Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Net als Milfaddict had ook ik het voornemen om de Verena aan te doen maar plan gewijzigd aangezien ik perse met Alexia wilde en toevallig ontbrak ze vandaag dus op Dortmund Dorstfeld bf rechtsomkeer gemaakt en gekozen voor de Grim.

Had uiteraard eerst met de Grim gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Mona en Sarah. Laatstgenoemde zou wat later komen en Mona aanwezig aangevuld met Magda, Nihan, Bonny, Madalina, Denisa, Daria, Gabriela, Angie en Emma dus in totaal 11 dames.

Ik was er rond 11.15 uur en telde 13 auto's op de parkeerplaats dus al aardig wat volk. Mona deed open en zag er lekker uit en dit keer droeg ze rode kousen. Had nog geen haast. Merkte dat Gabriela wel interesse in me had maar qua lichaam voldoet ze niet aan mijn smaak. Jammer dat Cosmina en Delia zijn vertrokken en Selena's afwezigheid is onduidelijk en naast Sarah zeker een blikvanger die node gemist wordt. Magda ziet er ook niet verkeerd uit en vooral haar borsten erg mooi.

Ik liep eerst naar boven en op de bank was Bonny bezig met een klant en ze vroeg mij om een man die op Selena'bank zat naar boven te roepen dus ik sprak hem aan met de opmerking dat Bonny op hem wachtte maar hij ging er niet op in en bleef zitten.

Zag Mona op een gegeven moment verleidelijk naar me kijken maar zag wel dat links van haar op de bank al iemand zat maar die toonde geen interesse voor Mona dus kon ik naast haar zitten. Wat gepraat en ze trok wat aan mijn pik en zochten daarna beneden naar een kamer. Mona was geweldig. Zoekt heel veel toenadering en (tong) zoenen zeer aangenaam. Seks was erg goed en ze deed lekker mee. Voor mij echt een topper en qua uiterlijk zeker mijn smaak. Moest mij goed inhouden niet vroegtijdig te spuiten maar na zo'n 20 minuten kwam de ontlading. Ze gaf aan 6 december op vakantie te gaan en 17 januari weer aanwezig te zijn.

Madalina was nieuw voor mij maar qua uiterlijk niet bijzonder. Ik twijfelde wie ik als tweede dame zou gaan nemen. Dacht nog aan Magda maar een gast was erg lang bezig haar voeten te masseren dus Magda viel af. Ook Nihan had ik in gedachte en Sarah is erg mooi maar ik moet me bij haar altijd inhouden want goed doorneuken is wat lastig bij haar dus voorzichtigheid geboden als je wat groter geschapen bent dus werd het uiteindelijk Denisa. Aardige meid en ook haar uiterlijk is weinig mis mee. Heb vaker met haar gekamerd dus ik wist dat het niet verkeerd kon aflopen. Was wel verrast dat ik zo snel in haar klaarkwam want ze is zeker niet strak maar na 15 minuten haar kutje volgespoten. Denisa gaat volgend weekend er tussenuit en Nihan die me naar de uitgang begeleidde volgende maand.

Verder geen openbare acties gezien met dienverstande dat Bonny boven op de bank een klant afwerkte maar verder geen open deur(en) helaas.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Na de sof in VV en een overvolle Arabella, maar Grimbergen gedaan.
Ik had er niet veel fiducie in aangezien mijn eerste keer meteen een nmc bleek.

In ieder geval waren er hier in Grimbergen meer vrouwen aanwezig. Ik koos voor een meid op de bank recht tegenover de kleine kluisjes. Maar dr naam zou ik niet meer kunnen reproduceren. Eindigde wel op i of y.
Helaas geen goede ervaring. Condoom en afwerkseks, daar rijd ik geen twee uur voor.

Afgekapt en 40 euro gegeven. Ik zag echter al een dame lopen die erg veel weg had van mijn ex, met grotere borsten en smallere heupen.

Na een cola mezelf voorgesteld aan die dame. Dit keer wel de naam onthouden, Mona. Ik spreek Duits, maar Mona gaf de voorkeur aan Engels.

Na de korte kennismaking naar de kamer op de tweede verdieping.
Eindelijk lekker nzc. Mona heeft heerlijk lichaam en doet goed mee. Ik besloot ter plekke te verlengen met nog een halfuur. Mona is zeker 'preferred' geworden naast Sonja en Veronique.

