Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Afgelopen vrijdag voor het eerst naar 'Grim' getogen. Heb toen ook afgesproken met een 'wandelcollega' (WC, haha) op dit forum. Die zal zich wel bekend maken als hij daaraan behoefte heeft.

Grimbergen is dus 15 a 20 minuten verder rijden dan VV, toch er nog nooit geweest. En ik ga er ook niet meer naartoe. Wat een donker hol, vol met hoekjes en gaatjes. Al ben ik wel zo'n autist dat ik de overzichtelijkheid van VV gewend ben. Dus misschien lag het aan mij. Ook vond ik het behoorlijk druk met mannen, het was schuifelen bij de kleedhokjes. Maar goed, ik was toch al gearriveerd en wilde even rusten na dik twee uur rijden in de auto. Wandelcollega was nog onderweg, maar ik kon hem niet echt een fatsoenlijke update geven vanwege gesteggel..

Net zoals eerder vermeldt is het wat tam toz van niet stamgasten, hoewel WC en ik op den duur beiden wel wat dames aanspraken en een beetje konden dollen, vooral op het terras!

Uiteindelijk een jonge meid met pronte borstjes aangesproken. Ana of Ava, wat zou het. Maar die greep dus naar een cd. Ik ga niet lopen bedelen of zeuren om ao, maar het droeg niet bij aan een goede eerste indruk. Pijpen was matig en na 9 minuten kreeg ik al te horen of ik al klaar kwam. Nee, dat lukt zo nooit.

WC was ook al gauw klaar met Grimbergen, dus in de auto gesprongen en naar VV gereden.

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Een nieuwe dame in de Grim vandaag "Aneta" genaamd en nog een Alena die ruim een jaar geleden in de Grim werkte onder de naam Carmen (Bul). Ben erg blij dat ze weer terug is want ik miste haar best wel. Aantrekkelijk uiterlijk en complete service. Aankomend weekend dus naar de Grim want naast deze dame nog meer moois (Cristina, Delia, Sara en Cosmina).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Zoals beloofd vanochtend de Grim bezocht vanwege de terugkeer, sinds afgelopen woensdag, van Alena (vh Carmen, Bul).

Was er even voor 11 uur en er werd opengedaan door een dame die ik nog niet kende. Vroeg uiteraard haar naam en het bleek Mona te zijn. Helaas Carmen weer als theke. Totaal 12 dames en meer moeten dat er ook niet zijn want dan is er nog maar weinig zitplek en de bank boven is ook niet altijd beschikbaar wat ikzelf heb ondervonden want tot tweemaal toe moest ik daar vanaf omdat Gabriela en daarna Daria daar de bank opeisten voor intieme actie. Later zag ik daar een vent nog twee dames te grazen nemen.

Aanwezig waren: Karina, Sara, Christina, Daria, Cosmina, Cvetelina, Mona, Delia, Gabriela, Danny, Alena en Aleta. Laatsgenoemde was ook nieuw voor mij maar ik kwam voor Alena. Ze zag er weer geweldig uit. Iets aangekomen zei ze en een aantal tattoeages rijker. Gelijk naast haar gaan zitten. Wat gekletst maar verder geen voorspel op de bank en in de Grim kom ik dat al zelden tegen in het zitgedeelte.

Uiteraard gekamerd met Alena maar ik zeg toch Carmen maar jongens wat heeft ze toch een strakke kut. Ze zei een jaar lang niet te hebben geneukt en ik heb haar alleen in missio geneukt want in doggy kreeg ik mijn pik niet in haar. Best wel frustrerend want haar kont is geweldig maar het lukte gewoonweg niet. Maar 1 standje gedaan en lekker in haar klaargekomen. Pijpen heeft ze niet eens gedaan want hoefde voor mij niet want hij was toch al goed stijf. Met je mond aan haar tepels vind ze niet goed; met je vingers geen probleem.

Best wel druk met mannen maar later in de middag werd het rustiger. Op een gegeven moment zat ik weer op de bank boven. Carmen komt een kamer uit en zegt dat ik te laat ben. Ik had het met haar namelijk nog over met meerdere mannen seks met haar te hebben en daar is ze best wel voor te porren en ze weet nu dat ik opensta voor seks met meerdere mannen erbij maar ze zei dus dat ze net een trio had maar het kwam voor mij net iets te vroeg.

