien mag ik me even oriënteren over de gang van zaken voor ik een recensie schrijf?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Moet ik dat aan anderen overlaten? ;) Dank voor het warme welkom.
Ik heb niets met dat onderwerp maar ben wel verbaasd over de discussie daarover op dit forum.
Wanneer dat representatief is voor het forum ben ik minder geïnteresseerd.
Kijk nog even verder om een beter beeld te krijgen.

Het draadje over het mogelijk zelf herstellende vermogen voor infecties van het menselijk lichaam sprak me meer aan. Goede argumenten en onverwacht veel kennis over het onderwerp bij de posters.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Ja, we zijn allemaal ervaringsdeskundigen. als je niet een keer een dikke SOA hebt gehad dan blijf je een snuffelaar.
en... als je een poosje hier rondhangt verbaas je, je nergens meer over hoor.

Welkom in de donkere krochten van het internet, met een club mensen die hun lul overal onbeschermd in stoppen, en pas gaan klagen als het pissen zeer gaat doen 🤣 🤣

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De snuffelfase is al heel lang achter de rug.
Heb al een paar keer kennisgemaakt met een ongewenst cadeau na een prettig contact.
Ik ben wel wat selectiever geworden met onbeschermde contacten.
Goed om hier te lezen dat sommige dames vaker met een aandenken rondlopen waar wij minder blij mee zijn.

Ik verbaas me nergens meer over. Niet alle hier besproken specialiteiten kunnen mij bekoren.
Roeren in de donatie van één of meerdere voorgangers is niet mijn hobby. :rolleyes:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wat wil je weten?
Ben een man met flink wat ervaring. Dat gaat terug tot de tijd dat er nog zonder geneukt werd in bordelen.
In die tijd soms geconfronteerd met een SOA. Naar de GGD voor behandeling, liever dan naar de huisarts.

Ben gematigd enthousiast over dit forum.
Wat me minder bevalt is soms het gebrek aan respect voor vrouwen hier.
Woon in Friesland waar op het gebied van Psex weinig te beleven is.
Ga daarvoor naar andere delen van Nederland of naar Duitsland.
Heb regelmatig contact met een dame bij House of Dreams die met mij NZC doet.
Kan daar niets over zeggen. Het zou voor haar compromitterend zijn. Dat is voor mij uitgesloten.

Laatst bewerkt:

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
wees maar niet bang hoor, ik denk dat we de zelfde neuken bij House of Dreams. kom er al jaren.
en dat ik of jij de enige bent, dat fabeltje houd hier geen stand, sterker nog, heb er twee daar. en nee ik ga dat niet delen, geen zin in gezeik. zou zeggen voor de HoD bezoekers, doe je best, dan kan je er blanco in

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ik heb niet de illusie dat ze alleen met mij NZC doet.
Dat heb ik ook niet beweerd.
Heb op dit moment niet de behoefte aan een tweede dame voor NZC.
Ben zeer tevreden met degene die ik daar nu voor heb.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Mis gegokt. We weten nog niet eens of Natascha 59 wel een meisje is. :oops:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Was niet de bedoeling.
Ik stel alleen vast dat nog niet bekend is of je een meisje bent.

Terug
Naar boven