Gratis een dikke slet bare neuken

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Goedemorgen heren,

Ik heb een dikke slet in de aanbieding die geheel onderdanig naar mij is.
Ik wil haar verrassen met een bare trio. En ben dus op zoek naar een man die haar zonder probleem haar in al haar gaten wil neuken en volspuiten.
Ze ontvangt gewoon bij haar thuis als haar man naar zn werk is. Die weet uiteraard van niks.
Ik zoek iemand die echt serieus is en op een doordeweekse ochtend naar Voorne putten kan komen.
Let op: ze is wel dik met een H cup.Voor degene die al lang op de nzc fora actief zijn: het zou voor Gramona een ideaal type zijn hahaha. Jammer dat hij niet meer hier is op dit forum....
Ze is voor alles in zolang ik het haar opdraag.

Reacties graag per PM

Greetz, Handy

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Is echt jammer dat er hier altijd weer mensen zijn die met het opgeheven vingertje klaar staan.

Maar zelfs nu ik hier een dame aanbied die in alle gaten bare genomen kan worden hoor ik bijna niemand....

Fijn hoor zo'n forum....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Handycarp zei:
Is echt jammer dat er hier altijd weer mensen zijn die met het opgeheven vingertje klaar staan.

Maar zelfs nu ik hier een dame aanbied die in alle gaten bare genomen kan worden hoor ik bijna niemand....

Fijn hoor zo'n forum....

Persoonlijk vind ik ze te prijzig ( ja ik ben een hollander :lol: ) anders zou ik zekers er heen gaan en hier iets schrijven.
Maar ben blij met alle nieuwe dames die gemeld worden hoor. ;)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Als je naar Brielle kan komen op een doordeweekse ochtend ben je echt van harte welkom!!!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maar ff uit het Sylvana topic gesloopt en hierheen verplaats. Wordt anders een onbegrijpelijk zooitje ;)

Terug
Naar boven