Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Eergisteren in FKK Grimberg geweest, een trio gehad met 2 lekkere jonge meiden en een enkele sessie met Kathi (21j).

Totale schade: 120 euro

HH: 200%

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
op terugweg naar NL even hier langswippen. Er waren vandaag 7 dames (helaas Lili nog steeds op vakantie) aanwezig. Tegen 10.15 waren er al 3 mannen en 3 uur later zijn er zeker een dozijn mannen er geweest. 60€ entree(30) incl kamer(30). Daarna voor elke kamer 30€. De dames waren druk vandaag.
Ik herkende Eva van zo'n 1 1/2-2 jaar geleden (zij was een tijdje er niet). Ze kan hemels pijpen en toen ik van de hoek van de bank iets meer naar het midden schuifde om kenbaar te maken dat ze op mij kan zitten. Zo ging ze een tijdje cowgirl op mij rijden.
Ze wou graag kameren en daar weer pijpen en dan in doggy, reverse cowgirl. Ze was een beetje droog maar ging nog en toen in missionaris weerd ze vochtiger en duurde niet lang dat de ontlading kwam. Ze wist even haar kut schoon met een doekje en klaar voor de volgende klant.....

Had daarna een oogje op Elena maar zij zat al bij iemand die ze als haar 1ste klant ging bewerken.
Heb geduldig gewacht tot dat ze weer vrij was en gedoucht en al. Ze is nu 20 en heb haar zo'n 1 1/2-2 jaar geleden gehad toen ze net 18 daar ook net begon te werken. Beetje maffe meid. Tja, nog teenager. Zij ziet er nu vrouwelijker en mooier uit en toen ze bij ging zitten vond zij mij een beetje gek en dus hadden wij een klik net als toen. Beetje gekkigheid op de bank Haar pijptechniek voor de bank was nog beter dan bij Eva. Duurde niet lang en naar de kamer en ze ging liggen en niks doen. Kon mij herinneren dat ze beffen lekker vind en ging snel naar Venus. Gevoelde 20 minten later (waren misschien eerder 10 minuten) en aan mijn haren trekken, kwam zij klaar en moest stoppen met beffen. Nu ging ik op de rug liggen en ging zij met weer grondig pijpen en dan over gegaan in missionaris. Kon niet snel komen en zij had een ander idee. Moest weer op mijn rug en zij pakte een condoom.
Beetje onhandig met uitpakken gaf ze het aan mij en ik stopte het onder de kussen. De hele tijd is ze zonder bezig en nu met ?
Ze haalde een nieuwe condoom uit haar tas en ik keek teleurgesteld met vele vraagtekens. Ik verwachte nu dat ze het condoom over mijn paal zet maar snel ging de condoom in een vinger van haar en ging in mijn anus diep penetrerend naar binnen en gelijktijdig pijpen.
Heel apart gevoel maar kon helaas niet komen en zijn we gestopt. Waren al zeker langer dan half uur op de kamer en wilde even bijkomen.
Uiteraard ging daarna weer naar de douche wat niet alle dames doen.

Na een urtje pauze, wilde ik graag met Angie aan de slag maar zij was steeds bezet en zeer druk en toen ze met een man klaar was, was er misschien een stamgast die als eerste aan de beurt was. Ben dan maar weer naar Eva gegaan. Na kort aanpijpen op de bank naar de kamer. Wat pijpen en cowgirl, in missionaris haar weer volgespoten. Creampie heeft ze weer met doekje in 1 veeg schoon gevevegd. Dus daarom bef ik ze ook niet.

Parkeerplaats voor het huis was vol en misschien vanwege het slechte weer, kwamen vele mannen even daar opwarmen.
Ik reed voldaan naar huis.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Naar mijn idee de meest ranzige van alle RTC clubs die ik bezoek. Niet de club perse, maar de vrouwen. Of is het mijn lot dat ik altijd met de meest ranzige vrouwen in een donkere kamer beland, die mij vervolgens anaal leegmelken? :roll: . Mickey vorige week, anaal super strak en verder goed diep pijpen en tongzoenen. Lekkere petit dame waar wij hier in Holland alleen maar van kunnen dromen. Deze week nog meer eens richting FKK Grimberg, want terwijl ik aan Mickey denk staat mijn toch niet heel krappe broek al weer op spanning...... Trouwens op dit moment voldoende aardige dames.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Hi,
Klopt het dat alle meiden daar bare anaal aanbieden ? Met interne donatie ?
Dank en groeten,
Roubaix

