Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik ken in Verena o.a. Luana, Marina en Elena. Alledrie geweldig met de opmerking dat Marina erg vaak bezet is en houdt er rekening mee dat de eerste niet zoent. Dan is er nog een Alina. Een erg knappe dame met een droomfiguur. Ik lees erg weinig over deze club dus of Alina en bovengenoemde dames er nog werken is niet zeker.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
85
97
Ik was gisteren in Grimberg. Al met al een vervallen indruk maar de dames waren best wel goed. Er is voor iedereen wel wat bij. Was met Cosmina op de kamer en met Sabina volgens mij (weet de naam niet meer zeker, ze zat op bank 5). Al met al prima service maar nu ook 40 euro per 30 min. Maar die 30 minuten maken ze eigenlijk nooit vol. Na 10 minuten vond Cosmina al dat het tijd was om te spuiten. Vond de service van beide dames niet heel bijzonder maar ook niet slecht, gemiddeld. Aan de andere kant waar kun je alles zonder doen voor 40 euro dus de prijs is zeker goed. Veronica uit VV werkt nu ook in de Grimberg. Volgens haar zijn veel meisjes uit VV nu naar Freude 39 gegaan. Daar schijnen ze 50 te krijgen per klant.

Ik was er van 18:00-21:00 maar tegen 21:00 gaan de meeste dames weg. Het publiek was oud, 50% 65-70 en dan nog andere leeftijden, er was zelfs een man van 88 die er trots op was dat hij het nog kon. De dames zeiden ook tegen elkaar dat er nog een opa op hun wachtte. Geen openbare sex meer sinds het Ordnungsamt daar geweest is en de kamerdeuren blijven ook dicht. Er was ook wel echte groepsvorming de Bulgaarse dames zaten op bank 7-8 en de Roemeense eerder op 4,5,9,10.

Wat mij enorm gestoord heeft is dat de dames continu roken. Als niet roker is dit echt storend, kreeg ook een loopneus er van. Bij VV is er tenminste nog een rook corner en wordt er veel minder in de grote ruimte gerookt. Dit is voor mij een argument om deze club dus niet meer te bezoeken. Vond de sfeer bij VV ook beter, ondanks dat de vrouwen in Grimberg mooier zijn. En in VV is er nog openbare actie. Er wordt meer gelachen in VV en de dames onderling hebben ook meer lol.

Misschien is het overdag beter en zou ik nog een keer overdag moeten komen.

Voormalig lid 45011

Snuffelaar
17 jun 2024
6
4
Wordt het inmiddels al wat beter met de openbare actie. Ik las op ao-bordell dat het bij een bepaalde theke geen probleem is. Dan gaat het op de oude voet verder. Weet iemand welke dag(en) dat is?

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Afgelopen zaterdag vanaf 17:00 nog even geweest. Bezetting was slecht en het was rustig. Eerste ronde met Veronika. Mwoah niet echt bijzonder.

Tweede ronde wou ik met de nieuwe aanwinst, Dani. Helaas zei ze dat ze al een termin had toen ik op haar bank ging zitten. En Veronika zei iets van "muschi ist kaputt"
Toen maar van ellende met Angie naar binnen gegaan. Je moet toch wat - Cosmina was hele tijd bezet. Die ene jonge blonde vind ik toch te dik, hoewel ik haar gezicht wel leuk vind en ze altijd wel grappig overkomt en de rest te oud (of teveel missende tanden)Selena, Daria en Bonnie waren er niet
Inmiddels is Selena er weer, dat vond ik de vorige keer toch de fijnste kamer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Hoop dat Sarah binnenkort de Grim weer versterkt want vind haar toch wel de aantrekkelijkste.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Jammer alleen van die slecht uitgevoerde verbouwing. Heb ook wel vrouwen met siliconen van dat formaat gezien met slechts een bescheiden sneetje onder de borst, dit is er dwars over.

Of had ze al siliconen en om ze te verwijderen moest een grotere snee gemaakt worden?