Schade 100e

Grimbergen staat er dus beter op voor mij voor nu.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag een negental dames. Om 10.30 al diverse Ollanders op de parkeerplaats, die hebben denk ik nog geen tijd gehad om te schrijven of zijn misschien van die stille lezers. Ik ging voor Sarah en Mona. Beiden niet aanwezig ☹️. Gelukkig kwam Sarah om 11.15 binnen. Het duurde dus niet lang voordat wij boven boven op de kamer aan het stoeien waren. We waren maar bij de kamer van Madalina binnen gegaan en deurtje open gelaten. Vanwege de druk bij mij, had ik mijn salvo al snel gegeven. Sarah werkte de man van Madalina ook nog mee af, lekker dubbel inkomen binnen 15 min.
Diverse sauna en drinken verder een kamer met Denisa. Een goede stand voor Mona voor mij. Heb minimaal 20 min liggen pompen in allerlei standjes, ze vond het wel lekker. Beneden vertelde ze tegen anderen over de heftige kamer. Bij het uitlaten kreeg ik nog een dikke kus van der.
Weer een geslaagd dagje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Denisa is een leuke en best goed uitziende meid waar ik een paar maal mee heb gekamerd. De eerste keer in Dortmund samen met Evelyn. Veel nabijheid en met (tong) zoenen. Tijdens mijn aanwezigheid afgelopen zaterdag werd ze niet zo vaak geboekt wat waarschijnlijk door haar vrij stevige postuur te wijten is want heb alleen maar goede tot zeer goede kamers met haar gehad.

Aanstaande zaterdag kom ik hier zeer waarschijnlijk weer en met Sarah, Mona, Denisa en Nihan genoeg keuze. Hoop dat Selena er binnenkort weer is. Christina ook aantrekkelijk maar mijn twee kamergangen met haar waren niet echt goed alhoewel ik ook positieve bijdrages over haar lees maar dan moet ze wel een klik met je hebben.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Ik was er vandaag ook en heb met Denisa gekamerd. Was goed met veel zoenen en posities. Ik keek ook toe bij Sara en Madelina op de kamer bij jullie. Vond Madelina maar passief want Sara deed het meeste werk.

Verder ben ik nog wel een tijdje gebleven maar geen gangbang. Gisteren was ik er ook en toen een gangbang met Mona en later nog met Nihan. Vandaag probeerde Nihan mannen te vragen voor gangbang maar geen interesse bij de andere heren. Vanmorgen wilde ik eigenlijk met Christina maar die kwam idd laat binnen en was ik al met Denisa naar boven gegaan.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Gisteren na een overnachting in Duisburg met de trein naar Gelsenkirchen hbf. Daar aangekomen verbaasde ik me over de enorme hoeveelheid politie die er stond opgesteld en hekken waren er ook geplaatst om de Schalke04 supporters te begeleiden. Zou me niets verbazen dat er minstens 50 man politie stond opgesteld met helmen en al en dat voor een zweite Bundesliga wedstrijd uit tegen Prussen Munster.

Wat gedronken bij backwerk en freiercafe in de gaten gehouden want ging voor Sarah. Iets voor 11 uur binnen en ik had al 20€ in mijn hand. Vreemd op een briefje stond 10€ terwijl op de website 20€ stond dus een meevallertje.

Justina weer theke en ze lijkt ook steeds zwaarder te worden want ze had een strakke broek waarbij haar grote kont duidelijk naar voren kwam.

Wilde voor Sarah maar ze was druk in de weer met haar smartphone en dan in die typische zit-/lighouding. Met Christina was ze in gesprek en toen kwam Alexandra er ook nog bij. Toen ze eindelijk was uitgepraat met haar collkega ging ik naast haar zitten. Wat een ongelofelijk knappe meid is het met een fantastisch lichaam. Beneden een kamer opgezocht en heeft ze me heerlijk gepijpt. Eerst in missio geneukt en daarna plat doggy en haar goed volgespoten. Keukenpapier niet op armlengte bereikbaar dus een beetje lekkage😁. Vroeg naderhand nog naar Selena maar ze komt terug want herstellende van een operatie. Trouwens van Cosmina dat ze in Belgie werkt is haar ook al bekend.

