Goedkoop ordinair buiten/car date

Markdevries35

Toogplakker
30 okt 2019
86
19
Ben op zoek naar een echte ordinaire slet.
Voor buiten of Cardate in omgeving west Brabant( bergen op zoom, Roosendaal, breda.
Een slet die goedkoop en alles toestaat en alles kan en mag.
Mag een tippel dame zijn, of heroïne hoertje.

Markdevries35

Toogplakker
30 okt 2019
86
19
Ja ben er bang voor, weet wie je bedoel alleen kom even niet op haar naam.
Hoop dat er iemand nog in de contrije van Roosendaal is

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
vroeger in Antwerpen was de Atheneumbuurt dit soort dates makkelijk te vinden

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
ddnk zei:
vroeger in Antwerpen was de Atheneumbuurt dit soort dates makkelijk te vinden

Maar is daar niet veel meer te beleven, soms kom je nog wel eens iets tegen in de cafeetjes tussen het Sint Jansplein en het station.

In Luik aan de grote Post Rue Cathédrale ou Quai-sur-Meuse
lopen er soms ook wel zulke type"s rond, maar geen vaste uren ofzo. Op goed geluk.
De tippelzonde in Charleroi ook.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik wil geen discussie starten ik wil juist weten wat hem drijft. En idd is niet zo handig in dit topic maar ik beloof dat ik mijn eigen rommel die ik maak weer wel opruim als ik klaar ben ;)

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Waarom ga je niet gewoon naar Antwerpen naar het Schipperskwartier? Daar vind je altijd wel iets dat je past. En met alle respect voor de cardaters, maar in een bed kan je toch wel veel heerlijker van bil gaan dan in een benepen interieur van een auto hoor. En wat de hoertjes in Antwerpen kosten, veel goedkoper zal een ordinaire slet je ook niet leegzuigen vermoed ik. In het SKW zijn er ook die bare doen.

barelan

Toogplakker
7 aug 2019
35
2
ik volg...

soms is een cardate geiler dan een comfy bed hoor.
Ik heb af en toe zin in een cumdump, een vluggertje dat me niet veel kost en in no time is afgerond.
Zelf droom ik nog steeds van een cardate waar er al een paar voor mij zijn geweest zonder opkuis.

Mag inderdaad van het meer marginalere type. De meer luxehoertjes zoek ik wel op met een bed! :)

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Quai Paul Verlaine, rue des Rivages, rue Olof Palme.... Charleroi

Junks, daklozen, Oostblokkertjes af en toe eentje dat wil bijverdienen soms negerinnetjes.
Prijs vanaf €15

Kan verschillen van dag tot dag, soms is de buurt dood. Rondtoeren is de boodschap.
Voor de liefhebbers: NZC zeker mogelijk bij de junks en daklozen.

• Like
Waarderingen: djef

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
DriverT zei:
Quai Paul Verlaine, rue des Rivages, rue Olof Palme.... Charleroi

Junks, daklozen, Oostblokkertjes af en toe eentje dat wil bijverdienen soms negerinnetjes.
Prijs vanaf €15

Kan verschillen van dag tot dag, soms is de buurt dood. Rondtoeren is de boodschap.
Voor de liefhebbers: NZC zeker mogelijk bij de junks en daklozen.
Op welke uren scoor je daar het beste?

A

Anonymous

Guest
Markdevries35 zei:
Ben op zoek naar een echte ordinaire slet.
Voor buiten of Cardate in omgeving west Brabant( bergen op zoom, Roosendaal, breda.
Een slet die goedkoop en alles toestaat en alles kan en mag.
Mag een tippel dame zijn, of heroïne hoertje.

Ik ken er wel eentje, maar die zit helemaal in de omgeving van Noord-Holland. Wel altijd heel spannend!

Terug
Naar boven