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Nee dat klopt niet, hoewel het naar mijn mening wel het anaal paradijs van het groepje bekende saunaclubs is.
Mijn ervaring is dat er gemiddeld zo'n 12 vrouwen aanwezig zijn en dat 5 á 6 soms 7 daarvan anaal in het pakket hebben. Dat is best een groot aandeel. Bijna altijd met interne donatie hoewel Meggy de laatste keer alleen met condoom wilde.

In villa Venus mag je bijvoorbeeld al blij zijn als er 3 anaal doen.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
In het verleden regelmatig geweest. Een vind het een erg goede club. Dames niet de mooiste maar wel veelal vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. Ook met de andere bezoekers kan het best gezellig wezen! Ga er zeker nog eens langs..

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
In ieder geval doet Eva aan anaal. Heeft ze (1-2 jaar geleden) bij mij, zonder dat ik er om vroeg, er in geduwd toen ik haar van achter vaginaal naam in liggende positie. Ben niet zo fan in anaal en daarom laatste keer niet gedaan. Bij laatste sessie deed ze wel wat glijmiddel in haar kut (bij eerste keer niet) maar gelukkig viel het mee en niet teveel. Uiterlijk heeft zij een beetje brede heup of zo'n zandloperfiguur.
Inderdaad, relaxte sfeer daar in Grimbergen.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
maarte zei:
Op vakantie of heeft t te maken met de soa uitbraak in freude en omg.?

Vertel Maarte, wat weet jij wat ik niet weet? :), ik hoor al jaren van soa's in deze clubs, dat zal altijd wel zo blijven.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Angie is gewoon op vakantie voor zover ik weet. Of ze een soa heeft kan natuurlijk altijd maar ik weet het niet. Angie heeft wel een mooi figuur maar ik vind haar altijd iets te zakelijk dus valt meestal buiten de todo list.

Vorige week donderdag na het werk naar Grimbergen gereden. Eerst even in Wulfen een Bild opgehaald en vervolgens door naar Gelsenkirchen. De bon werd geaccepteerd door Justina, de thekefrau, 30 euro betaald voor de eerste kamer en hop naar beneden om me om te kleden.

In Grimbergen kom ik bijna altijd uit bij dames die ook anaal doen. De eerste kamer ging naar Andrea. Ze ziet er goed uit maar heeft wat hangtietjes. Vind ik persoonlijk niet erg, die zie ik toch niet als ik haar achterlangs anaal neem. Was een redelijke kamer maar de dame toont niet heel veel initiatief maar laat wel alles gewillig toe. ze heeft een beetje sturing nodig.

De tweede kamer ging naar Meggy. Die heb ik een tijd niet gekozen omdat de laatste keer er ineens een condoom om moest. Daar kwam ze toen op de kamer pas mee en ik heb haar toen laten weten dat ik dat niet helemaal correct vond. Ik heb haar 6 maandjes links laten liggen en nu kwam ze toch weer bij me zitten. Nergens over gepraat en gewoon weer die heerlijke reet van haar volgespoten. Meggy is niet een van de jongste en ook niet de knapste maar haar (gespeelde) geilheid maakt veel goed.

Mmm, nu ik er aan denk vanmiddag of morgen maar weer eens langs gaan denk ik.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Eerder deze week een dagje vrij en weer eens richting Duitsland getogen. Ik bezoek de Grim zo eens in de paar maanden omdat het wat lastig te combineren is voor me gezien de reisafstand. Toch blijft deze kleinere club en de goede prijs / kwaliteit verhouding trekken. Nog een keertje lekkers los in de Grim dit jaar.

Half elf in de ochtend reed ik de parkeerplaats op... heerlijk in deze vakantieperiode, geen minuutje file gehad terwijl het toch ruim 2 uur sturen is. Er was nog 1 plekje op de parkeerplaats, prima! 60 euro entree betaald (met de 1e kamer incl) en gaan douchen.

