Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Donderdag middag even naar de Grim. Parkeeren is helaas lastig in deze straat. Je kunt via de straat van de dierentuin een woongebied inrijden, vanuit daar loopt een voetpad terug naar de grimbergstraat.

Niet veel te doen. Twee oudere amerikanen en een drietal duitsers.
Gekozen voor Selena die op haar mobieltje bezig was. Op het moment toch wel de knapste meid hier. Vaste B/C borsten en een slank postuur.

Eens op de kamer was het enigszins okee. Niet veel inzet op haar kant, maar ik denk als je haar vaker kamert zal ze ontdooien. 20 minuutjes BJ en wat standjes voor het room eruit moest. Herhaling 75%.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik zat in het tijdvenster voor jou, vanaf 10.00. Selina straalt al lang niet meer uit, zoals voorheen. Ze zet dit door op de kamer.
Ik kwam voor Mona en Sarah, mijn favorietjes daar. Mona viel tegen deze keer. Normaal geef ik haar een 9 ivm gfe, echter vandaag niet meer dan 7. Haar orale werk heeft ze van vakantie niet mee terug gebracht. Ze werd overigens goed geboekt. Sarah is voor mij the optic fuck en altijd meegaand. Zij verdiend vandaag de 9, zij heeft voor een mooie afsluiting gezorgd voor mij. Vele meiden hingen maar wat, of waren aan het kletsen. Sauna zoals altijd, super heet. De americanos en de duitsers ook gezien, maar die ene italiano heb je waarschijnlijk gemist. Behoorlijk vaste kern van mannen die ik ook elders vaak tegenkom.

Raoul78

Snuffelaar
29 jan 2024
12
8
Recent ook weer eens geweest na een lange tijd. Voorheen ging ik altijd voor Emanuela maar sinds ze er niet meer is ben ik er een lange tijd niet meer geweest.

Vanwege diverse recensies voor Mona gegaan en dat bleek een goede keus. GFE was prima. Overige dames bezet/ niet mijn smaak dus deze maar bij deze sessie gelaten.

Als ik in de buurt ben, ga ik graag langs maar zal geen middagje plannen.

duisburgmaster

Snuffelaar
9 jul 2022
22
29
Gisteren heb ik voor het eerst deze club bezocht. Ik kwam er rond 11.00u aan. Er waren 7 dames aanwezig. Ik heb een kamersessie gehad met Selena. Zij was toch wel de knapste van alle dames daar. Maar achteraf gezien had ik er wel spijt van. Ze was net een robot. Totaal geen interesse in de klant. Heel chagrijnig en had zo een houding van, "Doe je werk en ga alsjeblift zsm weg, want ik heb echt geen zin om te werken" Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik met haar de lakens heb gedeeld, 100% geen herhalingsgevaar. De tweede sessie was met Alexandra (24 lentes jong Roemeens), zij was heel open en vriendelijk en deed ook haar best op de kamer. Met haar zou ik nog wel weer gaan "kameren". De piercing deed wel een beetje zeer tijdens het orale werk, maar ze kan wel heel goed pijpen. De club is wel heel saai, weinig te beleven. Men wil dat je snel neukt en ook snel de club verlaat en niet te lang blijft hangen lijkt het wel.

Tinto91

Snuffelaar
16 jan 2026
5
16
Vandaag voor het eerst in deze club geweest na een teleurstellend bezoek aan de VV. Al vrij snel naast Denisa gaan zitten omdat ik haar veruit het knapste vond. Over en weer wat gefriemel terwijl ze haar sigaret oprookte. Ze kwam lekker tegen me aan liggen. Daarna naar de kamer toe. Begonnen op het bed te knuffelen en te tongzoenen. Heerlijke meid en al snel hoorde ik haar big Anacoda zeggen. Ze heeft me heerlijk gepijpt. Lekker rustig met veel gevoel. Daarna heb ik haar daarna nog wel 10 minuten gelikt. Toen was het tijd voor missio. Ze krult lekker om je heen en daarna wilde ik haar volspuiten in doggy. Dat wilde ze graag. Heerlijke kont heeft ze dus na ik haar had volgespoten een warme knuffel en ze bedankte me voor de babies. Zij heeft mn dag goed gemaakt. :) 4 tientjes afgetikt. Toen weer op weg naar ZH.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Vandaag voor de eerste keer naar de grimberg afgereist
Aangekomen werd deur open gedaan door naakte dame Alexandra
Even gedoucht en koffie gedronken
Erna naast gabriella plaats genomen op de bank
Wat friemelen en daarna zimmer gepakt, pijpen deed ze goed en erna lekker gelikt, toen ze goed nat wat blanco erin en visjes laten zwemmen bij haar. Deur bij haar staat open dus iedereen kan meegenieten
Erna naast denisa gaan zitten, rustig aan gedaan maar begon toch al weer hard te worden
Zimmer gemaakt, lekker zoenen tieten likken en erna kutje goed nat gemaakt, tussendoor nog gepijpt en standje 69 gedaan
Neuken in missio en doggy maar lukte me nog even niet om te spritzen.
Op lege bank plaats genomen en toen kwam Elena later pas binnen, nog klein uurtje rustig aan gedaan en erna naast haar plaats genomen, vroeg of ze ook trio deed en dit deed ze
Ze wilde zalen met gabriella maar had mijn ook laten vallen op Emma, lekker klein blondje met goede tieten
Samen naar boven om de beurt pijpen wat Emma wel stuk beter doet dan Elena
Elena kwam met der kutje boven me en kon haar goed likken
Als laatste in doggy Elena geneukt en ook hier weer visjes in haar achter gelaten
Erna omgekleed en gegaan.
Al met al goede ervaring van dit huis, wel roken alle dames constant en ook vele heren
Als laatste is het jammer je niet wat kan eten daar

