Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Was een poosje geleden dat ik in de Grim was. Een aantal dames van de 10 die vandaag aanwezig waren kende ik nog niet. Ik bedoel Natascha, Daria en Antonia. De rest van de setting: Bonnie, Sabina, Cosmina, Gabriella, Angie, Melissa en Sara.

Bii binnenkomst om 10 uur was ik toch niet de eerste maar zag al iemand op de bank dus hij werd vroeg binnengelaten.
Helaas geen theke Justina maar de mij nietszeggende Carmen. Ik had in gedachte om te kameren met Sara, Cosmina en Antonia.

Had al snel contact met Antonia. Mooie dame voor mij want vrij stevig en goede kont. Alleen ontzettend jammer dat communiceren vrijwel onmogelijk is want zeer beperkt Duits dus snel een kamer opgezocht. Ik zoende haar in de nek maar dat vond ze geen goed idee want het irriteerde of prikte haar teveel. Bij het neuken leek ze af en toe wel te vloeken maar dat kon ik niet verstaan want het was in het Roemeens. Ik ben vrij fors geschapen en daar had ze het maar moeilijk mee. Ze zei nog dat ik een skelet was qua lichaamsbouw maar met een grote pik. Na de daad kon ze er wel om lachen maar een herhaling zal er niet inzitten omdat ik gewoonweg te groot voor haar ben. Kon trouwens wel gewoon in haar klaarkomen en (tong) zoenen geen probleem.

Was best druk met mannen wat ook te maken heeft met de verlaagde entree tussen 10 en 12 (15€). Op een gegeven moment was er geen bank vrij om te zitten als veel dames nog in het zitgedeelte zaten en soms dan ook 2 mannen op een bank. Ik zat op een gegeven moment boven waar een bank aanwezig is. Voordeel is lekker rustig en seksgeluiden vanuit de omliggende kamers komen je ten gehore. Ik hoorde bijvoorbeeld Angie en ze werd flink genomen en haar gekreun geilde me op. Ook andere dames lieten zich daar horen.

Na een pauze was mijn aandacht gevestigd op een dame die ik nog nooit had gezien. Werkt hier pas een maand en Natascha was haar naam. Vanaf de balie zat ze in het rechter gedeelte waar voorheen Magda zat, welke nu met vakantie is. Kon leuk met haar kletsen en ik vroeg gelijk wat haar service was. Helaas niet in haar klaarkomen maar dat kwam misschien wel goed uit want ik was nieuwsgierig naar haar en was benieuwd of ze strak aanvoelde. Dat laatste ook weer niet waardoor ik niet ben klaargekomen maar ik wilde sowieso 3 dames doen en 3 maal klaarkomen was teveel van het goede voor mij in relatief korte tijd want op een zondag wil ik het nooit laat maken ivm eventuele problemen op het spoor en morgen weer vroeg op ivm werk.

Vrij snel daarna wilde ik weer kameren want ik voelde dat klaarkomen wel zou lukken. Ik twijfelde en dacht aan Angie, Sara en Cosmina. Ik koos voor de laatste en dat was een goede keuze. Mijn pik was snel stijf op de kamer en af en toe ging ze met haar tong langs mijn pik en ook mijn ballen nam ze even mee. Verder wat vuile praat dat ik haar moest volspuiten en dat was echt gaaf. Ze klom eerst bovenop en dat voelde lekker en toen ze me bereed voelde ik nog sperma van mijn voorganger op mijn lichaam komen. In de missio kwam ik bijna niet in haar zo strak voelde ze maar ik zette wat meer druk en op een gegeven moment zat ik diep in haar kut. Voelde echt lekker en ze kreunde en steunde er geil bij en het duurde niet lang dat ik haar volspoot. Echt geweldig die Cosmina en dat maakte mijn tegenvallende dag in vv meer dan goed.

Hier ga ik beslist vaker komen en dan moet Angie er ook aan geloven net als Sara maar die laatste zal ik maar kort op de bank houden als ze weer geen contact met je maakt en blijft kletsen met haar buurvrouwen. Trouwens Melissa zag er ook erg lekker uit. Fantastisch gebruinde lichaam heeft ze met een geweldig grote kont. Ja Angie, Sara en Melissa zie ik me zo nemen de volgende keer.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Robbie zei:
Sara is dan wel een mooie meid wat TinyLady Lover zegt maar wat ze op de bank vandaag deed of eigenlijk niet deed dat kan echt niet. Een jongeman zit naast haar op de bank en ze wisselt geen woord met hem maar blijft vrolijk doorkletsen met Daria en Sabina. Ik zou me behoorlijk ongemakkelijk voelen. Als je naast een dame zit hoort deze de klant te behagen en niet te negeren. Opeens stond ze op en hij liep braaf achter haar aan. Dit was de reden dat ik niet met haar ging kameren want aandacht naar de klant heeft prioriteit als je samen op de bank zit.

