Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben vanmiddag bij haar geweest. Afspreken ging in eerste instantie via de mail en daarna kreeg ik haar telefoonnummer om via WhatsApp een afspraak te maken. Afspraak maken ging zonder problemen. Kreeg haar adres met huisnummer (wel zo gemakkelijk). Had alleen een afspraak gemaakt voor een halfuurtje en verder niets besproken over met of zonder condoom. Het is wel een klein tenger vrouwtje. Na een tijdje zoenen vroeg ze of ik pijpen met of zonder condoom wilde. Mijn voorkeur was uiteraard zonder. Na het pijpen kwam het condoom niet meer ter sprake en mocht ik zo naar binnen en ook intern doneren. Op zich een prima date, maar voor mij geen herhalingsgevaar omdat ik de voorkeur geef aan iets vollere dames.
Heb een paar maal geprobeerd via Sexjobs in contact met haar te komen maar er komt geen reactie. Werkt ze nog wel? Haar advertentie staat online namelijk.