Goedkoop sletje

Markdevries35

Toogplakker
30 okt 2019
86
19
Ik vindt de prijzen echt aan het doorslaan.
Gaat nergens over.
Als er 100 euro voor half uur gerekend wordt, en vaak nog een meerprijs eraan, zeker in de regio Roosendaal/bredA/Tilburg/Zeeland.
Iemand nog tips voor betaalbare vrouwen?

loperken

Legende
17 okt 2016
1.793
716
Bij Clara in Aalst,100430,massage inclusief bare.
Wel in verlof nu,zou terugkomen rond 15/08.
Ofwel in de A-straat in Brussel bij Carina en haar collega's,100420,bare.

A

Anonymous

Guest
Markdevries35 zei:
Gaat nergens over.
Als er 100 euro voor half uur gerekend wordt, en vaak nog een meerprijs eraan, zeker in de regio Roosendaal/bredA/Tilburg/Zeeland.

Hoewel prijzen mij persoonlijk niet zoveel doen, vooral niet als het om bare seks gaat, maar je hebt wel gelijk. De prijzen zijn omhoog gegaan en ze blijven ook hoog en ben bang dat ze niet meer zullen dalen. Jij hebt het over €100 voor een halfuurtje, maar dat is al jaren gaande. Wat je sinds begin 2e lockdown ziet is: €100 voor een vluggertje, €150 voor 30 minuten en €200 voor een uurtje en dat zijn de minimum prijzen, want vaak komen er nog extra's bij.

Markdevries35

Toogplakker
30 okt 2019
86
19
Ja dat bedoel ik inderdaad.
100 euro half uurtje Bare is op zich niet heel verkeerd,
Echter inderdaad wat je aangeeft komen er vaak nog extra's bij.

Bare Lovertje zei:
Markdevries35 zei:
Gaat nergens over.

Hoewel prijzen mij persoonlijk niet zoveel doen, vooral niet als het om bare seks gaat, maar je hebt wel gelijk. De prijzen zijn omhoog gegaan en ze blijven ook hoog en ben bang dat ze niet meer zullen dalen. Jij hebt het over €100 voor een halfuurtje, maar dat is al jaren gaande. Wat je sinds begin 2e lockdown ziet is: €100 voor een vluggertje, €150 voor 30 minuten en €200 voor een uurtje en dat zijn de minimum prijzen, want vaak komen er nog extra's bij.

A

Anonymous

Guest
Deze gekke hoge prijzen zie ik al een tijdje bij de mooie jonge dames. Daarom geef ik de voorkeur aan wat oudere sekswerkers
Die vaak nog GFE plus bare aanbieden voor <100 euro.
Zo heb ik niet grote spijt direct nadat ik ben klaargekomen.

A

Anonymous

Guest
Daar heb je een punt Kaptein81. Ik krijg hem bij oudere dames die het gratis doen al niet omhoog, laat staan als ik er voor moet gaan betalen. De tijd om oudere dames te neuken komt vanzelf wel, want ik kan me best voorstellen dat wanneer ik 70 ben ik er geen moeite mee zal hebben om een wijfie van 45 of 50 jaar te neuken, maar die tijd is gelukkig nog lang niet aangebroken :lol:

Voormalig lid 20078

Toogplakker
12 feb 2021
31
2
Bare lovertje: je weet toch wat het grote voordeel is dat oud worden? ............Hoe ouder je wordt hoe meer jonge vrouwen er bij komen!😂😂😂.

Terug
Naar boven