Gotthandmassage Rheine

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Hopelijk kan ik de volgende keer de eigenaresse zelf neuken als ze dat ook doet.
De eigenaresse zit al jaren in het vak en is nu teruggekeerd op haar oude locatie, waarschijnlijk overigens haar eigen huis. Haar salons hebben ook een wat wisselende reputatie... Laten we maar concluderen dat ze erg afhankelijk is van het personeel maar zelf wel een vast uitgavenpatroon heeft. Dus prijs-kwaliteit is en blijft een verrassing. Ik heb deze salon ver voor corona wel eens bezocht. De ene keer top, de andere keer een drama. Is op diverse Duitse fora zoals massage-forum.com en owl-forum wel het e.e.a. over te vinden.

Je mag hopen, maar zoals jij het beschrijft met boss helpt mee en vertrekt als het wat hitsiger wordt, is het standaard programma. M.a.w. baas gaat niet uit de kleren, laat staan verricht verder gaande handelingen.

Desondanks, leuk te lezen dat het momenteel een bezoekje waard is. Bij mijn laatste bezoek afgelopen zomer op een zondag was ze alleen, dus bedankt, en het enige waar ik mee thuis kwam was een boete voor te snel rijden. Dus let op, er staan vaste flitsers rond het centrum. En nee die staan op basis van wetgeving niet in je navigatiesysteem.

050

Laatst bewerkt:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wat moeten we nu met het gezeur van jou over dat je desnoods doorrijd naar Acapulco. Dit topic gaat over Rheine en de massage aldaar ga er nu gewoon heen en bericht dan i.p.v vervuilen van dit topic met dit soort overbodige berichten

Voormalig lid 45209

Toogplakker
27 jun 2024
33
62
Ondanks dat mijn bezoek in maart mijn enige bezoek is geweest werd ik gisteren geappt door 'boss' dat er nieuwe collega's staan te wachten. Toen ik om foto's vroeg stuurde ze er eentje:

1000062621.jpg

Terug
Naar boven