Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo, in Limburg ken ik helaas niet veel dames. Ik ga meestal in de buurt van Brussel neuken. Prijs valt wel mee (vanaf €50) , maar wel niet zonder condoom. Vandaar dat ik ook geen recensies kan schrijven hier.
Ik heb wel ooit eens in Villa Venus in Duisburg met Larissa geneukt zonder condoom, en daar kan je vrijwel alle meiden volspuiten tegen een lage prijs.
Dat zou ik nog wel eens willen doen. Ik las hier dat Larissa weer terug aanwezig is. Van waar ben je? Zin om eens mee te rijden naar Duisburg? Ik zou het wel fijn vinden als we samen met een meid naar de kamer konden gaan, en als ik haar kutje mag proper likken nadat jij het hebt volgespoten. Dat staat al lang op mijn Bucket-list.
Reisvergoeding is niet nodig, seks natuurlijk ieder op eigen kosten. Of als er anderen zijn uit de omgeving Limburg (BE of NL) die willen meerijden, laat maar weten.