De bezetting viel me alles mee gezien de kerstperiode... enkele dames die ik me kan herinneren: Lilly, Kathy, Andrea, Elena, Elli ( nieuwe dame) en nog enkele dames. Zoals gewoonlijk enkele dames in voor anaal en de meeste voor frans totaal. Lekker tongen doen de meeste standaard alsmede (bij de meeste) lekkere presales op de bank.

Ik wilde beginnen met Elena, zie kende ik nog van mijn bezoek afgelopen zomer. Echter was ze met een nogal forse beer bezig en dat ging nog wel even duren zo te zien. Dus na een 2e bak koffie eens lekker begonnen met een sessie met Lilly, ze had me al vrolijk begroet bij binnenkomst... het blijft een lekkertje. Heerlijk tongen, knuffelen en een uitgebreide pijpbeurt op de bank. Toen naar de kamer en heerlijk gf6 gehad. Al meerdere sessies gedaan met Lilly en het blijft een topper. Als tevreden man weer naar beneden. Kathi zag er ook weer heerlijk uit echter gekozen voor de kleine stuiterbal Elena, die nu bruin lang haar heeft (extensions). Elena is heerlijk petit met lekkere kleine tietjes en een heerlijk stevig tienerkontje. Deze kleine slanke dondersteen is erg aanwezig en dat bevalt je of niet. Ik kan het prima van dr hebben en in notime zaten we diep te tongen op de bank. ze zakte af naar beneden en begon me heerlijk diep te pijpen en te sabbelen. Ze kwam weer omhoog en zakte in 1 beweging bovenop me en begon me heerlijk te rijden. Na 3-4 standjes op de bank waarbij ze zelf volgas gaf vroeg ze: Zimmer??. Zo gezegd zo gedaan en op de kamer was ze nog wilder. Ze wilde dat ik in dr mond klaarkwam echter heerlijk dr poes ondergespoten. Even kon ze het niet waarderen maar binnen enkele seconden en een paar tissues was het weer oké. Wederom heerlijk voldaan naar beneden, even relaxed en nog een kopje koffie en weer aangekleed. Nog even gedacht naar huid maar had eigenlijk nog tijd over en best nog wel zin, op naar de Freude39 dus :cool: .... dat volgt in een ander topic.

