Goth girls

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
bij mijn weten niet... heb er ooit 1x mee afgesproken.. op zich aardige meid, knap ook.. maar inderdaad ontzettend moeilijk mee af te spreken.. kan me alleen niet indenken dat ze het zonder doet..

V

Verwijderd lid 12162

Guest
bij mijn weten niet... heb er ooit 1x mee afgesproken.. op zich aardige meid, knap ook.. maar inderdaad ontzettend moeilijk mee af te spreken.. kan me alleen niet indenken dat ze het zonder doet..
Wat was je kwijt voor uur met intiem ? had ooit een goeie convo met haar op seeking waarbij ze opeens van de aardbol verdwenen leek.
Dat ze geen nzc doet boeit me niet

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
teveel hahaha.. geef normaal niet zoveel uit aan een dame, al helemaal niet als ze geen interessante extra's biedt (zoals nzc....) maar dit was een bucketlist checkbox met haar looks.. heb meermaals moeten proberen, ze reageert gewoon super traag en kiest echt uit wie naar haar mening overkomt op een manier dat bij haar past. Ze is ook echt hyper op hygiëne, op zich geen punt, maar echt als ze het idee heeft dat je je tanden niet gepoetst heb dan wordt er niet gezoent.. maar met wat disclaimers dus en daarom kan ik me nzc dus niet indenken.. in elk geval was destijds 250/u

mocht je nog meer vragen hebben open dan een nieuw topic in het NMC forumdeel over deze dame ;)

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
348
Man man man, wat is dat seg 😜. Maken ze dat ook in vrouwelijke vorm...ik bedoel zonder piet😉?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik val ook wel op zo'n types,maar nu is de vraag,neukt ze zonder?
Aangezien dat t een TS is is de kans 95% ofzo haha, maar Berlijn is me net wat te ver helaas. samen met die naar een fetisj party gaan, wat een droom moet dat zijn, helemaal wap en kapot neuken

Terug
Naar boven