Sara zag er weer aantrekkelijk uit maar de vorige keer met haar was geen succes want na een stoot in doggy wou ze al niet meer. Cosmina, Danny en Delia ook niet te versmaden maar toen ik Christina zag was ik gelijk om. Wat een prachtig lichaam heeft ze toch en ik had gelezen dat er naast negatieve ook positieve recensies over haar waren geschreven. Christina maakte tot tweemaal toe contact met me dus ik dacht wellicht wordt het nog wat want de eerste keer met haar viel tegen.
Ook nu weer niet aan haar tepels komen. Pijpen was niet echt goed en regelmatig trekken maar toch werd mijn pik stijf. Ik kon niet echt opgewonden van haar worden want ze lag erbij als een pop. Ze deed niet actief mee en haar handen bleven gestrekt zonder enig lichaamscontact. Erg jammer want meer intimiteit maakt het allemaal geiler en opwindender. Niet klaargekomen dus en heb haar nu twee kansen gegeven waar ze niks mee heeft gedaan dus een herhaling zit er niet meer in.

Rond 15 uur vertrokken en naar Bochum afgereisd voor die andere club vanwege de aanwezigheid van Raya.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Er is een dame waarvoor ik speciaal, afgelopen woensdag, naar Grimbergen reed: Emanuela!! Ondanks dat ik al enkele keren een negatieve sfeer daar te hebben ondervonden.
Afspraak om 10.30, dus rustig kunnen aanrijden en koffie drinken. Emanuela zit nu op de bank direct rechts naast de schuifpui.

Eerst allebei nog een kop koffie en dan een mooie kamer boven, met raamspiegel. Heerlijke GFE , staand zoenen en elkaar wat aftasten, toen draaide zij zich om en bod haar heerlijke kontje aan…;). Ja deze dame weet precies wat reiziger bekoord. Ver voorover gebogen leunde Emanuela op de bedrand en ik had een perfect zicht op kleine schaamlipjes die nog tegen elkaar lagen…..Ik had al aardig wat voorvocht en dan ik prima penetreren:cool:. Ook hoorbaar goed voor haar; zij bewoog goed mee en eigenlijk wordt het dan al heel spannend om niet direct te komen. Na enkele minuten gestopt en zij was drijfnat….. ik was nog niet gekomen maar Emanuela wel !!
Enfin, wat volgde was een één uur lange sessie met verschillende standjes, waarbij cowgirl wel een van haar favorieten is aan het worden. Mede dankzij mijn bescheiden lul. Dit geheel werd afgewisseld met de orale kwaliteiten van haar en dat maakte dat ik binnen het uur (ik wilde eigenlijk wat langer) de finish lijn overging. REIN SPRITZEN :LOL:riep ze nog.

Op het zonnige terras mijn meegebrachte lunch genuttigd en wat gesproken met Duitstalige medewandelaars. Had wel zin in een 2e​ sessies met Emanuela, maar deze was weg, en bleef ook weg. Om 15.00 al naar huis ??

Mona, kwa body niet iedereen zijn smaak, echter een lief gezicht en een aantrekkelijk lach. Op de bank reeds vol TZ, dat belooft wat:giggle:. Naar een kamer beneden en Mona hoefde maar een paar likjes te geven of doggy penetratie was mogelijk. YES, ook zij staand voorover gebogen leunend op de bedrand; precies de goede hoogte. Erg geil als je in de spiegel, bij doggy, haar borsten zo ziet bengelen. Afgewisseld met pijpen en missio en tenslotte in doggy de laatste finale voor vandaag bereikt.
Het was weer een ontspannende dag. Deze week wellicht weer VV?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Robbie heeft weer wat geleerd na een bezoek aan de Grim vandaag. Ga nooit uit van de AWL van een dag ervoor. Gisteren op zaterdag namelijk maar liefst 14 dames en vandaag nog maar 8 dames te weten: Carmen, Mona. Aneta, Daria, Cvetelina, Gabriela, Cristina en Danny dus in tegenstelling tot gisteren geen Sara (vakantie), Selena, Cosmina, Delia. Karina en Larissa (vakantie). Vooral het ontbreken van laatstgenoemde was voor mij een enorme domper. Carmen vertelde dat ze gisteren is vertrokken naar Roemenie. Slechts 3 dagen in vv en 4 dagen in de Grim heeft ze vertoefd dus heb er weinig fiducie in dat ze nog terug zal keren.

Ik was trouwens voor 10 uur al.op de parkeerplaats en zag mannen al naar de ingang lopen en toen ik aanbelde om 9.55 uur kon ik zo naar binnen en zag zelfs een gast al met ontbloot bovenlijf dus die was al vroeg binnen. Meestal kan zoiets alleen in vv maar deze keer dus ook in de Grim waar mooie Justina de scepter zwaaide.