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
En dames zijn bijna allemaal Roemeens of Bulgaars, niks mis mee alleen kakelen ze heel de tijd in hun eigen taal tegen elkaar
Je verstaat er dus geen zak van

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Misschien maar beter ook. Ik weet niet of ik wel wil weten wat ze onder elkaar over mij zeggen. Wat is Roemeens voor "oud", "dik" "grijs"?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Robbie vanmorgen op Duisburg hbf in afwachting van de AWL van vv. Als Melissa er zou zijn dan was ik gelijk naar de villa vertrokkenn. Aangezien de AWL op zich liet wachten op een gegeven moment maar gebeld en ze was er weer niet maar de theke zei wel dat ze er maandag zou zijn maar daar koop ik niks voor. Dit is nu de tweede achtereenopvolgende weekend dat ze ontbreekt dus hoop niet dat dit een trend begint te worden want anders wordt het lastig haar nog eens te zien en te neuken.

De AWL van de Grim voldeed voor mij met de aanwezigheid van Sarah, Mona en Denisa. Verder waren Angie, Alexandra, Gabriela, Emma en Daria van de partij. Vind het wel jammer dat Nihan er niet meer is. Heb gelezen dat ze privé ontvangt Hoop dat ze nog eens terugkeert want het is een geile donder en levert prima service en seks met meerdere mannen is ze niet vies van.

Bij binnenkomst even na 11.15 uur niet Justina maar Carmen als theke. Ik wilde beslist met Mona gaan kameren en twijfelde tussen Denisa en Sarah. Ik heb een zwak voor Sarah en vind haar erg aantrekkelijk. Ze zat alleen op de bank en was zoals gewoonlijk druk in de weer met haar smartphone. Ze droeg sexy, witte kousen en ik ging vervolgens naast haar zitten. Dicht tegen elkaar aan en wat gekletst en ze weet dat ik graag een kamer met spiegel prefereer. Seks met Sarah voldoet maar ze is wel vrij passief en uit zichzelf mij zoenen komt niet ter sprake dus moet jezelf het initiatief nemen en haar neuken moet ik wel met het nodige beleid doen met mijn grote banana zoals Sarah mijn vriend omschreef. Na de pijpsessie haar in 2, eigenlijk 3 standjes geneukt: missio, doggy en plat doggy en in het laatste standje haar Musschi vollgespritzt en Sarah daarna volgend naar de kluisjes met in haar bilnaad een handdoek. Ze weet op welk soort dames ik val en zei dat gisteren Melisa aanwezig was en dat veel mannen haar vroegen of het haar zusje was en wat mannen deden ook een trio met Sarah en Melisa. Balen dat Melisa ontbrak want het schijnt een heel knap meisje te zijn en wat nieuws is altijd spannend zeker als haar lichaam mij bevalt.

Openbare acties in het zitgedeelte hoef je hier niet te verwachten. Zelfs een pijpsessie heb ik hier volgens mij nog nooit waargenomen. Alleen Bonny ging een keer van bil op de bank bovenop een gast.

Ben een paar maal naar boven gelopen en eenmaal werd er geneukt met de deur open maar voor de rest viel het tegen en geen acties op de bank boven.

Na voldoende pauze te hebben genomen ging ik vervolgens naast Mona zitten. Ze was blij dat ik voor haar koos. Ook Mona weet dat ik graag een kamer met spiegel wil. De kamervraag kwam best wel snel maar op de kamer had ik niks te klagen. Volop (tong)zoenen en ze deed lekker mee en haar lekker volgespoten. Ik maakte me een beetje zorgen over de kamergang want bij Grote XXX viel het de laatste keer wat tegen maar ik had gelukkig niks te klagen.

Rond 14 uur gegaan want na twee kamergangen vond ik het welletjes en het mooie weer nodigde uit om buiten te vertoeven en ik had bovendien nog een lange busreis voor de boeg wegens werkzaamheden aan het spoor tussen Oberhausen en Arnhem.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Openbare acties in het zitgedeelte hoef je hier niet te verwachten. Zelfs een pijpsessie heb ik hier volgens mij nog nooit waargenomen. Alleen Bonny ging een keer van bil op de bank bovenop een gast.

