Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

markren1355

Toogplakker
19 feb 2022
45
24
Selina is een topper die ik zondag nog heb volgespoten. Prachtig lichaam en voor haar is neuken nog geen sleur.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Moet je vragen aan Selina dat je haar vol wil spuiten of gaat dat vanzelf m.a.w. ongevraagd doet ze complete service?

markren1355

Toogplakker
19 feb 2022
45
24
Standaard volspuiten. Ze zit tegenover de theke of op het bankje vanuit de theke gezien rechts. Knappe jonge meid. Zeer voordelige prijs prestatie verhouding. In NL zou dat een vermogen kosten.

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Vandaag, op zaterdag 13-05-2023 bij deze tent met mijn maatje. We waren ongeveer om 17:00 binnen. Mijn maat heeft kamertjes gemaakt met 3 dames. Ik zelf was aan het wachten op Melissa, maar zij was constant bezet tot 21:30! Niet normaal. Haar bankje in de hoek bij de theke/bar was constant bezet door geile mannen. Aangezien ik maar geen kans kreeg om met Melissa te kameren, besloot ik om met Selina (Poolse?) te gaan. Zij zat tegenover het bankje van Melissa.

De seks met haar was uitstekend. Zij nam het initiatief door mijn hoofd te pakken en mij intens te tongzoenen. Dit was ik niet gewend. De meeste vrouwen zoenden niet echt diep en ook niet met passie. Dus het was wel een aangename verrassing. Verder is haar kut naar mijn mening erg strak en heet. Ik mocht alles doen wat ik wilde met haar. Zij krijgt van mij een 10. Ik was zeer tevreden over haar. De rest van de dames (m.u.v Melissa), heb ik niet eens naar gekeken. Er waren 4 dames die mij de hele tijd uitdaagden met hun blote poesjes, maar helaas ze waren niet mijn smaak.

20 aug 2022
1.328
767
Rond een uur of 11:00 aangekomen in Grim, was gelukkig rustig qua mannen, i.v.m. Muttertag en aankomende donderdag zowel Hemelvaart als Vatertag, maar dat terzijde.
Theke was de lekkere Poolse Justina, dit keer met bril en twee vlechtjes, jammer dat ze aan de andere klant van de bar werkt.

Aanwezig waren in totaal 9 vrouwen, nieuw voor mij in ieder geval Selina, Carmen en een Roemeense op bankje #12, waar normaliter Magda zit.

De enige kamer gemaakt met Melissa, kort gezegd was weer een uitstekende kamer met haar, lekker diep laten pijpen en in missionaris haar volgespoten.
Daarna nog gebabbeld met een Duitser en kort gesprek met Carmen, die beweerd 6 verschillende talen te spreken, even getest met mijn Duits, Engels en Frans, deze beheerst zij in ieder geval beter dan ik.

Rond 14:30 de Grim weer verlaten en zal er wellicht as donderdag of vrijdag weer zijn, met als doel Selina en Carmen vol te gaan spuiten

Toughlove

Toogplakker
20 dec 2021
60
65
Rond een uur of 16:00 aangekomen in deze tent op zaterdag (20-05-2023) met mijn maatje. Het was enorm druk hier binnen. Ik wilde kameren met Selina, maar zij was de hele dag geclaimd door een kale, brede stoere Duitser. Zelfs na een sekssessie van 2 uur, zat die Duitser met haar op de bank de hele dag, links tegenover de bar!!!

We zagen dat hij haar zat te vingeren onder haar handdoek, waarbij hij ons uitdaagde om te laten zien dat hij haar in zijn greep had en dat we als jonkies maar mochten kijken. Wat een idioot. We waren om 21:30 omgekleed en bij inleveren van de sleutels, was hij de enige aanwezige gast, terwijl iedereen al vertrok. Ik vermoed dat hij een stamgast was.