Wilde eigenlijk als eerste met Larissa maar dit plan viel dus in duigen en nam ik plaats naast Carmen. Rustig aan gedaan en Carmen rookte wat sigaretjes waarna we weer kamer 6 opzochten. Ze had weer het nodige te vertellen over hoe het gisteren was. Veel mannen die alleen maar zaten te kletsen, dronken, de sauna namen maar niet kamerden. Ook vertelde ze weer dat ze een gangbang deed en dat gebeurde vandaag ook weer maar dit later. Had wat glijmiddel meegenomen want de vorige keer lukte het me niet haar in doggy te penetreren maar ze wilde het niet nemen en de reden is mij nog steeds niet duidelijk. Heb haar deze keer ook in doggy kunnen nemen maar makkelijk ging dit zeker niet vanwege haar strakke kut. Ze vroeg trouwens nog of de deur open kon blijven maar ik had nu liever toch even wat privacy. Helaas niet klaar kunnen komen maar toch wel lekker geneukt.

Mona had ik als tweede optie maar heb toch niet met haar gekamerd want Carmen probeerde weer iets op touw te zetten en de mannen een beetje op te geilen om met meerdere mannen haar te nemen. Mannen rondom haar stonden niet echt te popelen voor een gangbang maar op een gegeven moment liep ze met iemand naar boven en zag dat de deur van kamernummer 3 open stond en zag ik Carmen met een dikke Duitser. Carmen zei of ik mee wilde doen en dat er nog een Duitser mee zou doen. Nog wat mannen die voor de deur stonden en toekeken. Ik besloot mee te doen en nam haar flink te grazen. Mona en Gabriela kwamen ook nog even kijken. Toen ik me flink had uitgeleefd op Carmen was het de beurt voor die dikke Duitser. Een andere goed gebouwde Duitser deed gelukkig ook mee maar hij had moeite zijn pik in de kut van Carmen te loodsen en te houden. Uiteindelijk en met de nodige moeite neukte hij haar. Weet niet of hij klaarkwam maar toen hij ermee ophield nam ik het weer over en in missio voelde ik eindelijk mijn zaad opborrelen om vervolgens haar kut diep vol te spuiten waarop Carmen "jackpot" uitriep. Toen ik mij terugtrok zag ik mijn zaad uit haar kut stromen; geil. Vervolgens een 4e man die meedeed en hij wilde als laatste wat hij vooraf ook aangaf want hij wilde vorbesammt en dat wist Carmen ook want hij was net als ik haar "Stammkunde".Toen hij klaarkwam schreeuwde hij luidkeels zoiets van meine Sperma ganz tief in deine Fotze. De man ging van haar af en er stonden nog wat mannen bij de deur maar ze haakten af terwijl Carmen haar zaadkut toonde.

Na dit gebeuren vond ik het welletjes hoewel Mona ook zeker mijn interesse had maar ik was moe en had niet het idee dat ik me snel kon opladen om nogmaals te spuiten. Voorlopig even geen Grim meer want Carmen heb ik nu wel genoeg gehad en Larissa zie ik, als ze nog terugkomt, niet snel terugkeren.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Larissa mis je weinig aan, heb haar vrijdag bezocht. Wil direct neuken en aangezien ze ontzettend strak is al snel tot hoogtepunt gekomen. Haar volspuiten mag niet. Pijpen duurde ook geen 10 seconden.

Sarah had vrijdag geen zin in me, te groot en haar poes deed nog wat zeer van de dag er voor, blijkbaar was het druk donderdag.

Tweede ronde deed ik met Danny. Ze stelde eerst voor om het beneden op de bank te doen, maar voelde ik weinig voor eigenlijk. Geen idee of je dan gezeik krijgt als je dan zonder gaat lopen neuken.

Geen idee of ze het serieus meende overigens, want ja, ze roept ook wel es "fick mich in Arsch" maar als je daartoe over gaat is het ook enkel als grap bedoeld aldus haar.

Laatst bewerkt:

mark565656mark

Snuffelaar
30 sep 2024
14
19
Vandaag ben ik naar de Grimberg in Gelsenkirchen geweest. Ik kwam aan om 10.30 uur en het inkom tarief was 20 euro.

Eerst even bijkomen van de lange autorit en rondkijken. Leuke dames, maar ik dacht dat ik ruim de tijd had om te kiezen. Ik ging zitten op een bank met een lege handdoek. Opeens kwam Delia naast me zitten. Oef, die had wel een heel knap gezichtje en lach. Weglopen of blijven zitten? Uiteraard bleef ik zitten. Helaas pakte ze wel een sigaretje, maar soms moet je dingen tolereren;). Toen ze uitgerookt was vroeg ze: "zimmer?"

Wij naar boven. Absoluut geen verkeerde keus. Pijpen was niet zo heel lang. Neuken zonder condoom des te langer:). Uiteindelijk heerlijk volgespoten. Schade 40 euro.