Afgezien van het uiterlijk vond ik ook het kameren zelf met Selena ook fijner.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
130
346
Het weekend even tijd gehad om hier binnen te wippen. Ik had al een afspraak met Veronica staan, die ik nog ken van VV. Toen we gezellig op de bank zaten zat er een leuke , voor mij nieuwe, dame op het rechterbankje; bleek Dani te zijn. Toen Veronica en ik op de kamer waren vroeg ik haar of zij in was voor een trio…. Dat was ze! Dani gehaald; heerlijke kontje en direct in yoga-doggy gezet :cool:om met een halve slappe, heel langzaam te penetreren. Terwijl ik Dani in verschillende standjes nog mocht plezieren, verwende Veronica de rest van mijn lichaam. Na half uurtje met Dani, heb ik afscheid van haar genomen. Aansluitend nog een heerlijke massage van Veronica ontvangen. Absoluut herhalingsgevaar. Beide zijn Bulgaars; Veronica spreekt goed Duits, Dani is het aan het leren ( daarom handig als er een tolk bij zit/ligt;)).

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik ga volgende week en twijfel tussen de Villa Venus en Grimbergsauna

welke raden jullie me aan ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Laatste nieuws is dat Sarah momenteel thuis verblijft en naar verwachting binnen 14 dagen zal terugkeren naar de Grim.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Goed nieuws, weer een leuke topper terug. Andere stand ins komen wat mij betreft niet in de buurt. Lekker weer een mini gb met haar doen. Kan niet wachten tot ze terug is 👍

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja; een mini gangbang is altijd leuk maar is dat nog wel mogelijk na die controle van overheidswege?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Yep, zelf alweer gezien, en toen ik zelf de deur open liet werd door de dame zelf gevraagd.
Frequentie zal toenemen als Angie en Bonnie er weer zijn. Nu meer uitzondering dan regel. Lijkt toch beetje angst te zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Das slecht nieuws want in Freude39 heb ik op seksgebied weinig te zoeken. Hoop dat ze de Grim snel weer verkiest.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ben een poos hier niet meer geweest dus werd het weer eens tijd. Qua bezetting kun je niet al teveel wachten rond deze tijd in de wetenschap dat veel dames op vakantie gaan. Eerst 7 dames met Sabina, Cosmina, Veronica, Natascha, Karina en de 2 nieuwelingen Danny en Alexa. Wat later kwam Selina binnen. Vond het erg jammer dat Tara ontbrak. Hopelijk een vrije dag en niet alweer vertrokken naar een andere club.

Normaliter zit de Grim afgeladen vol met mannen en is er nauwelijks of geen zitgelegenheid maar dat was vandaag wel even anders. Erg rustig en ook de dames hadden niet veel te doen. Later werd het gelukkig wat drukker en dat komt de sfeer uiteindelijk ten goede. Natascha is een bekende voor me en ik had gelezen dat ze de laatste tijd best goed geboekt werd en dat zal dan wel met haar betere optreden te maken hebben. Helaas was daar op de kamer weinig van te merken. Erg passief maar haar uiterlijk bevalt me zeer en het was lang geleden dat ik met haar was. Geen spijt maar een herhaling zie ik op korte termijn niet zitten.

Selina was er op een gegeven moment ook. Een mooi meisje en bijzonder aardig wat ik later ondervond. Op een gegeven moment zat een wat oudere man op haar bank en zei ze dat ze bezet was. Hij stond op en droop af. Selina bleef een poosje op de bank en ik dacht toen dat ze hem min of meer had afgewezen maar ik had het toch fout want ze liep niet veel later met een man samen naar boven. Ik ging toen op haar bank zitten en ze kwam vrij snel weer terug van haar kamer. Daarna ging ze wat eten en stond ik op want het duurde mij te lang en het was lekker weer dus naar buiten.

Ik had de 2 nieuwelingen goed aanschouwd en Alexa die op de bank van Bonny zat kwam leuk over en zag er best goed uit en communicatie geen probleem want goed Duits. Had echter wel gelezen over haar "beperkte" service. Danny was regelmatig met Natascha in gesprek. Communicatie lastig want geen Engels en Duits maar las wel dat communicatie nu wat beter gaat. Het laatste nieuws op freiercafe geeft aan dat Danny haar service nu heeft opgewaardeerd wat ook van Alexa gezegd kan worden wat een Duitse man mij ook kon bevestigen want hij had met haar gekamerd.