blowme73

Toogplakker
27 nov 2015
33
30
Gisteren ben ik hier ook geweest. 'T is een heel eind rijden voor mij maar wou het toch eens gezien hebben. Na betalen en douche eerst een sauna(tje) gedaan wat wel deugd deed na die lange rit. Dan wat in de zetel gaan zitten om de boel wat af te kijken, ik zou wel zien wat er gebeurde. Na er zo'n 10 minuutjes te zitten kijken kwam Eva bij me zitten. Ze wou wel een babbel doen maar ik gaf aan geen woord Duits te spreken. Ze is me dan direct lekker beginnen pijpen en ik moest haar stoppen of ik kwam daar al gelijk klaar. Dan naar een Zimmer, lekker in haar poesje klaargekomen. Dat scenario speelde zich later gewoon nog een keer af, eigenlijk niet zo slim van mij om 2 keer dezelfde te nemen. Er liep nog zoveel moois rond. Enfin, ik zal er niet dikwijls komen omdat het zo ver is en je er toch minder mogelijkheden hebt om te relaxen dan andere fkk's.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
dag 4 en onderweg naar huis even langs deze club geweest. Ik wist dat Angie en Lili op vakantie waren maar helaas was Eva ook niet aanwezig.
Ik had mijn zinnen gezet op Elena. Ook een favoriet van mij. Toen ik binnenkwam zag ik haar zitten en toen ze mij zag moest ze lachen.
Helaas na omkleden was ze weggepikt van een andere gast. Dan maar naar een andere uitkiezen.
Zag een hele slanke en lange meid. Ina (20, Roe) en was pas 6 dagen hier (werkte ervoor in Oostenrijk en Italie).
Het erop gewaagd en pijpen was slecht en na een korte tijd probeert in haar kutje te komen maar ze is wat onbewegelijk en
strak kutje en droog. Het lukte een beetje maar niet helemaal. Het was ook nog vroeg iets na 10 uur en dacht ik geef op. Vanwege nieuwe procedure moeten die meiden een half uur in kamer blijven ook als men klaar is. Zij vulde de tijd om mijn rug te masseren. Wel lief van haar.
Er was mog 2 minuten en zij wachtte boven tot het half uurtje echt voorbij was. Ik ging 2 minuten eerder naar beneden.
Na 5 minuten kwam Elena (20, Bul) de woonkamer binnen en ik zat snel naast haar.
Het duurde niet lang en zij begon mij op de bank te pijpen. Ideaal.
Dus snel op kamer en weer een lange pijpsessie. Ik voelde het al langzaam borrelen in mijn ballen. Over gegaan in missionaris en ging lekker erin
in haar kutje en pakte haar benen dan in mijn schouder om nog dieper te penetreren wat ze niet zo helemaal leuk vond.
Dus ermee rekening gehouden en nog geen 2 minuten kwam ik heerlijk klaar en kon weer de sperma zien uitstromen.
Zij verbaasde zich dat ik wist dat ze 20 is want zij begon bij Grimbergen toen ze nog pas 18 was. Had haar toen al genomen.
Ik geloof ze had even ergens in een privewoning (Düsseldorf?) even ervoor ervaring opgedan. (heb daar nog foto's van maar zet deze niet hierop)
Men zou niet zeggen dat ze al 2 kinderen heefd (ze had al met 16 haar eerste kind).
Wij waren klaar en er was nog 14 minuten tijd. Dus zij bleef liggen en ik ook en zij viel in slaap en ik hield ook de tijd niet in de gaten en
achteraf waren wij zo'n driekwartier in de kamer.
Wij moesten via een ander kamer weer eruit waar ook een stel bezig was de tijd door te krijgen en
daar maar niks lagen te doen. Ik hoop dat de eigenaar een keer daarmee stopt. is voor dame en klant irritant.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Aangezien gisteren de GB in Antwerpen met Jessy afgelast was en ik dus tijd en zin had om iets te ondernemen besloten dat ook te gaan doen. Ik kwam op een shortlist van 3 mogelijkheden allen wel in Duitsland (wie wat lekkers wil moet er maar een paar km's voor overhebben ;) ); de GB van spermagames in Wulrath, LaLuna te Moers of de Grimbergen Sauna, toch wel 1 van mn favo clubs.

Ondaks dat ik erg veel zin had in een bare GB spraken de dames me niet echt aan bij Spermagames ( wil graag nog eens naar een gb01.tv feestje, waarschijnlijk later dit jaar). Nog even getwijfeld om naar Laluna te gaan, maar gezien de laatste recensies daarvan af gezien. Dus op naar Gelsenkirchen.

Eenmaal daar aangekomen flink wat setcards en een aantal dames zonder setcard. Was wel nodig wat ik vond het vrij druk voor een dinsdagmiddag. Enkele dames die ik (inmiddels vrij goed ;) ) ken: Lily, Kathy, Mickey, Simona, Antonia en ik dacht ook Sissie en een aantal andere dames die ik niet met naam kan duiden van veelal Bulgaarse afkomst.

Lily, Kathy zijn zeker favo's van me maar ook altijd erg druk en ik besloot eens wat nieuws te gaan proberen. Mn ook viel op een jonge dame waarvan ik de naam ben vergeten. Kleine slanke dame met een mooi kontje, mooie borsten en een vrij grote mond en gebit. Kan goed zoenen en begon me ook lekker te pijpen. Daarna lekker neuken op de bank en dat kon me eigenlijk niet bekoren. Zonder orgasme beëindigd wat ze maar vreemd vond, ik niet want ik bewaarde mijn papje voor een sessie waarmee ik wel gevoel had ;). Na een douche en een kop koffie door naar Simona. De dame vond ik minder zoenen maar neukte stukken beter. Haar ook lekker in haar kontje gevingerd waarna ik heerlijk in d'r kontje verder neukte en zalig klaargekomen ben. Prima! Na wederom een douche en kop koffie naast Antonia plaatsgenomen. Zeer mooie jonge dame van 19 met een fantastisch figuur en nog kleine harde tietjes. Normaal mijdt ik dit soort dames omdat de looks overheersen er vaak geen inhoudt of inzet is. Niet bij Antonia. Na een leuk gesprek in het Engels en een paar heerlijke tongzoenen met gevoel begon ze zalig en langzaam te pijpen en zijn we een kamer ingedoken. Daar een spetterende vrijpartij volop en diep tongen en neuken in verschillende standjes waarbij ik diep in haar klaarkwam. Zalig zo blijven liggen en nog liggen kletsen. Weer een favo erbij. Gedouched, wat gedronken en vond het mooi geweest. Mij zien ze snel weer terug.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Gisteren geweest van ong 19.30 uur tot sluiting (blijf Nederlander, aller eruit halen ;-) tegen 23 uur.
Beperkte ervaring met Duitse clubs, eerste bezoek aan de Venus / Arabella / Grimbergen groep.