Daarna even rustig bijkomen met koffie en water. Voor de tweede ronde wilde ik wat anders. Een openbare actie met anderen. Ik ben boven op de sofa gaan zitten. Helaas had ik gemerkt dat veel heren nog geen zin in een kamer hadden. Er kwamen toch enkele heren die de deur van de kamer achter zich sloten. Wel leuk dat de kamer achter de sofa een open ruimte heeft onder het plafond waardoor je toch wat kunt meegenieten. Na enige tijd kwam een Duitser naast me zitten.

Een tijdje later had ik wel prijs. Anetta kwam met een forse heer naar boven. Na een minuutje ging de deur van de zimmer open en liep ik erop af. Ik mocht meedoen. Deze kameraad converseerde in het Roemeens dus ik vermoed dat hij daar vandaan kwam. Een paar keer tauschen en ik heb volop geneukt en werd ook weer op sterkte gepijpt. Leuke aan zo'n trio is dat je een ander ook zc in actie ziet. Na een flinke tijd kwam hij klaar in haar kutje. Vervolgens ik er weer op. De kameraad ging naar beneden en ik ging alleen verder met neuken. Helaas had ik al mijn zaad van de dag al in Delia achtergelaten. Anetta nam wel ruim de tijd voor me. Dat was positief. Totale tijd een half uur, schade 50 euro. Leek wel op een GFE.

Al met al een positieve dag.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Met enige vertraging mijn bijdrage aan dit forum aangezien mijn smartphone, waarop ik al mijn recensies schrijf aangezien ik geen pc bezit, even weg is ter reparatie. Pas zaterdagmiddag rond 14 uur in de Grim dus de volle mep betaald. Genoeg dames aanwezig met Nihan, Carmen, Tara, Mona, Delia, Aneta, Cosmina, Gabriela, Selena, Sara en nog 2 jonge dames waarvan mij de naam niet bekend is dus zo'n 12 dames. Daria, Danny, Karina en Cristina dus niet van de partij. Helaas was Carmen weer de theke en niet mooie Justina. Zag al gelijk 2 Chinezen en dat soort lui komen hier vaker wat ik lees maar ik tref ze bijna nooit maar moest wel lachen dat de ene Chinees een beetje over de kook raakte want zijn energy drank zou zomaar verdwenen zijn.

Veel mooie dames met Delia, Cosmina, Carmen, Selena en Sara. ik ging op een gegeven moment op de bank van Nihan zitten en die is tegenover de bank van Tara. Heb met Tara ooit 2 kamers gemaakt in Bochum maar de laatste keer was ze best wel boos op mij en sindsdien durfde ik niet meer naast haar te gaan zitten maar ze sprak me opeens zomaar aan en ze was in een goed humeur en ik dacht ik ga gewoon naast haar zitten en ze was verrast dat ik met haar wilde. Wel wist ze nog dat ik best goed geschapen ben maar geen reden me af te wijzen. Tis niet echt een bijzonder mooie meid maar weet wel dat ze een best strak kutje heeft. Ze wist me nog te vertellen dat ze vrijdag 15 kamers heeft gemaakt dus zeker een goede dag voor haar. Poosje met Tara op de bank gezeten en daarna beneden een kamer opgezocht. Tara was erg goed en meegaand en poeslief. Beffen wilde ze niet maar ze heeft me zeer goed gepijpt en ook de ballen werden niet overgeslagen. Met zoenen werd het echt intiem en ze vroeg nog wel om even voorzichtig te zijn. Voor mij geen probleem om langzaam even haar kutje in te gaan en er weer uit en dat vele malen herhaald. Haar kutje was behoorlijk nat en ik gleed er soepeltjes in. Heel wat anders dan de voorgaande keren want toen voelde ze toch echt strakker aan. In missio zoog ze ook lekker geil aan mijn tepels en haar beentjes deed ze lekker wijd. Heb haar goed volgespoten en daarna nog wat AST. Zeker voor herhaling vatbaar maar er zijn hier genoeg aantrekkelijke dames dus of het Tara weer wordt wie weet?

Wat pauze genomen en op een gegeven moment naast Nihan gaan zitten. Op een gegeven moment ging ze van de bank en zag haar niet meer. Ik ging even kijken en zag haar innend zoenend met een gast op het buitenterras. Ik dacht vast een "Stammkunde" van haar maar ik vond het prima en had geen haast. Na een poosje kwam Nihan weer naast en zei ze dat ik wel genoeg pauze had gehad dus met NIhan ook beneden een kamer opgezocht. Erg goede seks met veel zoenen en haar pijpwerk zeer goed en de seksbeleving ook weer hoogstaand. Ook NIhan"s kutje van zaad voorzien. Ik heb gekamerd met qua service zeker toppers maar qua schoonheid genieten Tara en Nihan zeker niet mijn voorkeur.

