Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen weer even een bliksembezoekje gebracht i.v.m. HH.
Was behoorlijk druk, moesten zelfs gasten wachten op sleutel, omdat deze alle vergeven waren.

Sarah was weer in een goede bui, vroeg haar om een kamertje, maar zij moest eerst even wat eten, na het eten was ik de 'first in line'.
Ondertussen even gesproken met een Duitser en een Nederlander.

Na een kwartiertje wenkte Sarah mij, nog even wat gesproken met haar en haar een sigaretje laten roken zo na haar lunch.
Daarna met Sarah naar de kamer, ach wat moet ik daar nog van zeggen, het is gewoon een topper met een killerbody, looks en haar oprechtheid.
In cowgirl is het met Sarah gewoon genieten, die heerlijke borsten en dan die ogen wanneer ze je aankijkt.
Nadat ik haar volgespoten had, bleef ze nog een tijdje doorgaan en genoot ook zichtbaar (tenminste dat was mij perceptie ;) )

Nog even met haar gekletst, haar bezoekjes aan Düsseldorf naar Roemeense discotheken, haar familie, boers en zussen in Roemenië en Spanje.
Bij de lockers 40 euro overhandigd voor krappe 20 minuten, voor haar sympathie en topservice.

Rond 14:30 de bolide weer richting NL gestuurd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
He potentebeer; die Nederlander was ik

Vanochtend om 10 uur bij de Grim. Daria deed open en haar mijn 15€ entreegeld overhandigd en nog geen theke aanwezig en die later weer Carmen bleek te zijn.
In het begin nog weinig dames maar later in totaal 10 dames te weten: Victoria, Cosmina, Antonia, Daria, Sarah, Sabina, Angie, Bonnie, Gabriella en Maria en die laatste was nieuw voor mij maar het viel mij op dat ze weinig kamers maakte dus dat vertrouwde ik niet.

Bij binnenkomst in het zitgedeelte zat potentebeer met een Duitser op een bank. Het was sowiezo druk met mannen dus het was zoeken geblazen naar een zitplek. Boven is een bank waar ik dus af en toe plaatsnam. Opeens kwam Bonnie naar boven met een klant en ze wilde de bank gebruiken als werkplek. Ze zei ich muss arbeiten. Heb een poos met potentebeer en nog meer met die Duitser die vaak naast hem zat opgetrokken. Handdoeken zijn hier vaker een probleem en als je erom verlegen zit had Carmen er nog wat maar op een gegeven moment was er geen handdoek meer voorradig.

Had het voornemen om met Victoria, Sarah en een Angie of Melissa te kameren maar die laatste was er niet. Nam gelijk plaats op de bank van Victoria. Ze was er nog niet maar niet veel later kwam ze eraan en verontschuldigde zich naar mij dat ik nog even geduld moest hebben. Had haar nog nooit gezien terwijl ze hier al 9 maanden werkt wist ze mij te vertellen. Haar lichaam was ok maar haar gezicht niet echt knap maar de kamer was goed maar alleen toen ze zei op haar buik klaar te komen zei ik dat ze op de bank zei dat alles kon en weer het bekende verhaal van de pil vergeten maar ze deed niet moeilijk toen ik haar toch vol kon spuiten. Moest trouwens rustig aan doen want ze vond mijn pik groot dus wat crème op mijn pik. Lekker doorstoten heb ik helaas niet durven doen en zodoende neuken met de noodrem erop.

Na een poosje op de bank van Sarah plaatsgenomen. Ik meldde 2 weken geleden nog dat ze nauwelijks contact maakte met haar klant maar vandaag was ze erg lief en aanhankelijk. Had ik niet verwacht. Erg mooie meid en op het moment dat ik wilde opstaan van de bank kon ik even niet meer lopen vanwege kramp in mijn rechter bovenbeen. Ik dacht het zal toch niet gebeuren dat ik niet met Sarah kan kameren omdat ik even niet kon lopen. Ik zag Bonnie en Sarah nog naar me kijken maar uiteindelijk na voorzichtig wat lopen verdween de kramp en kon ik met haar naar boven. Op de kamer goede seks met haar gehad. Ze probeerde me echt klaar te laten komen maar helaas robbie kon haar niet volspuiten en ze ging nog op me om me klaar te laten komen de schat.

Op een gegeven moment ging Bonnie naast me zitten en vroeg om een massage die ik niet afsloeg. Ze kon het wel waarderen maar of ik het nou goed deed? Bonnie blijft nog 2 weken en dan neemt ze 3 maanden vakantie om begin februari weer terug te zijn. Angie wilde ik als 3e nemen. Destijds in Arabella negeerde ze me dus was wat bevreesd wat haar reactie zou zijn als ik bij haar op de bank zou zitten. Ze zei ich will ficken en ik zei kein Problem ich will dir auch ficken. Op de bank ging ze onder mijn handdoek en sjorde wat aan mijn pik en op een gegeven moment zei ze om een sigaretje te gaan roken buiten dus ik met haar mee. Een hoop mannen op terras en geen stoel meer vrij en Angie kwam op me zitten. Beetje masseren en vervolgens samen onder de douche. Op de kamer zei ze dat ze voor 20€ wel mijn haren op mijn pik en ballen zou wegscheren. Ik bedankte haar daarvoor. Seks was prima. Geen gezeur over grote pik en ik kon lekker doorstoten. Ze kwam bijna klaar zei ze en ik bleef haar doorstoten en Angie met vuile taal dat ze mijn sperma in haar kut wilde hebben. Die kreeg ze dan ook. In het begin gaf ze overigens aan niet in haar mond klaar te komen. Pijpwerk deed ze erg goed want lekker rustig en diep.