Zag Nihan ook en ze zag er erg verleidelijk uit met haar vrij dikke zwarte kousen met rode strik. Met Nihan gekamerd boven met de deur open m. Bii her baar boven lopen zei Nihan dat er een Hollander op de bank zat en her was haar "baby". Hij kende mij want sprak me aan met mijn forumnaam. Ik wilde eigenlijk beneden met Nihan kameren maar alle kamers bezet wat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Mede daardoor niet klaar kunnen komen want spiegels om me heen winden mij veel meer op. Wel wat kijkers maar geen doeners. Nihan is een lieve meid en levert prima service.

Valt mij op dat geen enkele dame op hoge hakken loopt. Comfortabeler voor de dames maar het oog wil ook wat en vrijdag in Dortmund waarbij je de dames regelmatig ziet lopen op "high heels" een geweldig gezicht.

Een Duitser sprak mij nog aan om voor 15 uur op Gelsenkirchen hbf te zijn i.v.m. politieinzet voor de voetbalsupporters van Schalke04 maar ik was er 15.15 uur en blijkbaar op tijd want geen politie gezien en verder verliep de terugreis voorspoedig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
https://www.freiercafe.net/thema/grimberg-diskussionsthema-grimbergsauna.23034/page-246#post-462529

Bovenstaande de bevestiging van Cleo (ex Luderland); Roemeense en zo'n 3 jaar geleden voor het laatst in Leverkusen waar ze veel optrok met Bianca en Tina. Daarna vertrokken. Toen Vanessa er nog werkte vertelde ze me dat Cleo haar vriendin was. Cleo is nog niet zo lang in Dietzenbach werkzaam geweest en waarom ze daar nu is vertrokken geen idee maar las wel iets van dat ze niet goed met een bepaalde collega kon opschieten. Cleo is afgelopen donderdag begonnen in de Grim. Een leeftijd van 23 jaar wordt opgegeven maar wat een ander ook zegt is dat die leeftijd beslist wat hoger moet zijn en ongeveer 27 is. Cleo was voor mij altijd vaste prik. Qua lichaam precies mijn smaak dus vrij stevig gebouwd en een geweldige kont. Weet me goed te herinneren dat ze me vlak voor haar vertrek nog afwees omdat ze een trio voorstelde en toen ik dat afwees wilde ze opeens niet meer. Door bemiddeling toch nog met haar kunnen kameren maar "reinspritzen" was opeens niet meer mogelijk.

Aanstaande vrijdag naar de Grim als ze er nog werkt want ze wil ook nog kennismaken met Arabella en Salome.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Was vanochtend in de Grim en dat had ik beter niet kunnen doen. Cleo zag er geweldig uit en herkende mij wat waarschijnlijk niet in mijn voordeel werkte. Ging vrij snel naast haar zitten en ze vertelde mij half Roemeens half Hongaars te zijn. Ik had het even niet door maar op de bank begon ze over de service die zeer beperkt was want nmc en zelfs pmc. Zolang ik haar ken nog nooit een condoom gezien dus waarom nu deze radicale ommezwaai? Moest even nadenken wat te doen en besloot toch met haar een kamer te nemen. Ze was best wel aardig maar wel wat geforceerd met "du geile Sau en spritz meine Musschi voll" wat lastig gaat met condoom. Heb in een RTC club zelden met condoom geneukt dus zeker wennen. Klaarkomen ging niet en dat was misschien wel gelukt als ze me (plat) doggy toeliet maar ook daar stond ze niet open voor en ze had het maar over mijn anaconda wat ze vroeger beslist niet deed. Ze wilde me nog wel aftrekken maar ik bedankte daarvoor. Ik keek later nog even op freiercafe waarin iemand afgelopen dinsdag nog schreef dat ze de gebruikelijke RTC-service levert. Daar heb ik dus niks van gemerkt dus ben best wel benieuwd of ze echt eerlijk tegen mij is geweest want kan me nauwelijks voorstellen dat ze met deze zeer beperkte service nog (voldoende) kamers zal maken. Bij het afrekenen wilde ik haar nog een zoen op de mond geven maar ze draaide haar gezicht dus kwam het op de wang. Snel vergeten deze kamergang.