Ben een paar keer naar boven gegaan maar geen openbare actie(acties) waargenomen. IK zag Sara net van een kamer komen; man man ze heeft me echt geil gemaakt met haar gekreun op de kamer en ze is bloedmooi ook maar alleen weet ik dat ze soms wat moeilijk kan doen met bovenmaatse pikken helaas.

Ik ben niet zo heel lang gebleven want vond 2 kamergangen wel voldoende en mijn gedachte was om hier zondag weer naar toe te gaan en dan in ieder geval voor Sara te gaan maar ik ben toch niet gegaan want mijn smartphone werkte niet dus had geen internet en dat is toch echt wel nodig als je met openbaar gaat want de "Deutsche Bahn" is niet bepaald betrouwbaar.

Had het wel een beetje te doen met Carmen. Ze maakte weinig kamers en dat was zeker te wijten aan haar vele hoesten op een gegeven moment want ze heeft last van hooikoorts maar mannen denken vaak aan iets anders wist ze me te vertellen.

Twee zeer geslaagde kamergangen en jammer dat ik niet van Sara en nog een andere dame heb kunnen proeven maar de Grim heeft momenteel zeker mijn voorkeur. Leuk was wel dat toen NIhan me zag weggaan mij lief gedag wenste. Trouwens wat later bij mijn entree werd het toch behoorlijk druk met mannen maar ik heb hier verder geen last van ondervonden.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
384
400
Larissa, met haar jonge 19 jarige strakke kutje, ook weer aanwezig In Grimberg, kortstondig als Irina in VV werkzaam

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
384
400
Vandaag een paar uurtjes deze club aangedaan.
Rond 11:00 mijn bolide op PP neergezet, was nog net plek voor de auto.

Theke was vandaag Justina, is nog steeds een aantrekkelijke Poolse dame, 20€ overhandigd, omgekleed, gedoucht, handdoek om en naar boven.

Waren veel vrouwen en dito mannen aanwezig, plekje op de bank vinden was wel lastig.
Uiteindelijk op de ruime driezitsbank bij Tara neergeploft, die zich onderhield met een Duitser.
In dezelfde ruimte bevond zich Carmen, Gabriella en Nihan.
Nihan daagde mij uit voor een kamertje, maar ik raakte behoorlijk opgewonden van Tara, die flink aan het tongzoenen was en met haar handje onder het handdoekje van de Duitser bezig was.

Na een halfuurtje kwam Tara terug op haar plekje, even korte smalltalk met deze 30 jarig Roemeens moedertje van dochter van 13 en komend uit een vrij groot gezin van 10 broertjes/zusjes.

Op de kamer heerlijk met haar liggen tongen en een fenomenale blaassessie van Tara, tsjonge wat kan deze dame pijpen, diep in haar keeltje en ook mijn balletjes werden door haar naar binnen gezogen.
Daarna in cowgirl door haar als een volleerde rodeo ster bereden en het al tongzoenend afgemaakt in missio.
Korte AST waarbij Tara nog wat tik-tok filmpjes van haar dochter liet zien.
Al met al een uitstekende kamer met deze sympathieke, ondeugende en geile dame gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Rond 14:30 de club verlaten, morgen weer eens FKK Penelope en dus geen RTC

Laatst bewerkt:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Was vanochtend even voor 11 uur in de Grim. Tara deed open en gelijk een big smile en een vriendelijke ontvangst. Helaas bij binnenkomst geen Justina als theke maar weer Carmen. 11 dames aanwezig: Nihan, Gabriela, Carmen, Tara, Delia, Aneta, Mona, Daria, Cosmina, Karina en Sara. Vreemd vond ik wel dat Karina naast Cosmina zat want nu zat Sara helemaal in haar uppie. Bij binnenkomst zag ik Sara al druk in de weer met haar smartphone een beetje languit op haar bank. Heb even goed rondgekeken en het juiste moment gekozen om op Sara af te stappen want had geen zin om dat te doen als er mannen bij haar zitten want ik hield er rekening mee dat ze niet met me wilde en dat liet ze ook blijken toen ik naast haar ging zitten met haar opmerking dat ze pauze wilde nemen maar ik weet wel beter en grosse Schwanz kwam dus ook snel uit haar mond. Ik ben niet voor één gat te vangen en geef niet snel op wat ertoe leidde dat ze me toch uitnodigde voor een kamergang maar het ging niet zonder slag of stoot. Je moet zoiets tactisch aanpakken en Sara erop wijzen alles rustig te doen dat ze geen pijn zou krijgen. We namen weer kamernummer 11 beneden. Ik was heel voorzichtig met haar met langzame en rustige seks. Toen ik klaarkwam had ze het niet eens door volgens mij zo geruisloos gebeurde het. We hadden tegelijkertijd ook buren die ook lekker bezigwaren en dat maakt het altijd geiler. Hoop nu wel dat ze me de volgende keer beter te waarderen want vind Sara een bloedmooi wijf en ze windt me bijzonder op. Ze gaf me nog onverwacht een spontane zoen op de mond. Na mij had ze vlot een volgende kamer op de begane grond maar groot was mijn verbazing dat die man echt binnen 5 minuten al klaar met haar was dus dat was echt een vluggertje.