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Laatste 2 weken 2 keer deze tent bezocht
Vergeleken bij Villa Venus vind ik het hier allemaal erg hokkerig.
Maar we komen voor de dames

Genoeg aanbod van slank tot gezet en van jong tot milf.
Totaal 3 dames hier gehad

Gebriela erg slank zeg maar skinny
Pijpt erg lekker en neuken wow erg strak

Sarah erg veel bezet ook te pakken gekregen
Wel beetje vreemd in reacties soms maar wow wat een lekkere meid.
Echt heerlijk figuur. Met vooral in doggy standje die heerlijke billen.

Verder nog good old Angie gehad. Degelijke service

Wat me wel opvalt t.o.v villa Venus is dat de dames in Villa Venus meer vol gas geven in service op de bank maar ook intenser met tongzoenen
Dit doen ze in Grimberg niet alles

Verder 2 geslaagde bezoeken

wasmachine

Ervaringsdeskundige
3 jun 2019
328
84
Nee je moet daar altijd even overleggen
vergeet niet dat er een Duitse wet van kracht is waar het neuken zonder condoom verboden is.
Daar staan behoorlijke straffen op

20 aug 2022
1.328
767
Ga naast zo'n mokkel zitten en overleg met haar 'alles oone miet reinsprietsen?' (fonetisch) en dan hoor je wel wat ze antwoord 'da' of 'Ja' betekent beide 'ja', 'nein' = 'nee'.

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Daria, Angie, Victoria, Antonia en Bonny, doen aan ao en misschien kan de lijst nog verder aangevuld worden. ;)

pertje

Snuffelaar
26 jan 2018
18
5
Onlangs hier geweest. Sessie met Bonny gehad. Niet aan de tepels mogen komen, likken kietelt, was er eigenlijk al vrij snel klaar mee. Maar aangezien ik nog niet was klaargekomen ze maar even laten doorpijpen. Kon 'm er inderdaad zonder insteken, maar gepast en klaar laten pijpen. Niet CIM, dus maar op tijd er uit…

Al met al herhaalingsgevaar nul,nul.

Nzcfan69

Snuffelaar
2 aug 2022
5
0
Is er momenteel iemand aanwezig die een update kan geven over de line-up ?

ben vanmiddag in de buurten overweeg even binnen te wippen

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Afgelopen vrijdagavond hier geweest.
Gekamerd met 4 meiden in totaal
Daria.
Cosmina.
En nog twee andere . Naam weet ik zo niet meer .
Was me prima bevallen.
En voor dat geld neuken bare met cimp redden we nooit in nl .

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Zojuist terug van een bezoek aan de Grim.
10 dames aanwezig Daria, Cosmina, Sarah, Sissi, Magda, Bonny, Angie, Antonia en nog 2 dames waarvan ik de naam niet ken.
Ik ben op de kamer geweest met Sarah, echt een goede sessie gehad met haar met alles erop en eraan en afgemaakt in cowgirl. Sarah is echt heel mooi en de service is geweldig. Na de sessie lag er een jonge man op de sofa te wachten op Sarah, hij wilde na mij terwijl haar kut nog vol sperma zat van mij.

Ze vroeg letterlijk wil je nu ? Met sperma ? Waarop de jonge ja knikte en hij ging gelijk na mij.

Hierna kwam ik Daria tegen ook een solide sessie mee gehad. Altijd een zekerheid qua service.
Daarna met Sissi dit was matig. Volgende sessie met Cosmina, dit was ook erg goed gewillige dame die goede service bied met zachte en grote borsten. Wederom cip. Op de bank zaten Angie en Bonny zich te vervelen. Angie bood aan om even op mijn pik plaats te nemen. Ik mocht haar anaal neuken als ik wilde, grote maakte haar niet uit, voor de liefhebbers.
Vervolgens een sauna genomen en een verfrissende douche.

Heb nog een paar Nederlanders gezien en gesproken en nog even een praatje gemaakt met een Duitse heer.
Geslaagd bezoek en snel weer op herhaling.
En dat allemaal voor € 150.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Dus als ik goed lees ging Angie op de bank op je pik zitten en mocht je haar anaal nemen zonder bijbetaling?

Geile henry83

Toogplakker
30 sep 2021
49
8
Als je Angie kent weet je dat niets gratis is.
Zij en bonny waren zich aant vervelen,langweilich!
Ze vroeg of ik mee wilde naar de kamer,maar ik kwam net terug.
Toen zij ze dat ze in de huiskamer wel even op mn lul wilde zitten,meer van blijf maar zitten het kan hier ook.
Je mag schijnbaar sex hebben in de ' openbare ruimtes'.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Das wel een geile bedoeling. Ja Angie heb ik laatst mee gekamerd. Een geile meid dus verbaasd me niet dat ze het op de bank doet maar bij veel mannen zou ik het toch niet doen denk ik

Maar hoelang heb je seks met Angie gehad op de bank en was het kort zodat je minder dan 30€ hoefde te betalen?

Terug
Naar boven