Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat de meeste mannen afschrikt vindt ik juist mega geil. Van die heerlijk grote flapdeurtjes en dan bedoel ik echt grootte dikke schaamlippen om helemaal vol te spuiten.
Helaas adverteren jonge dames hier niet mee, vaak schamen ze zich ervoor.
Wie weet een leuke slanke meid met grote lipjes?
Inderdaad maarte, zo ook schamen ze zich voor zware hangtieten!
Er is toch niets lekkerder dan super grote schaamlippen met ferme clit en zware volle slingertieten
De oude duitsche Kim bij Prive 68 Simpelveld (weet iemand of ze daar nog werkt, ben er lang niet geweest) heeft de klapdeuren buitenboord hangen.
Weet niet of ze nu ook nzc doet om klandizie te krijgen.
Anaal vond ze geen probleem destijds (wel met!)
Weet niet of vragensteller nzc nodig vind als hij lekkere klapdeuren kan proeven!
Over deze dame is redelijk wat geschreven op duitse sites. Voldoet aan de eisen grote schaamlippen en nzc tegen meerprijs, alleen niet aan de telefoon vragen. Zelf geen ervaring mee, maar reacties op diverde sites varieren van heel goed tot minder goede ervaringen, sterk afhankelijk van haar humeur.
http://www.kaufmich.com/DianaSexyLady
Zag net dat ik gisteren het linkje vergeten was. Oops, daar heb zo weinig aan een tip zonder link. dus bij deze alsnog.
Gisteren bij Diana uit Düsseldorf geweest. Inderdaad grote schaamlippen. Probleemloos NZC voor € 150,-.
In werkelijkheid minder fraai als op de foto's, wel bloedgeil!
Collega's.
Is er iemand onder jullie die weet heeft van een dvp met grote uithangende schaamlippen? En die ook nog bare doet?
Een beetje zoals het filmpje hierbijgevoegd.
Leeftijd maakt niet uit,liefst wel in Belgie.
Ik vind het heerlijk om aan die lange lippen te sabbelen.
Ik heb tot nu toe maar een dvp gehad,die lange lippen had.
Dat was in Brussel,in de Weidestraat,raamprostitutie.
Een jonge blanke dame,als je haar zag ,dan zou je denken,die is nog geen 18,maar ze was al zeker 35 jaar.
Die had dus grote uithangende lippen,heerlijk https://www.xnxx.com/video-yhutpa6/enjoy_classical_straight_sex_with_mature_lady
Bentley in Roosendaal heef een flinke poes met een paar flinke schaamlippen. Niet zoals in je video maar je kunt er goed aan sappelen...
Roosendaal is vanuit Belgie goed aan te rijden. Je bent er zo.
The best and beautiful "hanging labia " and big Clitoris can be seen in Antwerp SKW.
Flory #38 /5 Schipperstrraat.
Last year she stopped doing nzc for most clients.
But I think that because business is slow you might get lucky.
I am not sure that she is working
this week or not.
Bareboy