Ik ben een aantal malen boven geweest en zag Tara al naar beneden lopen. Ze zei dat ik nog een uur moest wachten omdat ze "Termin" had maar ik zei geen probleem want had net al gekamerd dus ik rekende erop met haar mijn tweede kamer te maken. Ging alvast op haar bank zitten en toen ze eraan kwam ging ik ervan uit dat ze naast me ging zitten maar ze ging nog eerst even wat eten. Daarna liep ze weg en zei Nihan tegen mij dat Tara nu een "Termin" van weer een uur had. Ik dacht wat krijgen we nou want ze moet toch weten dat ik met haar wilde maar dezelfde man wilde haar nogmaals voor een uur boeken. Ik wilde daar uiteraard niet meer op wachten en dacht wie ik nu moest nemen. IK dacht even aan Daria, Delia of Cosmina en vooral laatstgenoemde heeft een geweldig lichaam maar ook zij zit niet om mij te springen heb ik al eens ondervonden.

Ben zoalsgezegd vaker boven geweest en de bank was een poos bezet door Daria en haar klant. Deur van de grote kamer ernaast was herhaaldelijk open en zag Carmen genomen worden door één of twee knapen. Een gast kwam me zelfs halen om mee te doen toen ik daar boven op een reling zat omdat de bank boven bezet was. Toen ik een alternatief moest bedenken voor Tara zag ik dat Carmen flink genomen werd door een wat oudere Duitser. Ik kwam net op het moment dat hij klaarkwam en uiteraard zag Carmen me en zei dat ik een beetje laat was. Ze lag op haar rug met de benen gespreid en zag dat ze was gevuld. De man droop langzaam af naar beneden maar ik zag dat hij een grote pik had en Carmen zei dat ie van hem nog groter was dan de mijne en dat hij haar pijn had gedaan want hij had haar hard geneukt zei ze dus ik zei waarom zei je er niks van waarop Carmen zei dat hij niet wilde luisteren en deze man kan een volgende kamergang met haar in ieder geval vergeten liet ze me weten. Ik nam Carmen in missio maar doordat ze "besammt" was was haar kutje zeker niet strak meer te noemen. Wat ik ook deed het ging me niet meer lukken. Begin juli gaat Carmen er tussenuit en het kan best lang duren voordat ze weer terugkeert in de Grim zei ze.

Had nog zeker een derde dame kunnen nemen maar omdat Vanessa in vv vandaag werkzaam was besloot ik daar heen te gaan. Tara zag me nog en bood nog haar excuses aan. Ze is in ieder geval morgen in de Grim liet ze me weten. Waar ik morgen heen ga is me nu nog niet geheel duidelijk maar de kans acht ik groot dat ik morgen weer in de Grim ben want met Tara wil ik dolgraag kameren en een Daria, Delia of Cosmina als tweede optie zie ik ook wel zitten. Jammer was wel dat Selena ontbrak maar wellicht dat ze morgen van de partij is. Rond 14 uur de club verlaten om rechtstreeks naar de villa af te reizen want was nog niet verzadigd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Hedenochtend om 10 uur in de Grim. Nu 13 dames want Selena en Jasmin ook aanwezig. Helaas Carmen weer theke.

Gelijk op bank Tara plaatsgenomen want gisteren was ze langdurig bezet. Ze kwam net als wat andere dames later binnen. Al vlot waren we intiem beneden in kamernummer 11. Pijpen deed ze erg goed en ook mijn ballen vergat ze niet. Lekker (tong)zoenen en daarna neuken. Ze deed lekker mee maar helaas ik kon haar goede optreden niet belonen.

Jasmin kende ik nog niet en qua lichaam niet onaantrekkelijk maar haar gezicht vond ik wat minder. Las ook op freiercafe dat communicatie een beetje een probleem was en qua seks was het ook niet altijd even positief dus ik koos voor zekerheid en ging voor Delia. Ik wilde haar kussen maar dat staat ze niet toe. Beffen geen probleem maar na het pijpen zei ze "big" en het verzoek rustig te beginnen. Haar lichaam vind ik bijzonder aantrekkelijk en ondanks de mindere service kostte het me weinig moeite haar vol te spuiten.