Selena was ook aanwezig en zag er lekker uit. Ging op haar bank zitten. Duurde een poos toen ze kwam en ook weer na het afrekenen dat ze met een andere vent er vandoor ging net als de vorige keer. Toen ze uiteindelijk naar haar bank liep stond haar gezicht niet vrolijk. Gelijk de opmerking dat ze bezet was en dat loog ze want toen ik me weer had aangekleed en naar boven liep zat ze nog steeds alleen en vroeg een man haar spontaan of ze vrij was en kon hij naast haar plaatsnemen. Veel mannen ondertussen en Selena die me weer negeerde. Ik had er genoeg van en ben gelijk vertrokken.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Was vanochtend in de Grim en dat had ik beter niet kunnen doen. Cleo zag er geweldig uit en herkende mij wat waarschijnlijk niet in mijn voordeel werkte. Ging vrij snel naast haar zitten en ze vertelde mij half Roemeens half Hongaars te zijn. Ik had het even niet door maar op de bank begon ze over de service die zeer beperkt was want nmc en zelfs pmc. Zolang ik haar ken nog nooit een condoom gezien dus waarom nu deze radicale ommezwaai? Moest even nadenken wat te doen en besloot toch met haar een kamer te nemen. Ze was best wel aardig maar wel wat geforceerd met "du geile Sau en spritz meine Musschi voll" wat lastig gaat met condoom. Heb in een RTC club zelden met condoom geneukt dus zeker wennen. Klaarkomen ging niet en dat was misschien wel gelukt als ze me (plat) doggy toeliet maar ook daar stond ze niet open voor en ze had het maar over mijn anaconda wat ze vroeger beslist niet deed. Ze wilde me nog wel aftrekken maar ik bedankte daarvoor. Ik keek later nog even op freiercafe waarin iemand afgelopen dinsdag nog schreef dat ze de gebruikelijke RTC-service levert. Daar heb ik dus niks van gemerkt dus ben best wel benieuwd of ze echt eerlijk tegen mij is geweest want kan me nauwelijks voorstellen dat ze met deze zeer beperkte service nog (voldoende) kamers zal maken. Bij het afrekenen wilde ik haar nog een zoen op de mond geven maar ze draaide haar gezicht dus kwam het op de wang. Snel vergeten deze kamergang.

Selena was ook aanwezig en zag er lekker uit. Ging op haar bank zitten. Duurde een poos toen ze kwam en ook weer na het afrekenen dat ze met een andere vent er vandoor ging net als de vorige keer. Toen ze uiteindelijk naar haar bank liep stond haar gezicht niet vrolijk. Gelijk de opmerking dat ze bezet was en dat loog ze want toen ik me weer had aangekleed en naar boven liep zat ze nog steeds alleen en vroeg een man haar spontaan of ze vrij was en kon hij naast haar plaatsnemen. Veel mannen ondertussen en Selena die me weer negeerde. Ik had er genoeg van en ben gelijk vertrokken.
Hoi Robbie met Selena heb ik onlangs precies het zelfde meegemaakt. Zie review op freiercafe.net. Ze is wispelturig en de ene keer wil ze wel en de andere keer niet. Ik laat haar dus maar links liggen, hoe mooi ze ook is. Mona, Sara, Cristina, Nihan, Daria leveren allemaal top service. Er is altijd keus genoeg.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
383
399
Na een aantal weken in de ban, mag ik weer een recensie plaatsen :p

Vandaag al vroeg in Grim, rond 10:15, deur werd geopend door Selena, met een dikke zoen door haar begroet.

Cleo stond op mijn todo lijst, helaas vandaag niet aanwezig, evenzo Sara ook niet present.

Beneden naar de dungeon, gedoucht, handdoekje om en naar boven.

Even rondgekeken, uiteindelijk gekozen voor Selena, heb altijd wel een goede klik met haar, dus in bovenstaande recensies kan ik me in niet vinden, sympathie zal ook wel een rol spelen.
Moest een halfuurtje wachten totdat ze terugkwam van een kamer gang.

Op haar bankje met haar een kort gesprek gevoerd en al snel een kamer opgezocht.

Weer een heerlijke sessie met Selena gehad, heerlijk slank lichaam, mooie borsten en een lekker kutje.
Kamer duur was korter dan het geplande halfuurtje.
Na haar te hebben volgespoten nog even kort AST, waarbij ze aangaf ook een fan te zijn van 'Game of Thrones'.

Nog even kort gesproken met een Duitser, die ik regelmatig in andere RTC's tref.