Sara is een specialleke zoals wel vaker met de populairste en mooie dames. Ook zeer wisselvallig in service heb er hele goede kamers mee gedaan maar ook mindere hangt van haar humeur af.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dat wat je zegt heeft niks te maken hoe een dame presteert op de kamer. Het is gewoon onbeschoft om iemand die naast je komt zitten niet eens aan te kijken of geen woord mee uit te spreken. Ik kom veel in saunaclubs maar dit gedrag op de bank heb ik nog niet meegemaakt. Zal vast een onbekende voor haar zijn geweest maar juist daarom voor haar een reden om hem aan te spreken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Publieke actie trouwens niet waargenomen terwijl ik lees dat dit hier mogelijk is. Jammer maar misschien zijn de dames op zondag hiervoor minder in de stemming en wat braver en de heren preutser :D

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Zelf merk ik wel dat de sofa-service bij grim toch minder is. Soms zie ik een heer zitten op de bank. Komt de dame aan lopen en zegt "zimmer" en lopen ze naar boven. Bij Venus is de sofa-service een goede extra maar hier moeten ze het wel van de kamergang hebben. Angie en Roxana heb ik wel goede sofa-service mee gehad.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Topbezetting in de Grimbergsauna gisteren volgens het freiercafe want maar liefst 13 dames. Ik vraag me af of er wel zoveel zitplek is voor al die dames en de heren niet te vergeten?

Bonny, Maria, Angie, Sissi, Datia, Sarah, Sabina, Antonia, Cosmina, Victoria, Natascha, Magda en Gabriella.

Ik was er zondag en met 10 dames voelde ik mij ook al niet beklaagd. Victoria en Maria ken ik nog niet maar die Maria moet ook een aantrekkelijke meid zijn met flinke cup.

20 aug 2022
1.328
767
Bulgaarse Maria heeft mooie borsten, maar tweemaal mee naar de kamer geweest en haar kut volspuiten niet mogelijk, voor mij zeker geen herhaling.
Zaterdag waarschijnlijk naar Duisburg, Bahar lekker door neuken, is al weer een tijdje geleden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Das jammer dat Maria zich niet laat volspuiten want lees wel dat ze een strak kutje heeft. Dan blijf ik denk ik toch bij Sarah, Melissa en Angie want intern doneren is toch lekkerder en geiler.

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Victoria volgepomt: ja

1* met haar geweest, intern doneren mogelijk :D , degelijke middenmoter. ;)

zie verslag 25 september

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Victoria wil ik ook wel volpompen maar werkt ze wel op een zondag want afgelopen zondag heb ik haar niet gezien?

Kan iemand wat zeggen over haar lichamelijke kenmerken
(cupmaat, postuur, kont, haar etc)?

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Victoria:
Leeftijd : midden 30
Haar: blond meestal in een staart
Postuur: normaal
Lengte: 1,60 -1,65 M.
Cupmaat: b/c
Kont: normaal
Tattoo: ja, vergeten waar.
Kleur ogen: ?
Schoenmaat:?
Overige kenmerken: opvallende neus
Diensten: pzc/nzc, interne donatie, overige diensten niet naar gevraagd.
Lokatie: zit meestal op bankje 1, dus als je met je rug naar de theke staat, de bank links voorbij bij het postmix apparaat.
Extra: kaartje, zie op een collegaforum, dacht FC

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen weer eens bij deze club beland, i.v.m. HH van 10:00-12:00, 15 euronen overhandigd aan Carmen.
Even gedoucht en gewikkeld in een handdoek aan de koffie.
Aanwezig waren: Natascha, Bonny, Angie (Bulgaars hoekje), Daria, Sarah, Magda, Gabriella, Antonia, Cosmina en Victoria (Roemeense bende).
Veel mannen aanwezig maar meeste met een nogal afwachtende houding.
Plan was om Victoria vol te pompen, maar zij was vrij lang bezet door een andere vent, dus Victoria maar even geparkeerd.

Kon mijn ogen maar niet van Sarah afhouden, ze was mij een beetje aan het 'plagen', met haar goddelijke lijf en die overheerlijke borsten.
Maar snel naast haar gaan zitten en al snel kwam de vraag: 'Zimmer?','eh ja maar wat graag Sarah'.
Al gauw boven een kamertje opgezocht en bij het aanschouwen van haar heerlijke borsten, haar superfiguurtje en haar mooie koppie, was mijn lul keihard geworden.
'Anaconda' zie Sarah lachend en dat lachje van haar is zo aanstekelijk en ook heel aandoenlijk.
Ze begon mij heerlijk te pijpen, dat duurde zo'n minuut of 5 en ik vroeg Sarah om bovenop mij te gaan zitten, langzaam gleed mijn keiharde paal in haar heerlijk strakke kut.
Wat is het toch heerlijk om door zo'n mooie jonge vrouw bereden te worden en haar heerlijke borsten te kneden en lekker aan te zuigen.
Na een minuut of 10 Sarah op haar rug gelegd en haar in missionaris flink doorgeneukt, voelde het zaad al vrij snel opborrelen en met een aantal flinke stoten pompte ik haar kut vol.
Nog even een aantal minuten mijn lul in haar kut gelaten en haar nog een aantal zoenen gegeven, daarna mijn lul voorzichtig terug getrokken, nadat ik Sarah de papierrol overhandigd had, ook Sarah verbaasde zich over de hoeveelheid sperma.

Beneden bij de locker voor de ruim 20 minuten 40 euronen overhandigd.
Sarah zal ik zeker in de toekomst nog eens volspuiten, wat een lekkere dame.

Wegens weekend verplichtingen rond 12:30 weer richting NL gereden.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dit weekend even geen saunaclubbezoek maar volgend weekend zeer zeker en maar eerst de Grimberg op zaterdag bezoeken voor in ieder geval Victoria en Sarah en op zondag de andere in vv te Duisburg.

Terug
Naar boven