Op een gegeven moment Selina weer op de bank en ging naast haar zitten. Voelde relaxed en ik maakte me eerst nog wat zorgen dat ze kieskeurig zou zijn en niet met me wilde om wat voor reden dan ook. Daar was helemaal geen sprake van. Prima kamergang met veel intimiteit.

Ik vond het wel jammer dat ik de 2 nieuwelingen niet heb kunnen testen. Hopelijk blijven ze nog een tijdje want ik wil met beide dames graag kennismaken en ik had meegekregen dat ze behoorlijk strak waren dus wellicht volgend weekend ga ik het meemaken als ze er nog zijn tenminste. Bovendien een nieuwe dame is altijd spannend want je weet niet wat je kan verwachten en hoe de seks zal verlopen.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
als boven de deur open blijft en je mag meedoen wat betaal je dan ?
is er een plannetje met de banken en wie erop zit ?

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Per dame die met jou speelt of waar jij mee speelt het gebruikelijk tarief. Ben je met drie dames en het duurt een half uur en er is maar contact met 2 dames geweest, betaal je alleen die dames ieder 40€. Dus 2x 40.
Is er contact met alledrie de dames, dan 3x 40€. De rest kun je zelf uitrekenen. Dames wisselen nogal van bank, vraag gewoon de naam, dames bijten niet. De dierentuin is iets verder in de straat. Verder staat er ergens een banken plan, maar dan moet je even terug scrollen. Veel plezier alvast.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
10 dames waren aanwezig: Alexa, Veronika, Danny, Sabina, Jessica, Magda, Cosmina, Andrea, Karina en Selina. Helaas weer geen Tara. Ze zou er moeten zijn zei theke Carmen maar is niet gekomen.

Het viel mij op dat Jessica weinig of geen contact maakte met de andere dames. Veronica, Alexa en Danny trekken veel met elkaar op. Magda werd net als Andrea goed geboekt. Best wat mannen aanwezig mäar van een dame de opmerking dat wat mannen nauwelijks of niet kameren dus van weinig waarde voor de dames.

Ik was er veel later dan de bedoeling was want pas iets voor 12.30 uur binnen maar ik was allang blij dat ik hier kon zijn want op Krefeld hbf nauwelijks treinverkeer en zeker niet richting Duisburg vanwege een bovenleidingstoring en van lange duur ook nog en met het nodige geluk een taxi gedeeld met 3 dames waardoor het leed te overzien was.

Wilde eigenlijk gelijk met Danny kameren. Erg aantrekkelijke dame van 21 jaar maar ze was vaak buiten in gezelschap van Alexa en Veronika en ook de lunch kostte de nodige tijd. Merk dat Danny vaak contact wil maken met de aanwezige mannen. Ik hou wel van haar geflirt maar op een gegeven moment moest de druk eraf en liet ik Danny blijken graag zo snel mogelijk te willen kameren. Het is een leuke meid en de seks wond me aardig op. Eerst haar een poosje gebeft en daarna wilde ik neuken. Haar kutje best strak en in missio haar handen om mijn lichaam en haar benen omhoog. Nog 2 andere standjes volgden en moeiteloos kwam ik klaar. Ze was nauwelijks op haar bank te vinden en lag vaak buiten op het bed in gezelschap van een Duitser met wie ze het goed kon vinden kreeg ik de indruk. Tongzoenen is ze verder ook niet vies van.

Daarna twijfelde ik tussen Selina en Alexa maar ik was nieuwsgierig naar Alexa want die was nieuw voor mij. Op de bank vroeg ze mij haar te masseren en gezien haar reactie heeft ze wel genoten. Ook net als de 1e kamergang beneden een kamer opgezocht waar het relatief koel was. Alexa liet zich goed horen toen ik haar kutje doorboorde en voorzichtig zoenen stond ze toe. Van haar gekreun en gesteun werd ik behoorlijk geil dus kostte het weinig moeite mijn zaad weg te schieten.

Terug
Naar boven