Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heeft iemand hier ooit al eens mee afgesproken? Zat aantal jaar geleden regelmatig op chatbabe en ik ken niemand die hier in het echt ervaring mee heeft.
Ze werkte toen volgens een beurtrolsysteem en was heel de dag bezet, m.a.w. er kon geen nieuwe man meer tussen. Leek meer op een fantast die interessant wil doen dan dat het echt was.
Soms stond de cam aan en was er wel een vrouw te zien maar of dit ook echt was of bewerkt dat weet ik niet.
Hier boven staat dat ze tippelt in Dortmund? In advertentie staat Köln toch?
Voor mij meer een geval van eerst eens zien in het echt en dan pas geloven.
Dat bommahoofd/gezicht is al sinds de jaren stillekes de ronde aan het doen.
Zou vroeger nog in de lipstick boekskes gestaan hebben en zo. De tijd van boekskes en VHS cassettes en zag er toen dus al 100% hetzelfde uit...
Het verhaal was dat ze toen getrouwd was met een 90 jarige geldschieter en er in Hoboken op los neukte, gratis, met een wachtlijst waar toen al nooit iemand bij kon omdat ze zogezegd altijd volzet was. Jaren aan een stuk, dag na dag, aan de lopende band.
Kijk maar goed naar de foto's, haar hoofd is altijd gephotoshopt op een ander lijf, soms zelfs lijf en hoofd op andere foto's gezet.
De originele foto's zijn meestal makkelijk te vinden op 't net.
Er moet ergens een thread in't archief zijn waar het ook allemaal staat uitgelegd.
"ze" heeft ook jaren op chatbabe rondgehangen met 'live camerabeelden' waar je enkel in de verte, in een verduisterde zetel iets of iemand zag zitten.
Telkens je haar op fake aansprak werd ze kwaad maar kon nooit bewijs leveren.
Ze kon wel antwoorden zonder dat er ergens maar iets van scherm, lichtweerkaatsing of toetsenbord te zien was.
Typisch voor chatbabe trouwens, waar men dikwijls vooraf opgenomen/geripte filmkes afspeelt die dan zogezegd een live chatsessie moeten voorstellen...
Sinds covid hangt "ze" heel regelmatig rond op redlights.
Letterlijk en figuurlijk het grootste spook in de sector.