Griekse Mia

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
1765020660960.jpeg
Tijdje terug deze dame bezocht omgeving Schiedam en ze was best gewillig. Lekkere seks zonder condoom voor een uur 200 euro. Ik mocht alleen niet in haar klaarkomen.
Ik wil haar graag weer bezoeken maar ben haar nummer kwijt en kan haar advertentie ook niet vinden.
Heeft iemand enig idee waar ze is en hoe ik in contact met haar kan komen?
Alvast bedankt.

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Wauw. Ik weet niet hoe je dat hebt gedaan haha maar bedankt. Ze is helaas wel erg ver weg...

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Ja heel erg bedankt. Helaas ben ik geblokkeerd zonder reden toen ik haar berichtte om in het weekend af te spreken...

Los Hermanos Pollos

Snuffelaar
29 aug 2024
22
58
Ja, dat is ze.
Ze moest een nieuw account aanmaken bij Kinky en alle foto's werden afgewezen omdat er een filter in verwerkt was. Vervolgens kreeg ze de opdracht om alleen naturel foto's in te dienen (of ze heeft het verkeerd begrepen en het moest 1 naturel foto zijn ter verificatie). En die gebruikt ze nu.
Aan de ene kant goed dat Kinky dit doet, maar anderzijds zijn er op 90% van de accounts alleen maar bewerkte en oude foto's van toen de dame nog slank was.
In ieder geval, Mia/Iris werkt nog steeds maar heel selectief. Ze wil niet een vermogen verdienen door honderden klanten af te werken, maar de rekeningen betalen en gewoon een normaal leven hier in Nederland.
@Kaaskop22 ik schreef exact de volgende tekst:"hi sweetheart, how are you? Hope you're doing fine. I saw your ad and would really like to visit you for 1 hour. I am a Dutch middle aged man, clean and respectful. Hope to hear soon from you". En afgesloten met een hartje.
Een korte tijd later kreeg ik een antwoord en stond de afspraak voor laat in de avond. Ik had niks meegenomen, wat ik de volgende keer wel ga doen nu ik weet dat ze een drankje wel lekker vind, maar zei meteen bij de deur dat ze er heel mooi uitzag. Ze werd er een beetje verlegen van.
De afspraak duurder zeker langer dan een uur met 2 rondes en we hebben een hele tijd op dat krappe bed sigaretjes gerookt en gekletst terwijl ze tegen me aan lag.
Ik weet, klinkt allemaal slijmerig en dat is het ook wel een beetje, maar ik vind haar echt leuk terwijl ik normaal voor jonge poppetjes ga. Ze is nuchter en ontzettend open over haar priveleven.
En dus niet nors of bitchy.
Ik zou zeggen, probeer het eens met een ander telefoonnummer en wacht geduldig een antwoord af.

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Ja, dat is ze.
Ze moest een nieuw account aanmaken bij Kinky en alle foto's werden afgewezen omdat er een filter in verwerkt was. Vervolgens kreeg ze de opdracht om alleen naturel foto's in te dienen (of ze heeft het verkeerd begrepen en het moest 1 naturel foto zijn ter verificatie). En die gebruikt ze nu.
Aan de ene kant goed dat Kinky dit doet, maar anderzijds zijn er op 90% van de accounts alleen maar bewerkte en oude foto's van toen de dame nog slank was.
In ieder geval, Mia/Iris werkt nog steeds maar heel selectief. Ze wil niet een vermogen verdienen door honderden klanten af te werken, maar de rekeningen betalen en gewoon een normaal leven hier in Nederland.
@Kaaskop22 ik schreef exact de volgende tekst:"hi sweetheart, how are you? Hope you're doing fine. I saw your ad and would really like to visit you for 1 hour. I am a Dutch middle aged man, clean and respectful. Hope to hear soon from you". En afgesloten met een hartje.
Een korte tijd later kreeg ik een antwoord en stond de afspraak voor laat in de avond. Ik had niks meegenomen, wat ik de volgende keer wel ga doen nu ik weet dat ze een drankje wel lekker vind, maar zei meteen bij de deur dat ze er heel mooi uitzag. Ze werd er een beetje verlegen van.
De afspraak duurder zeker langer dan een uur met 2 rondes en we hebben een hele tijd op dat krappe bed sigaretjes gerookt en gekletst terwijl ze tegen me aan lag.
Ik weet, klinkt allemaal slijmerig en dat is het ook wel een beetje, maar ik vind haar echt leuk terwijl ik normaal voor jonge poppetjes ga. Ze is nuchter en ontzettend open over haar priveleven.
En dus niet nors of bitchy.
Ik zou zeggen, probeer het eens met een ander telefoonnummer en wacht geduldig een antwoord af.
Bedankt voor je tip. Leuk dat je een goede date met haar hebt gehad.

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Kon gisteravond eindelijk langskomen door een ander nummer te gebruiken. Heerlijk slanke lichaam en mooi om te zien. Ze is helaas niet meer zo gewillig als vroeger en daarom laat ik het ook voortaan hierbij, hoewel ik wel eindelijk in haar mocht klaarkomen. Dame is totaal niet meer van het zoenen en dat vind ik jammer. Ik hou van lange tongzoenen. Al met al was het oké vanwege haar lichaam en kutje, maar geen herhalingsgevaar meer.

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Waow! - Ik herinner me haar nog van 2022, toen ze naar 't Rozenhof in Herentals, België ging. Destijds deed ze nog niet NZC. Maar ze was erg speels! En ik ben een aantal keer met haar naar boven geweest.

Om haar terug te zien, zou het 4 uren rijden en 300 km heen en terug voor mij. Dat is te veel. :(

Terug
Naar boven