Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Theke Justina is er ook schuldig aan want zij staat het toe dat dames continu met hun smartphones in de weer zijn en er niks aan doet.

Bedenk nu dat ik bij het verlaten van de Grim Justina nog had moeten aanspreken op het feit dat dames teveel met hun smartphones bezig zijn op de banken en een lusteloze indruk maken en geen zin hebben.

Laatst bewerkt:

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Zijn die drie clubs allemaal van zelfde eigenaar, omdat eerst overal verrotte banken stonden en nu vernieuwd zijn?
Ze moeten er ook ieder geval bij Venus als grimberg andere theke wegzetten ipv die fossielen die er nu staan

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Klopt zijn van zelfde eigenaar. Vandaar dat de dames nog wel eens wisselen. Soms is de dochter van Barbara achter de Theke in Venus en die zou ik wel willen doen. Is mooie vrouw.

• Like
Waarderingen: Flap

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Welke drie clubs hebben we het over dan? Villa Venus, Grimberg en welke nog meer?

Laatste keer dat ik er was, was Justina er niet. Het was bloedheet die dag en er werd toen gewoon voor de bar geneukt 🤣

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
39
79
En ik maar denken dat de kwaliteit van de vrouwen is waar het om draait. Blijkbaar foute gedachte en is de eigenaar ineens Hot item.

Misschien goed om bij alle privé adressen raambuurten etc ook de eigenaars en de pooiers op te sporen

pietpiet11

Snuffelaar
28 dec 2024
9
11
@Mark Voortman dat heb ik ook altijd gedacht van die kwaliteit maar ik zat er helaas ook naast. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen wat die eigenaar van Villa Venus, Grimbergen en Arabella eet en drinkt/ Dan kan ik de komende nachten ook weer rustig slapen;)

Terug
Naar boven