Rond 12:00 de tent verlaten i.v.m. F1.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Cleo voor de 3e achtereenvolgende dag afwezig. Heb haar nog gevraagd naar eventuele vakantie maar kreeg daar geen duidelijk antwoord op maar met haar zeer beperkte service zal ik er geen traan om laten als ze niet meer terugkeert want mijn kamergang met haar was RTC onwaardig.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
383
399
@Robbie is niet de eerste keer dat je problemen hebt met Cleo, zie je eigen recensie , Tina/Bianca zal haar wel wat ingefluisterd hebben over jou, dus accepteer je verlies als een man en ga verder met je leven
Cleo en Bianca zijn goede vriendinnen van elkaar.

Laatst bewerkt:

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Ik was er zaterdag ook en kan wel stellen dat Selena met net zoveel mannen niet als wel naar de kamer ging. Toppunt was iemand met een linnen tasje (recent werd Gabriela met een hele speelgoedverzameling bewerkt, even niet onthouden of het dezelfde gast was) die op de bank van Selena zat en nadat ze een tijdje naast elkaar hadden gezeten afdroop. Later probeerde hij het nog eens en werd weer afgewimpeld. Op een gegeven moment was Selena langduring aan het socializen met Madelina en deed hij nog een poging waarna een hele discussie ontstond. Overigens gewoon op beschaafde toon want ze is niet iemand die heel emotioneel reageert.

Toen ik een poging deed kreeg ik ook te horen dat ze besetzt was. Vreemd want doorgaans klikt het wel tussen ons, ze heeft me ook wel eens gevraagd om te gaan kameren ondanks dat ik haar eigenlijk nooit zie jagen. Maar plaats genomen op de bank bij de koffie om te bedenken of het Sara of Gabriela zou worden die mijn zonden zou mogen gaan overzien. Na tien minuutjes op de telefoon stond Selena op, pakte een sleutel en riep in mijn richting "ga je mee?". Ik dacht eerst dat het bedoeld was tegen een van de gasten die bij de automaten stonden maar ze bedoelde toch echt dat ik mee moest komen. Op de kamer vertelde ze dat ze aan het wachten was op iemand waarmee ze een afspraak had. Later arriveerde iemand die door haar werd begroet en waarmee ze gelijk naar boven ging.

Moraal van het verhaal: niet gelijk alles persoonlijk opvatten. Selena is een goudeerlijke meid die je hooguit af en toe afwimpelt om te voorkomen dat ze helemaal wordt uitgewoond.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Bovenstaand totaal overbodig en nietszeggend. Heb altijd goede kamers gehad met Cleo maar toen ze de laatste keer een trio wilde en ik weigerde deed ze moeilijk en wilde niet meer dus dat een dame dan moeilijk gaat doen is niet mijn probleem/schuld want ik bepaal nog altijd zelf of ik een trio wil of niet en Tina heeft er niks mee te maken.

Ook vandaag geen Cleo en maar beter ook. Hoorde nog van iemand dat Cleo pas op de kamer haar beperkingen aangaf wat natuurlijk veels te laat is. Ze kan veel beter een andere club opzoeken want de RTC service is niet meer van toepassing voor haar.

Too Slow

Toogplakker
7 dec 2025
34
42
Verder geen openbare acties gezien met dienverstande dat Bonny boven op de bank een klant afwerkte maar verder geen open deur(en) helaas.
Die dag Mona (2×) en Bonny met open deur hun werkzaamheden zien uitvoeren. Als je het niet ziet betekent niet automatisch dat het niet gebeurt.

Het is meer van op het juiste moment op de juiste plek zijn. En dan kan je met boven rondhangen ook juist actie beneden missen. Afgelopen zaterdag nam Bonny beneden op de bank van Nihan een klant te grazen. Een beetje terug naar de goede oude Freude39 tijden toen ze de hele avond in de kino actief was. Voor Gabriela was recent twee meter lopen naar de kamer op de begane grond duidelijk te veel moeite. En terecht want ze had al haar energie wel nodig voor 5 standjes op de bank😵‍💫

bluefresh

Snuffelaar
28 feb 2024
15
41
Algemeen: De kamers zijn warm, en de bovenverdiepingen kunnen vrij warm worden. Douches bieden een comfortabele temperatuur, en de sauna, hoewel klein, voelt prettig. Parkeren kan een uitdaging zijn; de kleine parkeerplaats buiten vult zich snel in de ochtend. Ik was nooit langer dan 30 minuten in een kamer, dus ik betaalde €40 voor typische service en gaf €10 als tip voor goede service.