Wellicht had ik beter voor Selena kunnen/moeten gaan want die is vlotter in de omgang en actiever in de seks maar vond het wel raar dat ze steeds een handdoek om haar lichaam droeg want waarom zou je een mooi lichaam bedekken? Deden trouwens ook meer dames. Valt me ook op dat veel dames pantoffels als schoeisel dragen wat niet bepaald de opwinding bevordert.

Rond 13 uur de Grim verlaten en een hoop meiden en best veel mannen achterlatend.

Nb: Danny nog op vakantie en Magda was ook nog niet teruggekeerd en Cristina?

Voormalig lid 38582

Toogplakker
14 jul 2023
153
106
Gisteren na de Villa Venus een kamer gedaan met Larissa en verder niet veel te kiezen naar mijn mening even naar de Grim geweest weer een top ervaring met Nihan gehad. Voor de liefhebbers van slanke dames is de Grimberg op dit moment wel een aanrader. Het was dat ik het erg warm en benauwd in die club vond anders had ik er nog wel een paar willen proberen.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Vandaag (vrijdag 1-8-2025) waren we bij deze tent binnen om precies 11:55. We konden nog profiteren van de 30 euro Happy Hour entree. Justina was de theke en zoals altijd was het weer gezellig. Ze vroeg ons waar wij al die tijd waren. We zeiden dat we het te druk hadden met werk en privézaken. Hoe dan ook het aantal vrouwen waren niet veel. Er waren slechts 7. Ik kwam speciaal voor Selena maar ik zag haar niet en nam aan dat zij op vakantie was. Sarah was er wel maar die was vastgeplakt op haar telefoon met de TikTok filmpjes. Toen het bleek dat Sarah niet van plan was haar telefoon neer te leggen, ging ik maar naar haar toe en vroeg haar of ze vrij was. Ze zei ja, zimmer? ik zei:'' ist gut''. In de kamer vroeg ze me of ik nieuw was en ik zei nee, maar ik merkte gelijk dat ze me niet geloofde. Het was raar want ik was vorig jaar op kamer geweest met haar. Ik denk dat die tiktok filmpjes haar hersens hebben aangetast.

In de kamer begon zij me te pijpen, en ik merkte gelijk dat zij haast had. Dat was vreemd aangezien de tent vrijwel leeg was qua mannen. Hoe dan ook na pijpen, vroeg ze me ''ficken''? Ik zei: ''ok''. tot mijn verrasing haalde ze een condoom en deed zij die gelijk om mijn lul en zat zij bovenop me. Ik dacht:'' wat is dit nu weer voor gekke actie''? Ik had namelijk haar vorig jaar zonder geneukt. Maar ja, zij was zo geconcentreerd om me klaar te laten komen en zij was mijn eerste van de dag dus ik dacht laat ik nou maar niet moeilijk doen over die condoom. In 5 min kwam ik klaar en zij wilde daarna gelijk dat ik haar ging betalen en zij wilde weer verder eruit om weer die domme fimpjes op haar telefoon te bekijken. Sarah laat ik nu voorlopig links liggen.

Mijn maat ging kameren met Gabrielle. Die dame zag er goed uit met haar nieuwe looks en zij was wat aangekomen. Het paste wel goed bij haar. Hij gaf haar een 10 voor haar service. Ik merkte dat Gabrielle was hele tijd geclaimd door de mannen. Zij was constant bezet. Sarah daarentegen zat op de bank en weer bezig met fimpjes kijken op haar mobiel. Er waren mannen die probeerden oog contact te maken met haar door naast of tegenover haar te zitten, maar ja zij had slechts ogen voor de filmpjes op haar mobiel. Die oude mannen hadden gewoon naast maar moeten zitten en gelijk vragen of zij beschikbaar was. Aangezien het aantal dames karig was, besloten we om 14:00 maar om naar de andere tent in Duisburg te gaan. Toen wij onze sleutels inleverden, zagen we dat er slechts 2 mannen in de tent waren.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Tjonge; je hebt je goed ingehouden bij Sarah. Neuken zonder is gewoon de standaard en zeg dan dat het de vorige keer wel zonder kon en dan had ze het condoom beslist achterwege gelaten. Inderdaad je moet actief zijn en een beetje brutaal want passief optreden daar bereik je niks mee.