Afgelopen donderdag werd Angie doorgesmeerd en recent ook Grabriela al eens los zien gaan, beide in het deel waar Sara ook zit. Je moet alleen even op het juiste moment op de juiste plaats zijn.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Afgelopen donderdag werd Angie doorgesmeerd en recent ook Grabriela al eens los zien gaan, beide in het deel waar Sara ook zit. Je moet alleen even op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
Dan was dat na 14.00 want ervoor nergens iets gezien 😉

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Dat was inderdaad 's avonds. Wat ik al zei:
Je moet alleen even op het juiste moment op de juiste plaats zijn.
De laatste tijd heb ik boven geen actie meer gezien maar dat is gezien de ervaringen van jou en Robbie dus ook niet representatief.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Onderweg richting Ruhrpott, denk richting Grimberg Sauna - heb online gelukkig nog niets gelezen van dames die voor Pasen naar huis zijn.
Benieuwd hoe de nieuwe Bibi er uit ziet.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Die Bibi zag er "mwoah" uit. Service op haar derde werkdag was ook mwoah. Beffen kon niet, standjes waren beperkt (doggy zat ze in voor mij ongunstige positie). Verder was ze nogal droog en erg strak, stootte dus niet lekker door. Uiteindelijk wel m'n eerste lading in haar achtergelaten.

Alle bankstellen waren bezet door een dame, dus zitplaatsen waren beperkt. Boven plaats genomen en met een Duitser aan de praat geraakt. Ondertussen was Selena in de kamer achter ons bezig met de deur open. Wou meedoen maar Selena stuurde me weg, ze vindt me te groot. Had een mooie slanke dame gezien met grote tattoo en paar piercings, hij vertelde me dat dat Nihan is en dat die de moeite wel waard is. Dat zou ronde 2 worden.

Beneden plaats genomen op haar bank. Het was voedertijd maar ook na enige tijd was ze nog niet op de bank. Theke vertelde me dat ze boven op de bank was 🤭 Ze liet zich door meerdere mannen nemen, ook maar in de rij gaan staan. Niet tot einde geneukt, na een tijdje me laten pijpen. Trok net op tijd terug maar sloot klein straaltje toen ik weg liep. Na een tijdje haar nog wel weer geneukt. Omdat ik al was gekomen was ik daarom het dubbele tarief schuldig volgens haar. Hoewel stevig doorbeuken lukte de rest van de lozing niet echt.

Na het betalen vroeg ze wat ik er van vond (volgens mij vond ze zelf misschien ook niet helemaal fair dat ik dubbel had betaald?) en zei dat ik eigenlijk 1-op-1 wou en of dat een pauze kon. Graag zelfs.
Zelf nam ze ook even pauze nadat ze zeven keer was gevuld. Ze vertelde dat ze bang was dat haar zusje haar zou zien terwijl ze werd doorgesmeerd. Bibi was haar zusje 🤣 Ik had dus zusjes geneukt op een dag.

Kamer met haar was echt heel fijn, toonde zelf veel initiatief, begon zelf met reverse cowgirl. Na afloop zei ze 'kom nog even blijven liggen' en ze reageerde blij toen ik haar wat begon te strelen. Dat beviel haar wel en hebben ook ook echt de tijd helemaal vol gemaakt. "Nee we hebben nog drie minuten, we kunnen nog even blijven liggen"
Na deze kamer dus niet alleen twee zusjes geneukt maar ook volgespoten.

Ik kom snel weer terug en ga dan voor een langere kamer met haar

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ja Grimbergauna altijd leuk als er openbare acties boven plaatsvinden en Nihan leent zich daar uitstekend voor maar ook mooie Sarah heb ik eens betrapt op de kamer boven met open deur waar ze door meerdere mannen werd geneukt en volgespoten.

Selena wijst wel vaker mannen af en nu ik lees te groot weet ik dat ze me daarom de laatste keer ook heeft afgewezen maar ze heeft nog niet de moed gehad om mijn vriend als oorzaak te noemen maar gaf als reden bezet te zijn wat achteraf niet bleek.

Zojuist nog gebeld met de Grim en op beide Paasdagen geopend. Nu alleen nog een goeie cast en met Nihan, Sarah, Mona, Denisa en nog wat meer dames zoals vandaag liefst 13 in getal de moeite voor een bezoek meer dan waard.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Nihan en Bibi zijn morgen vrij. Ze gaan shoppen, Bibi zal het eerste geld als nieuwbakken hoer wel in de hand jeuken
🤣

Selena heeft een keer gezegd "vandaag niet, want je bent groot" een keer daarna heb ik gevraagd "en vandaag" en toen mocht het ook niet. Sara heeft me om dezelfde reden ook es gezegd "vandaag liever niet"

Terug
Naar boven