Grote borsten

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Is er nog iemand met tips... ik zoek echt een dame met een setje "Mega" bloemkolen.... :lol:

Ik had ooit een BBW in Leiden die een goede H cup had en echt alles toeliet... maar helaas kreeg een vriendje.... (geen recensie van want toen wist ik niet van het forum).

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
CWP zei:

Thanks... ik had hoor ook gezien... maar ontvangt echt niet geheel in de regio en alleen in de ochtenden met een "moeilijke" reputatie als het aankomt op het houden van afspraken. De afstand en het rijden zelf vind ik niet erg, zit er niet op te wachten om ruim anderhalf uur te rijden om daarna een voicemail te horen.

In het verleden wel mee gemaakt in Utrecht en Rotterdam... dan blijf je wachten in je auto.. ondertussen dan het internet afstruinen om uiteindelijk gefrustreerd naar huis te gaan. Sorry... lijk wel een van die 2 muppets die altijd mopperen...

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Zijn er inmiddels nieuwe dames net extreem grote borsten, echt of bel... Die onze hobby delen? De dames in Amsterdam omgeving met echte grote borsten delen onze hobby helaas niet... Dus tips zijn welkom.

Terug
Naar boven