Had mijn twijfels over bezoek tijdens vakantieperiode (veel dames weg?) en vrijdagavond (files en drukte mannelijk bezoek?).
Viel allemaal erg mee. Ik schat stuk of 12 dames. Vermoedelijk o.a. dankzij sluiting Freude. Ik begreep van Violetta (Roemeense met fraaie borsten, voormalig Freude), dat zij met een paar collega's voor onbepaalde tijd daar zitten. Ze had geen idee of Freude permanent gesloten is, maar vond het hier duidelijk minder.

Op zich niet echt een locatie met uitstraling, maar kwam opgeruimd en schoon over. En compleet met werkende sauna en terras.
Als groentje kreeg ik netjes even uitleg over gang van zaken.
En zoals eerder door anderen genoemd een relaxte sfeer.

Meeste dames kwamen wat ongeïnteresseerd over, maar komt misschien door het late tijdstip. De meesten werkten al vanaf 11 uur.
Er was in het begin weinig interesse in mij iig, maar dat vond ik wel OK. Daardoor kon ik rustig bekijken hoe alles verloopt en natuurlijk de dames checken.

Gekamerd met:
- Eva: actief in pre-sales, op de kamer nogal automatische piloot
- Ginny: Bijna perfecte gfe. Heeft het uiterlijk van een Brazilaanse. Ik bleek niet de enige die dat was opgevallen. Hoewel ik haar niet duidelijk kon maken dat ik uit Nederland kom (spreekt nauwelijks Duits, sinds 3 weken uit Bulgarije) begreep ze mijn vraag of ze Braziliaans is direct...
- Afsluitend met Valentina. Vriendelijk, aardig lichaam (buiten hangende borsten), actief op de kamer en als bonus anaal (ook mijn kinky side aan z'n trekken gekomen).

Tussendoor nog een sauna genomen en daarmee de 3 1/2 uur doorgekomen.

Nog 2 opvallende observaties:
- Ik twijfelde over een uur met Ginny (1e half uur was goed bevallen), maar een uur zou € 100 kosten ipv 2x € 30. Begrijp ik nog wel een beetje als beleid voor als het erg druk is en bezoeker anders lang met "lege handen" zouden zitten, maar niet met ruim 10 dvp's en stuk of 5 bezoekers.
- Direct na laatste sessie aan het eind van de avond ging ik douchen en stond ik tussen douchende dames, waar gedurende de avond ik alleen heren tegenkwam. Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag of ze zelf geen douche hadden (weer taalprobleem of wilden ze het niet begrijpen ... ?). Ik hoop toch dat ze een eigen douche hebben om te douchen tussen twee sessies door, ben niet zo op lichaamssappen van andere kerels...

Conclusie: in totaal positieve ervaring met zoals anderen al hebben aangegeven voor Nederland en België ongekende prijs-kwaliteit verhouding.
Niet iets dat ik regelmatig zal doen, maar dat ligt meer aan de 2 uur reistijd vanuit regio Amsterdam (zonder files en laagvliegen op de Autobahn, anders nog langer) en dezelfde tijd terug. Woonde ik in de buurt van de Duitse grens...

