Gucci - Renkum

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
sergeantx zei:
Beste wandelaars,

Ze is een dame van eind 30

Volgens anderen hier in de 50 :mrgreen: , gelukkig valt dat dan weer mee voor diegenen die voor de jonkies gaan .

In de advertentie zegt ze zelf dat ze 28 is :D

Nou ja, met eind dertig is het maar 35% gelogen

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Sorry type fout, bedoel eind 20, dat ze gewoon de leeftijd heeft die ze aangeeft in de advertentie.
Weet niet waarom de anderen haar in de 50 schatten.
Zijn jullie echt geweest?

A

Anonymous

Guest
Naar mijn smaak is ze veel te mager. Ik wil niet over de oorzaak daarvan speculeren, want dat kan van alles zijn. Maar dat ze ongezond mager is staat als een paal boven water. Gezien de lovende reacties toch een afspraak gemaakt. Het is inderdaad een lieve meid. Ik heb haar eerst uitgebreid verwend, ik vond dat ze dat na een lange dag hard werken wel verdiend had. Daarna schoof ik hem er zo in. Ze was drijfnat en een condoom is nooit ter sprake gekomen. Ik heb ze ook niet zien liggen. Intern doneren was ook geen probleem (wel vooraf gevraagd). Herhalingsgevaar is inderdaad aanwezig.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Het is haar natte kutje vooral voor mij wat een afspraakje met haar aantrekkelijk maakt. :lol:

En het is een aardige meid idd.

A

Anonymous

Guest
Ontvang ze ook alleen maar tussen 11.00 en 16.00? Of ook i.o in de avonden.

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Heb nu paar keer poging gedaan om af te spreken. Ze is wel ergdruk bezet. Ligt misschien ook aan haar werktijden

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Ik ben vorige week bij haar geweest. Ik had mijn zinnen gezet op een cardate. Nooit gedaan en met haar formaat ze leek me wel geschikt. Ze gaf mij de indruk dat dat wel kon, maar daar aangekomen, kon het toch niet. Ik ben dus maar binnen gebleven met haar en dat was zeker aangenaam. Tongzoenen en in haar klaarkomen was geen probleem. Dat laatste ging bij de eerste ronde wel iets te snel, haar poesje is erg fijn.

Ik heb haar nog gevraagd of ze, nu ze me eens gezien heeft, open stond voor een cardate. Ze antwoorden positief, er is genoeg bos met stille plekjes rond haar woonplaats zei ze.

Deze week geprobeerd de cardate te plannen en nu kan het weer niet. Alleen de bekende locatie en tussen 11 en 16u. Helaas moet ik dus iemand anders vinden.

Ik zou graag nog wel eens terug willen, maar met haar werktijden kost het me een halve vrije dag en die heb ik niet meer...

Nathan

Toogplakker
12 mrt 2019
29
35
Vorige week met haar afgesproken in het bejaardencomplex. Ik hou wel van skinny en verlegen dus voor mij was het prima. Pijpen was redelijk maar wel inclusief tongzoenen. Helaas wel met condoom dus maar in mondje gespoten. Ze geeft aan het niet zonder te doen, ook in ads dus ik ben bang dat ze hier niet thuishoort maar naar archief zou moeten 🤷🏼‍♂️

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Klopt. Ze deed het wel zonder, maar nu niet mee eer.
Ze zei dat ze een vriend heeft en daarom niet meer zonder doet.
Ze heeft daarom ook haar prijs aangepast

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Bertjef zei:
Klopt. Ze deed het wel zonder, maar nu niet mee eer.
Ze zei dat ze een vriend heeft en daarom niet meer zonder doet.
Ze heeft daarom ook haar prijs aangepast

Hoe duur was ze voorheen dan? En adverteert ze al lang ?

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Ja ja. Of ik ben haar vriend? Dame heeft de keuze om te bepalen met wie ze bare gaat. Sinds dag 1 van haar advertentie staat expliciet geen nzc.

Bijlagen

• Screenshot_20210917-154641_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210917-154641_WhatsApp.jpg
    730,1 KB · Weergaven: 1.970

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Ze vroeg eerst 100 euro voor half uurtje.
Nu 70 omdat het mc is.

Klopt idd dat ze altijd in haar advertentie had staan dat zc niet bespreekbaar was, maar was nooit een probleem.
Heb 20 oktober ctc met haar gehad en toen vertelde ze dat ze vriend had en niet meer bare deed

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Ze laat zich nog steeds lekker volspuiten. Met haar afgesproken voor een half uur.
Afspraak zo gemaakt. Inderdaad een kleine zeer magere dame. Alles is heel fijntjes heel klein kontje. Kleine tietjes. Is heel rustig. Wat verlegen. Beetje praten. Lekker met haar gevreeën. En langzaam het opbouwen. Lekker aan haar kleine kontje kutje zitten. Goed lang gebeft lekker dat kleine kontje gerimt. Sterretje gelikt. Merkte dat ze het allemaal lekker vond met wat lichte kreuntjes. Is lekker op me komen zitten. En haar doosje goed volgespoten. Had een beste lading voor haar kamertje. Ze zat goed vol. Beetje gepraat. En gegaan. Al met al. Goede service. Goede prijsklasse 100 euro half uur. Was iets langer. Maar denk niet voor herhaling.

Terug
Naar boven