Hélène - (Meisje24) - Hoofddorp

lexmark

Snuffelaar
1 jun 2015
23
0
Deze dame adveerteerd op sejobs,
http://www.sexjobs.nl/sexprofielen/noord-holland/meisje23_9066122
Vorige week donderdagavond bezocht. Ze gaf aan dat voor € 200,- neuken zonder condoom geen probleem was. Eigenlijk doet ze het liefst zonder zei ze vooraf. Even foto vooraf uitgewisseld en de date was snel afgesproken. Ze is iets voller, maar zeker niet dik. Gewoon lekker 23 jaar, flinke boobs en een volle kont! Ze ontvangt in haar appartement. Erg leuke en frisse dame. Afgerekend en gestart, lekker zoenen...en langzaam uitgekleed. Haar op bed gelegd en eerst gebefd en gevingerd waar ze zichtbaar van genoot.Ze was kleddernat. Ik hield het niet meer en moest haar neuken. Pik lekker bare naar binnen geschoven in de missionarishouding. Een paar keer orgasme uitgesteld, maar toen alles diep in haar kutje gespoten.Ze genoot ervan!
Lekker blijven liggen, niks doekje of naar toilet rennen! Na ca 10 minuten liggen werd ik weer hard, ze draaide op haar zij en zo heb ik haar vanachter in haar kutje geneukt en mijn zaad nogmaals in haar gespoten. Toppertje, ga ik zeker eens terug.
Geniet ervan mannen!

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Heb gevraagd of het ook voor een half uur kan. Nog geen antwoord gehad.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dame heeft me een mailtje gestuurd met foto.
Gewoon een normaal meisje, niet bijzonders, niet lelijk niet knap aardig figuurtje.
Ze vraagt "doorgaans" voor een uur mc 150 en zc 200.

Heb aangegeven dat ik dat nog nooit betaald hebt dus teveel vind.
Het gaat mij om het woordje "doorgaans" dus volgens mij zou het wel voor minder kunnen.
Misschien reageert ze nog op mijn mailtje en anders maar niet. :)

Ze noemt zich Hélène.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En inmiddels mag ik voor een stuk minder...dacht ik wel. ;)

Dame mailt ook nog eens met haar privé mail adres en naam e.d. Niet echt handig van der maar zo zie je wat meer van haar op FB en LinkedIn en zo ;) :)

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
lekker ding zei:

Dame mailt ook nog eens met haar privé mail adres en naam e.d. Niet echt handig van der maar zo zie je wat meer van haar op FB en LinkedIn en zo ;) :)

Klopt. Erg riskant
Wel een lekker ding.
Ben benieuwd naar de date

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
het witte goud zei:
lekker ding zei:

Klopt. Erg riskant
Wel een lekker ding.

Nou een lekker ding wil ik niet zeggen, gewoon een normale meid er zijn echt wel lekkere meiden... ;)
En volgens mij is ze 27. ;)

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
lekker ding zei:
het witte goud zei:
lekker ding zei:

Klopt. Erg riskant
Wel een lekker ding.

Nou een lekker ding wil ik niet zeggen, gewoon een normale meid er zijn echt wel lekkere meiden... ;)
En volgens mij is ze 27. ;)

Voor hoeveel mag jij ?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Voor hoeveel mag jij ?[/quote]

ga ik hier (nog) niet zeggen ;)

dame wordt inmiddels al overstelpt door medelezers en zal alleen maar de prijs op drijven... :roll:

lees je pb maar :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Beetje bijzondere dame, je mag haar niet bellen, is bijno constant online op Whatsapp, heeft wel dates zegt ze.
Ik vertrouw het niet zo. Maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Weet van een tweetal die haar op bezoek krijgen ;)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik heb het idee, dat deze dame het erg druk heb, want ik wacht al 2 dagen op een antwoordt van haar, maar tot op heden nog niet van haar vernomen.
Ben inderdaad benieuwd tot welke prijs deze dame wil gaan, want € 200,00 is wel erg hoog gegrepen.

we wachten maar af

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Van medewandelaars begrepen dat ze nu vast blijft houden aan haar prijs, tsja er zijn dus blijkbaar genoeg mannen die het er voor over hebben.
Ik heb ook begrepen dat ze deze site kent dus lekker meeleest. Op zich niets mis mee maar voor een dame die net begonnen is, is ze wel heel snel op de hoogte van deze site. ;)

lexmark

Snuffelaar
1 jun 2015
23
0
Adres heeft ze van mij. Ik ben de poster van het eerste bericht. Ik vraag de dame in kwestie altijd of ze accoord is als ik een recensie schrijf.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Profiel is niet meer actief. Geen link naar een advertentie oid oftewel zoeken in een hooiberg. Deze topic kan dus naar de beerput.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Aangezien je op sexjobs alleen je account kan verwijderen en niet op non actief zetten mogen we er van uitgaan dat ze er "niet " meer is.
Naar het Archief dus.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ho ho, dame is even voor een weekje op vakantie, is het tenslotte de tijd voor, dus niet snel verplaatsen ;)

En op SJ kan je wel degelijk je adje deactiveren voor een tijdje :cool:

Terug
Naar boven