Hoe dan ook, ik had geluk dat Melissa vrij was. Ik vroeg haar voor een zimmer. Zij zei ok. De seks met haar was heel anders dan ik tot nu toe heb meegemaakt. In de slaapkamer sloeg ze haar armen om me heen en drukte ze keer op keer haar borsten hard tegen mijn borsten. Ze zei dat ik minder moest trainen/fitnessen aangezien mijn lichaam te hard/strak was. Het viel me op dat zij graag deepthoat deed. Zij pijpte me zo goed dat ik niet wist wat me overkwam. deepthoat, likken aan ballen en dan vervolgens mijn hele lichaam van mijn ballen tot aan mijn wangen, hals, kin, oren waren schoon gelikt. In welke standjes we ook deden, zij moest gewoon mijn mond hebben. Ik had af en toe het gevoel dat ik verdronk wanner zij weer gulzig mijn tong moest hebben. Al met al is het begrijpelijk waarom Melissa constant bezet was. Haar seks techniek was werkelijk van een top niveau. Deze vrouw was constant in de aanval en nam zelf het initiatie en was enorm actief in tegenstelling tot de meeste vrouwen die maar passief zijn in de slaapkamer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik zou daar enorm boos om worden als een dame een hele dag wordt geclaimd. Dit zou gewoonweg verboden moeten worden. Als je zonodig een hele dag met een dame wil optrekken doe je dat maar privé bijvoorbeeld bij haar thuis maar niet in een club waar een ieder met een dame naar je voorkeur moet kunnen kameren.
Ik had zeker beklag gedaan bij de theke want vind zoiets echt niet kunnen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Doubledipper is een grote egoïst met zijn belachelijke reactie. Bij bijvoorbeeld een gangbang snapt ie natuurlijk ook niet dat je even kan neuken om vervolgens weer plaats te maken voor de volgende man. Dat is een gouden regel bij zo'n gezamenlijk gebeuren maar bovengenoemde gaat net zolang door totdat hij is bevredigd. Mooi niet dus. Hij zou direct worden verwijderd want je dient rekening met elkaar te houden maar is hij blijkbaar te dom om te snappen/begrijpen dat de instelling ikke ikke ikke hier niet opgaat en wat is gebeurd in een saunaclub als De Grimme met Celina of welke club dan ook om een dame de hele dag te claimen en dan nog stoer lopen te doen om te laten blijken aan anderen de man te zijn compleet gestoord en zielig.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Het is natuurlijk allemaal heel eenvoudig:

In de meeste gelegenheden werkt de dame voor eigen rekening en bepaalt dus zelf wat ze doet. En met wie dus ook.

Natuurlijk is het niet heel sociaal van 'die stoere Duitser' om haar te claimen. Niet heel slim van haar misschien om daar in mee te gaan.
Maar het kan duidelijk dus wel.

Sommige reacties zijn dus een beetje overtrokken, wat mij betreft. Misschien heeft die stoere Duitser haar wel een 'hele dikke fooi' gegeven, om de rest van de dag in haar nabijheid te kunnen verblijven?

Als ik mijn kapper de hele dag boek en betaal, dan gaat die jullie ook niet knippen die dag. Zoiets als "leven en laten leven".
Al kan ik me de frustratie best voorstellen, als je haar had willen doen.

20 aug 2022
1.328
767
Vandaag rond 10:10 mijn auto geparkeerd bij Grim, was voldoende plaats.
€30 overhandigd aan Justina, gedoucht, handdoekje om en naar boven.

Aanwezig waren #1 Victoria #2 Cosmina, #3 Onbekend, #4 Antonia, #5 Sabrina,#6 Carmen, #7 Bonny, #8 Angie, #9 Gabriella, #10 Daria, #11 Onbekend , #12 Selina, #13 Erika

Doel van vandaag was Selina vol te spuiten, dus snel op haar bankje plaatsgenomen op haar bankje, Selina was net de club binnengekomen, dus moest zich even opfrissen.
Na een vijftal minuten kwam ze naast me zitten en in het Engels wat zitten babbelen en de vraag 'Room?'kwam al vrij snel.

Op de kamer lekker door Selina laten pijpen, waarbij er ook zonder handjes te gebruiken flink aan mijn lul gezogen werd, helaas werden mijn balletjes overgeslagen.
Na een korte pijpsessie Selina gevraagd om in cowgirl verder te gaan, beetje glijmiddel werd door Selina gebruikt en langzaam zakte ze over mijn genotstaaf, het voelde allemaal lekker strak aan.
Na een korte rit mijn nakomelingen in doggy er diep ingepompt, herhalingsgevaar aanwezig.

Door het heerlijke weer lekker buiten op het terras plaatsgenomen naast een vriendelijk Duitser en gezellig met hem gepraat.

Op het terras zelf, op het grote bed, werd nog een showtje opgevoerd door Bonnie en Antonia, beide werden volgespoten door twee jonge gasten, altijd geil om te zien.