Samenvattingen van uitvoerders:
Sarah (Sofa 12) - begin 20-er jaren, Roemeens, getinte huid, tatoeages, uitstekende figuur. Ze heeft borstimplantaten en lipfillers die haar aantrekkelijkheid voor mij verhogen. Ze levert kwaliteitszonder aarzelen, biedt een stevige vaginale greep die ik beter vind dan zowel Nihan als Bonny, en laat me zonder klachten achter.
Nihan (Sofa 6) - begin 30, dun met een kleine buik, tatoeages, lichtere huid en Romaanse afkomst. Ze is wat minder traditioneel aantrekkelijk dan Sarah, maar haar enthousiasme en energie in de bedkamer overtreffen die van Sarah. Haar service is uitstekend; ze werkt hard om te zorgen voor tevredenheid. Nihan is meester in de 'gypsy squat'-positie, die mijn zwak punt is geworden. Ik kom meestal snel klaar als ze naar die positie overstapt, dus we bewaren die vaak voor het einde.
Bonny (Sofa 8) - begin 30 jaar, aantrekkelijk figuur met een soepel kontje. Gebruinde huid, smaakvol gezicht. Ze wil graag neuken en zuigen tot je tevreden bent, maar ze heeft de neiging om na 15-20 minuten haast te maken en vraagt herhaaldelijk of ik klaar ben. Die onderbrekingen halen me uit de sfeer, hoewel de seks overwegend goed blijft. Haar vaginale greep is behoorlijk en vergelijkbaar met die van Nihan.
Denisa (Sofa 5) - midden 20, uitnodigend gezicht, lang met gemiddeld postuur, platte kont, grote natuurlijke borsten, getinte huid. spreekt redelijk Engels. Ze was vriendelijk op de bank maar stelde onmiddellijk een beperking in de kamer, dat hondjes niet mogelijk was vanwege mijn penisgrootte, en haaste me dan om klaar te komen. De greep van haar kutje was het beste dat ik op Grimberg tegenkwam - warm, textuurrijk en heel nat - maar het snelle tempo en haar houding verhinderden me om klaar te komen. Ik weet niet of ik haar opnieuw zou willen zien, hoewel ik haar unieke kutje wel weer zou willen ervaren als de stemming beter is.
Emma (Sofa 13) – Ik probeerde met haar te kamperen, maar ze had een pauze en nam een andere heer terwijl ik aan de overkant van de kamer wachtte. Ik belandde uiteindelijk bij Bonny, wat prima uitpakte.

Highlight: Drie met Nihan en Sarah
Het hoogtepunt van mijn bezoek aan Grimberg was een trio met Nihan en Sarah. Ik liep de club binnen terwijl ze aan het praten waren en vroeg of een trio mogelijk was. Sarah ging akkoord en stelde voor om naar beneden te gaan voor betere ventilatie. Beneden vroeg ik om ze te likken; ze stemden toe en ik likte ze allebei grondig. Nihan stelde toen een 69 voor terwijl ze me pijpte, wat we deden. We gingen verder met de missionaris-, doggy- en cowgirlpositie voor elke van hen. Beide vrouwen hebben fantastische kutten, en ik had geen klachten.
De kamer werd warm, dus openden ze de deur en twee toeschouwers keken binnen; Sarah joeg ze weg. Na ongeveer twintig minuten van geslachtsgemeenschap smeekten beide vrouwen me om in een van hen klaar te komen, maar ik kon niet beslissen. We pauzeerden, en ze trokken me samen af. Ik schuifde mijn rechterwijs- en middelvinger in Nihaans poes en mijn vingers in mijn linkerhand in Sarahs. Het gevoel van hun warme poesjes die mijn vingen omsloten, Sarahs mooie gezicht en handen die aan mijn schacht trokken, en Nihaans enthousiaste tong op de punt brachten me naar de finishlijn.
We verlieten de kamer samen, en ik gaf elk van hen €70. Het hele duurde ongeveer dertig minuten en was de eerste en laatste kamer van de dag; geen enkele andere ervaring kon tippen aan de uitstekende service. Het was opmerkelijk dat we dit allemaal zonder condoom en tegen zo een redelijke prijs konden doen. Over het algemeen was het een van de beste kamers van de reis en een herinnering die lang zal blijven hangen.

Terug
Naar boven