Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik deed laatst een trio met Cosmina en Selena. Weet natuurlijk niet of deze dames zich daarvoor lenen en het was rustig met mannen vanwege het mooie weer maar de volgende keer toch die deur maar eens openlaten en zien wat er gaat gebeuren.
Verslag volgt later maar in het zitgedeelte wel Bonny op de grond in doggy geneukt zien worden en boven op de bank Sarah in actie met een beer maar helaas niet meerdere mannen actief met één dame op een kamer of bank. Het dakterras niet op geweest en schuifdeur bleef dicht. Wellicht later na mijn vertrek iets na 14 uur wel actie op het dakterras.
Vantevoren al gebeld en gevraagd naar de aanwezigheid van Sarah en dat werd bevestigd door theke Carmen. Was rond 15 uur bij de parkeerplaats die helemaal volstond met auto's. Wat een verschil met afgelopen zondag want toen stond er maar één auto maar moet wel zeggen dat het toen pas 10 uur was.
Bij binnenkomst schrok ik wel van de drukte. Wat een hoop mannen en dus moeilijk zo niet onmogelijk een plek te vinden op de bank. Veel mannen ook met zijn tweeën op de bank. Ik stond vrij regelmatig in het zitgedeelte en ben ook vaak naar boven gelopen om daar op de bank plaats te nemen en te kijken of zich wellicht meerdere mannen zich op één dame hadden gestort maar helaas niets van dat. Lees er wel eens over of is mij verteld maar telkens loop ik het mis lijkt het wel.
Op een gegeven moment op de bank van Sarah plaatsgenomen toen ze er nog niet zat. Toen ze eraan kwam was ik er niet zeker van of ik met haar kon en helaas zei ze dat ze "Termin" had. Ik vreesde dat ze niet met me wilde want als ze loog kwam het toch neer als een afwijzing. Op een gegeven moment zag ik wel een bekende Duitser die het goed met haar kon vinden en Sarah zat op een gegeven moment op zijn bovenbenen. Ik liep alvast naar boven en waarempel net als vorig jaar kwam Sarah met de klant naar boven en eiste de bank op waar ze vervolgens seks gingen bedrijven. Een poosje later weer op de bank van Sarah plaatsgenomen en alleraardigst met haar gekletst. Het is een leuke en een hele mooie en nog jonge meid van 23 en met een beetje humor heb je haar zo gewonnen. We zijn gaan kameren en ik vroeg nog het liefst beneden met al die spiegels maar ze vond het daar te koud dus we gingen naar boven in een vreselijk kleine kamer zonder raam en spiegels. Overigens onderweg naar boven vroeg ze nog of ik op de bank wilde maar ik bedankte daarvoor. Toch liever een beetje comfort oo de kamer. Pijpen deed ze erg goed en ze schrok toch een beetje van mijn pik maar ik zei het rustig aan te doen. Haar kut is beslist niet krap en na tweemaal volspuiten zou een kamer als deze een derde keer volspuiten een moeilijke opgave worden maar ik heb mij goed geconcentreerd en met de gedachte een mooie jongemeid te neuken en vol te kunnen/mogen spuiten lukte het me ook in plat doggy want haar billen zijn geweldig. Was erg blij dat ik weer eens met Sarah heb gekamerd maar voor een strakke kut zijn er betere opties. Sarah vertelde niet vies te zijn om met meerdere mannen tegelijk seks te hebben maar dat was me al bekend maar helaas in mijn korte tijdsbestek van 15 tot 17 uur geen open deuren gezien om stiekem toe te kijken om vervolgens te worden uitgenodigd mee te doen.
Aanwezig waren zo'n 10 dames: Cosmina, Selena, Magda, Jasmin, Sarah, Julia, Sabina, Karina, Angie en Bonny. Natascha niet gezien net als Victoria en Gabriela dus in Bochum net als Karmen.
Ben van plan komende vrijdag naar Grimberg te gaan, hoop dan op openbare actie of een MMMFF of zoiets. Zijn er ook meisjes die dan CIM of zelfs een facial toelaten ?
Mmmff gebeurt daar regelmatig op de bovenste etage in de kamers met open deur of de couch in de gang.
Misschien nu minder omdat Gabriella hier niet meer is.
Facial en cim weet ik niet, want niet mijn ding en dames geven soms vooraf bij het pijpen aan geen cim . Daarom vooraf vragen bij het gesprek op de bankjes.
Cip gaat bij alle, denk ik.
Facial is alleen respectloos voor de dame als ze daar niet van te voren mee heeft ingestemd. Ik heb dames op GB's meegemaakt die de heren letterlijk vroegen om ze op het einde omstebeurt in het gezicht te spuiten.
Emanuelle momenteel op vakantie. De twee nieuwe jonge dames Andrea en Vanessa waarschijnlijk een paar dagen rust. Vooral Vanessa ging non-stop met klanten naar boven. Andrea is Bulgaarse en slank met zwart haar en spreekt geen woord Duits. Ze doet alles en zit in de kamer met open haard. Zag ook een Florry op een lijst staan maar weet niet of het een geheel nieuwe dame is.