I.v.m F1 Monaco, rond 13:30 de club verlaten, bezoekje Recklinghausen zat er niet meer in.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
@ Robbie,
Ik waardeer je berichten en verder respect voor je, maar wees niet zo deugzaam aub pfft. Het zijn gewoon hoeren en eens een hoer altijd een hoer. Been there, done that, got the t- shirt Als jij de deur uitgelopen bent, ben je weer vergeten. Massa is kassa. Snap je wel neem ik aan? Natuurlijk moet je dames met respect behandelen etc. Maar af en toe met je comments vind ik je echt op een schoolknaap lijken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Robbie vandaag naar Gelsenkirchen afgereisd om Karmen en Celina vol te pompen. Ik wilde er vroeg zijn dus al om 10 uur om als eerste met Celina te gaan kameren. Ik keek gisteravond nog op de site om te kijken of ik problemen kon verwachten op de heenreis met de trein. Gelukkig niet tot ik vanochtend nogmaals keek en zag dat uitgerekend de trein met als vertrektijd 7.45 uur weer was uitgevallen dus al een uur later. Eenmaal in de trein verliep alles probleemloos tot vlak voor Oberhausen hbf. Verdomd een signaalstoring tussen Oberhausen en Duisburg waardoor de trein een tiental minuten bleef staan en het scenaria precies gelijk aan de vorige maal waardoor ik een anderhalf uur later aanwezig zou zijn. De parkeerplaats was overvol en bij binnenkomst een hoop mannen dus. Ik zag wel dat Karmen alleen zat maar Celina was natuurlijk bezet.

Een hoop dames aanwezig namelijk 13:
Bank #1: Karina
Bank #2: Cosmina
Bank #3: Anna (voorheen Villa Venus)
Bank #4: Antonia
Bank #5: Sabina
Bank #6: Karmen
Bank #7: Bonny
Bank #8: Angie
Bank #9: Gabriela
Bank #10:Daria
Bank #11:Celina
Bank #12:Erika
Bank #13:Magda

Victoria dus niet aanwezig en ook geen Melissa. Of Vanessa hier nog werkt is mij niet bekend.

Bij binnenkomst gelijk oogcontact met Karmen en ging naast haar zitten. Ik zou haar 1e klant zijn terwijl ik toch pas 11.30 uur naast haar zat. Gisteren had ze een topdag maar nu had ze nog geen klant gehad. Leuk met haar gekletst en de mannen tegenover me deden leuk mee met het gesprek. Ik vroeg nog of ze binnenkort op vakantie zou gaan en ze zei 10 juli maar ze kon me niet vertellen voor hoelang. Hollanders maken een groot deel uit van haar klantenbestand en ze had nog laatst een Hollander die haar oppikte vanaf de Grim waarna ze samen vertrokken voor een 2 daags samenzijn in het noorden des lands. We namen weer een kamer beneden met spiegels. Heb haar eerst gebeft en het pijpen sloeg ik over want is niet haar sterkste punt. Nee ik wilde lekker neuken met haar en eerst de missio waarbij ze haar benen spreidde en ik voorzichtig bij haar naar binnendrong. Dat moest ook want ze moet eerst wennen aan mijn pik. Ze voelde lekker strak maar naarmate de tijd vorderde ging het neuken soepeler. Ze zei nog dat het lang geleden was. Uiteraard nog doggy en plat doggy gedaan en vervolgens weer terug naar missio. Richting de 20 minuten gaf ik even gas en voelde ik mijn zaad opborrelen om deze vervolgens in haar kutje te spuiten. Ik ging van haar af om het keukenpapier te pakken en mijn blik ook gericht op haar kutje dat vol van mijn zaad zat en net niet wegstroomde. Geil aanblik was dat. Een kleine fooi was haar deel als blijk van haar prima service.

Ik vroeg Justina waar Celina was en ze zei dat ze bezet was en ze gaf ook het kamernummer. Echter; kamernummer 7 was ik aan het zoeken beneden maar dat begint met 8 en eindigt met 12 en boven ging het t/m 6 dus waar zich kamernummer 7 bevindt is mij een raadsel. Even later vroeg ik nogmaals naar Celina maar nog steeds bezet en op een gegeven moment heb ik haar maar opgegeven.