Nb: Sarah is verslaafd aan tiktok filmpjes en juist daarom zou ik gelijk naar haar toestappen. Je bent er in de club om beschikbaar te zijn voor de mannen die er ook voor betalen en dan moet ze zich gewoon openstellen. Eigenlijk zou de theke op haar foute gedrag moeten aanspreken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Na Arabella zijn mijn maat en ik naar Grimberg getogen.
Zie https://www.nzcforum.com/threads/arabella-fkk-bochum.1169/page-39
De 2e FKK voor die dag.

Ik moet zeggen die locatie zag er beter uit als Arabella en de liepen daar meer mooiere jonge meiden.
De favoriet aldaar van mijn maat, Bonnie, was er ook.
Na ons weer opgefrist te hebben ging ik daar even rondkijken. Er zat een hele mooie jonge dame, met prachtig zwart half lang haar prachtig geknipt, mooie borstjes en een lekker kontje. Toen ik naast der wilde gaan zitten gaf ze aan pauze te hebben. Nou dat was dan helaas. Maar na 5 minuten nadat ze even iets aan het doen geweest was gingen we toch maar een kamer.
Ik weet echt haar naam niet meer het zou Selena kunnen zijn. Maar wat een plaatje was dit.
Op de Kamer even gezellig gekletst waarna ze al gauw mijn pik in der Mond stopte en fijn begon te pijpen.
Daarna ging ik ze in missionair lekker neuken en met die spiegels rondom altijd leuk om jezelf bezig te zien, helaas gebruikte ze wel wat glijmiddel.
Vervolgens kwam ze bovenop me zitten. Ik was in Arabella al 2 keer klaargekomen dus kom het nu wat langer volhouden gelukkig. Ook deze tongzoenen fijn.
Uiteindelijk ook in deze plat dogggy klaargekomen. Ik moest daarna wel even bijkomen.
Vervolgens buiten even wat gedronken waar mijn maat ook was die met Bonny had volgespoten.

Ik had nog wel de kracht om nog een keer te spuiten.
En na nog even rond gekeken te hebben om ook met Bonny mijn ding te doen Bonny was de oudste voor die dag die ik gehad heb, 33 jaar.
Leuke vriendelijke dame, pijpte ook weer fijn, we krijgen in verschillende standjes maar klaarkomen lukte niet zo makkelijk meer. Kwam ook enigszins door de warmte.
Ik vroeg om me af te trekken en te pijpen, en dat ging beter. Ik voelde mijn zaad voor de 4e keer die dag omhoog komen en luid kreunend kwam ik weer klaar.
Ja degene die mij kennen weten hoe het klinkt😅.
Mijn maat zat ergens beneden want die was mij kwijt, maar door mijn oerkreten wist ie al gauw waar ik was😂.

Bonny zei dat is je 2e keer en knap hoor...maar ik zei ehhh nee al mijn 4e keer. Toen keek ze verbaasd en moest ze er wel om lachen en vond ze het super knap.

Vervolgens weer opgefrist en besloten we weer huiswaarts te gaan.

Ik vond het een geslaagde eerste kennismaking met dit concept.
En dat je voor 40 euro per over het algemeen leuke dame alles ohne kan doen is natuurlijk niet veel qua prijs.
Maar het haalt bij lange na niet de intimiteit met o.a. mijn suikernichtje(s) waarmee ik een langere tijd verblijft en de kosten navenant zijn.

De afstand vanaf Rotterdam vind ik toch enigszins ver.
Ik zal misschien niet zo gauw weer gaan daardoor maar ik wil ook nog een keer naar Venus.
Dus wie weet.
Maar mijn eerste ervaringen op dit gebied zijn zeker positief.😀

Fijn weekend,
lD☺️

deklos

Toogplakker
4 dec 2020
123
200
Na 6+ maanden afwezigheid maar weer eens bezocht.
Qua openbare actie spotte ik enkel Bonny - eenmaal op bank boven en eenmaal op terras
ps: op terras vliegen nogal wat wespen (hier neuken lijkt me niet een al te goed idee...)

Gekamerd met
- Bonny sofa #8 - vlotte babbelaar, PZC gewoontjes met veel hand, zeer mooi uitzicht op haar ferme billen in doggy met zachte kreuntjes
- Tara sofa #2 - latina gezicht, TZ volop, PZC met DT poging (voelde helaas tanden), heeft vibrator bij de hand voor kinky pleasure - ontop melkt ze je leeg tot de laatste druppel
- Alexandra sofa #1 - langere dame met normaal postuur, volle tieten en knap gezicht, zoenen met gesloten lippen, PZC zeer goed, ontop vol gas

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dat Alexandra aan zoenen doet wist ik niet want in die andere club in Dortmund waar ze vaak aanwezig was had ik eenmaal een kamer met haar en vooraf op de bank werd mij duidelijk gemaakt dat ze niet zoende?

Terug
Naar boven