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vanochtend al om 10 uur al daar geweest (na weekend in roergebied). Entree 30€ en voor iedere kamer 30€ later aan de dame betalen.
Tegen half 11 kwam eindelijk Lily naar haar bankje en ik zat naast de bar wachtend op haar. Ze groette mij en ging naar haar toe ook al zat een collega van haar naast haar. Kon daar plaats nemen en ging op mijn schot zitten en haar koffie en sigaret roken. Opgerookt en opgedronken zijn wij beetje gaan knuffelen en zoenen. Snel naar beneden in 1 van de nieuwe kamers.
Ik meen er waren er 2 kamers en eentje was met alleen een gordijn. Nu zijn beneden bij de douches 4 kleine kamers.
Lily heeft mij goed verwend met uitgebreid pijpen en likken aan de schacht. Helaas na lange tijd proberen kon ik niet klaar komen bij neuken in missionaris. Ze heeft mij dan met een handjob laten komen. Dat duurde ook best lang tot ik uiteindelijk klaar kwam. Over een week gaat ze 6 weken op vakantie. Dus voor Lily liefhebbers (zoals ik), snel nog even heengaan of anders wachten tot eind september. Lily is best aangekomen (wat haar nog goed staat en haar tiet wat groter is) en nieuwe tatoos.
Ik ben al lange tijd niet meer geweest bij Grimbergsauna en vele nieuwe gezichten voor mij. Zag later een leuke meid (Simone) en ging naast haar zitten. Wij hadden al paar keer oogcontact. Beetje mollig maar niet dik en cup B schat ik. Zoenen is niet zo haar ding en ze vraagde of ik gepijpt wilde worden. Ja. En het was heerlijjk lang pijpwerk. Stelde voor dat zij op de bank op mij ging zitten. Ze pakte beetje glijmiddel en ze ging heerlijk op mij rijden. Zelfs met glijmiddel was haar kutje strak en duurde geen 2 minuten en kon verassend snel komen in haar kutje. Ze vraagde daarvoor of ik gummi wil maar uiteraard met Nein beantwoord. Of ik volgende keer Simone nog een keer neem weet ik niet. Ik denk eerst een paar andere proberen.
Ik denk zo 8-9 dames zag ik vandaag. Ik voel mij altijd op gemak daar in Grimbergen.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
na de teleurstellende fkk Recklinghausen, zo even na 11 uur daar geweest en zag maar 3 wagen daar staan. Helemaal niet druk binnen.
Binnen groette mij Eva al en na gedoucht te hebben, bij haar gaan zitten. Ze herkende mij meteen maar ook Simone (van de vorige keer dat ik daar was) die kort daarna naast Eva haar bankje ging zitten. Eva ging een Cola voor mij halen en daarna ging ze snel tussen mijn benen mijn pielemans maseren. Kort daarna ging zij mij lekker pijpen en dan maar snel naar de kamer. Ik was toch meer moe dan ik dacht en kon niet komen. Eva geeft goed haar best gedaan en dacht dat misschien Simone met haar strakke kutje het beter lukt. Ging dus meteen naast haar zitten (na de douche) en nadat zij ook voor mij een Cola ging halen, ging ze mij zalig vlot pijpen.
Heerlijk. Even een cowgirl geprobeert op de bank, maar dan toch een kamer genomen. Niet mijn dag en
na 4 neuk posities en uitgebreid gepijpt te zijn, naar beneden om te douchen om haar huis te gaan.

Bij de omkleedkabine kwam een dame binnen (ik was al bijna aangekleed) en vroeg of ik het handdoek nog nodig had.
Ze wilde de gebruikte handdoeken naar de was brengen.
Verek. Dat gezicht ken ik, maar zij kan nog niet zo lang bij Grimbergen zijn. Na een paar seconden wist ik het waar ik haar van ken.
Heb haar gevraagd of ze vroeger bij LaLuna werkte. Ja, dat was zo, maar ik was haar naam even kwijt.
Alexa zij ze. (nu ook zelfde naam in Grimbergen). Toen LaLuna even in het naastgelegen gebouw was, was daar toen een keer een actie voor 110 € met 5(of6?) dames kameren. Omdat ik Alexa zo'n leuke meid vond, 3 keer met haar gekamerd om maxium kamers te gebruiken. Mijn kruid al verschoten na de eerste vrouw en toen maar wat praten in de kamer.
Alexa heeft een beetje voller figur (maar niet dik) maar wel heel mooi gezicht. Zij is geen sexbeest maar wel hele aardige meid.
Volgende keer ga ik bij haar zitten en met haar naar de kamer.

Terug
Naar boven