Bonny, Angie en Antonia vertoefden nog wel eens buiten op het terras en vooral Bonny geneert zich nergens voor. Een hoop mannen buiten met het mooie weer en Bonny geheel naakt tussen de mannen en Angie was ook geregeld tussen de mannen te vinden en de sfeer was ontspannen net zoals binnen overigens. Helaas geen openbare actie buiten zoals gisteren waar Bonny door 2 jonge gasten werd volgespoten en waarbij Antonia ook werd genomen maar niet gevuld.

Vreemd was wel dat Justina eerst door de telefoon regelmatig zei dat er 13 dsmes aanwezig waren en later 12. Klaarblijkelijk werd Celina langdurig geboekt waardoor ze haar niet meetelde als aanwezige dame.

Op een gegeven moment werd het zo druk dat ik Justina hoorde zeggen geen mannen meer binnen te laten want alle lockers waren vergeven.

Slechts 1 kamergang gemaakt deze keer en rond 14.30 uur de club verlaten waarbij ik werd uitgeleid door Anna.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Mooi verslag. Tja een flinke opgave voor jou Robbie om altijd alles met OV te doen. Is eigenlijk ook al een topprestatie. Lekker veel dames in de Grim, maar ook heren lees ik wel. Binnenkort ook maar eens binnenlopen, maar met zoveel mooie dames is de keuze altijd moelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vandaag een kort bezoekje aan de Grim nu Selina weer terug is van vakantie. Was er van 10 uur tot 12.15 uur en ging voor 2 kamers met Karmen en Celina wat ook zo uitkwam maar de volgorde was anders dan ik eigenlijk in gedachten had want wilde eerst voor Celina gaan maar ze kwam wat later dus vandaar als eerste met Karmen gekamerd.

Bij binnenkomst zag ik zelfs al een oudere beer op de bank van Cosmina. Ik dacht vreemd want alleen bij vv (Duisburg) kun je al om 9.45 uur naar binnen of Justina was vandaag soepel met de openingstijd of de beer geniet een bepaalde privilege.

Een hoop gedrang bij de kledinglockers maar dat heb je al gauw want de ruimte is veels te klein en te smal dus je loopt elkaar al snel voor de voeten.

10 dames aanwezig:
Bank # 1: Victoria
Bank #2: Cosmina
Bank #4: Antonia
Bank #5: Sabina
Bank #6: Karmen
Bank #8: Angie
Bank #9: Gabriela
Bank #11: Celina
Bank #12:Karina
Bank #13:Erika

Bonnie was gisteren en vandaag vrij.

In het zitgedeelte gelijk plaatsgenomen op de bank van Karmen want haar laken lag al gedrappeerd aan de linkerzijde op haar bank. Karmen zelf was even foetsie en Celina was er nog niet.
Hoefde niet lang te wachten. Karmen excuseerde zich dat ik op haar moest wachten en vroeg of ik even wilde wachten. Kan het goed vinden met Karmen en ik weet dat ze 10 juli teruggaat naar huis maar dat kan ook twee weken eerder zijn. We hebben weer beneden een kamer opgezocht en we hadden ook buren die lekker bezig waren dus het was een geile bedoeling. Heb haar weer heerlijk geneukt en volgespoten en dat laatste merkte ze ook zei ze.

Had nauwelijks een uur pauze genomen en nam plaats op de bank van Celina. Hoefde niet lang op haar te wachten en toen ze naast me zat praatte ik in het Duits maar ze zei het Duits niet te beheersen dus maar in het Engels. Zoenen op de bank en al vrij snel de vraag om te kameren. Celina is qua postuur niet echt mijn type maar een nieuwe dame en wellicht strak is best lekker neuken. Helaas onverwacht toen ik haar wilde neuken het verzoek niet in haar klaar te komen. Dat had ik niet zien aankomen want ik las op het forum dat volspuiten geen probleem was en op de bank hoefde je het daar niet over hebben. Klaarkomen ging sowieso niet lukken na Karmen maar het komt de geilheid zeker niet ten goede dus misschien toch verstandig om vooraf op de bank CIP te bepleiten bij elke nieuwe dame.

Nog een komische situatie toen Angie in het zitgedeelte kwam en een beer op haar bank zag zitten en ze vroeg hem of hij zin had in een trio beneden. Hij zag dat niet zo zitten en ik merkte dat deze vraag hem overviel waarop Angie zei neem anders Antonia. Waarschijnlijk was ze nog een poos bezig met haar klant en vroeg ze daarom voor dit voorstel en misschien dat haar klant beneden Angie gevraagd had voor nog een man erbij.

Terug
Naar boven