Greet - Antwerpen

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Al meermaals een bericht gestuurd, maar steeds zonder resultaat... Ofwel erg kieskeurig ofwel fake ?

A

Anonymous

Guest
Och heb ook al mails gestuurd en nooit antwoord.

Dikke faker ja

jan.fotograaf.87

Toogplakker
20 jun 2015
40
13
Geeft inderdaad zelden antwoord en komt nooit tot een afspraak. Daarnaast lijken de foto's van haar altijd geshopt. Alsof er een ander hoofd op het plaatje Is gezet.

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58

Sommige beweren dat ze gangbangs doet in Duitsland..... en soms achter het raam zit daar

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Denk dat het fake verhaal klopt, ook ooit mee gechat en ze stuurde mij foto's. Op het eerste zicht lijkt dat een geile dame maar dat is gewoon vrij goede photoshop. Stel dat dat echt een faker is dan is het er wel 1 die prof hulp nodig heeft want die zit daar heel der dagen en nachten op.

Sowieso snap ik de fun niet van al dat fake gebeuren.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Het gekke is dat ze wel soms de cam aan heeft, maar zit dan best ver weg en ja soms blijft het wat hangen, dus ik denk ook dat dat fake is. Bij die laatste foto zie je de photoshop best goed id link van bare-ie, maar wat is de fun ervan?

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Greet heeft lange tijd op Chatbabe gestaan met regelmatig nieuwe (bewerkte?) foto's. Na het lezen van voorgaande heb ik intussen ook mijn twijfels gekregen over Greet. Ik heb ook enkele malen kort chat-kontakt gehad met haar, maar op geen enkele vraag kwam een antwoord, tenzij misschien eens een zeer ontwijkend.
Van een Chatbabe vriend van haar vernam ik dat ze soms in Keulen achter een raam zit, maar toen ik meer info vroeg kreeg ik van die man ook een zeer vreemd antwoord. Toen begon ik ook ernstig te twijfelen aan Greet.
Nu enkele dagen terug zag ik op ISM (IShotMyself) het profiel van ene vrouw (koppel), en een van haar foto's (filmpje) leek me zeer sterk op een eerder door Greet gebruikte foto.
Greet haar account is nu kortelings blijkbaar opeens gewist. Hoe de vork in de steel zit met beiden? Ik weet het niet.

Terug
Naar boven