Goede prijs voor een tgirl?

Hoeveel heb jij over voor een nzc date van een ruim uur met een tgirl?

• 90

Stemmen: 22 47,8%
  • 140

Stemmen: 22 47,8%
  • 190

Stemmen: 3 6,5%
  • 250

Stemmen: 3 6,5%

• Totaal stemmers
    46

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Link naar SJ is offline. En ik stem niet, not my cup of tee

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
sJ link is offline. En ik stem niet, niet mijn cup of tea

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Voor een "sensuele t-girl" doe je wel erg veel moeite om onzichtbaar te blijven..... een link naar (mogelijk) een advertentie van jou is op jou verzoek weer verwijderd en de link die je hierboven zelf plaatste loopt eveneens dood. Je vraag doet mij een beetje denken aan een handelaar waar ik regelmatig kwam/kocht die bijzondere (kunst) items waarvan hij de waarde niet goed kon inschatten altijd enige tijd in de etalage stalde om te zien wat zo'n stuk zoal te weeg bracht. Gevraagd naar de vraagprijs van een bijzondere klok kreeg ik te horen dat hij daar nog niet uit was maar dat hij zeker 400,- moest gaan kosten. Dat wil ik er best voor betalen melde ik hem direct maar hij hield de boot nog even af. Een dag later bood iemand 500,- maar ook hij kreeg hem niet mee. De dag erop bood nr drie 550,- en ook die kreeg hem niet mee maar was slimmer dan zijn voorgangers want later die dag kwam hij terug, legde 1000,- cash op tafel en mocht hem direct meenemen..... tja, vertelde de handelaar me, lag in duplo maar is toch 2 maanden huur. Die 1000,- had ik er ook wel voor willen neertellen en het dubbele ook nog wel, zonder kennis van zaken anders dan mijn gezonde verstand. Best kans dat die klok ooit nog eens bij tussen kunst en kitsch wordt ontmaskerd als een handgemaakt unicum, zo rond 1900 gemaakt door/voor kunstenaars van het kaliber Berlage of voor een astronomisch bedrag op de veiling terecht komt. Bizar genoeg lag dat winkeltje hemelsbreed op nog geen 30 meter afstand van de woning van de heer Kats, de klokkenexpert van tussen kunst en kitsch, die ik (hoe verleidelijk ook) niet heb geconsulteerd omdat ik dan mijn eigen glazen in zou gooien.

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Wat is duur? Als je verder geen inkomen hebt is bet normaal dat je €200 vraagt, ik vraag meestal geen vergoeding om mn kontje bare te laten volpompen, maar ik bepaal zelf door wie. Maar ik dat dus uit "geilheid" en niet voor de centjes ;)

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Wat is duur? Als je verder geen inkomen hebt is bet normaal dat je €200 vraagt, ik vraag meestal geen vergoeding om mn kontje bare te laten volpompen, maar ik bepaal zelf door wie. Maar ik dat dus uit "geilheid" en niet voor de centjes ;)

A

Anonymous

Guest
De prijzen voor een date met een t-girl zijn dezelfde of als ge date met een vrouw. Maximum 150€ voor een uur.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
beerke zei:
De prijzen voor een date met een t-girl zijn dezelfde of als ge date met een vrouw. Maximum 150€ voor een uur.

Klopt, zolang je het hebt over een echte mooie Trans met pik, mooie borsten, advertentie met gezicht en een echt vrouwelijke verschijning.

Op het moment dat de T in Tgirl staat voor travestie, en ik vermoed dat dat bij Lisa zo is, dan is het aanbod van hobbyisten een heel stuk groter en is de gangbare vraag prijs rond de 50euro/uur en heel vaak wordt dat niet eens betaald. Reden daarvan is dat je dan al snel in het 'gewone bottom man' segment zit en van bottom mannen is er online een overschot :)

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
JeroenNL zei:
Op het moment dat de T in Tgirl staat voor travestie, en ik vermoed dat dat bij Lisa zo is, dan is het aanbod van hobbyisten een heel stuk groter en is de gangbare vraag prijs rond de 50euro/uur en heel vaak wordt dat niet eens betaald. Reden daarvan is dat je dan al snel in het 'gewone bottom man' segment zit en van bottom mannen is er online een overschot :)
Volgens mij bepalen de 'looks' ook een verschil. Een 'T-girl' (overigens voor mij een aanduiding waar ook een shemale onder valt) met een zeer vrouwelijk uiterlijk en verschijning kan ook de 'normale prijzen' (rond 125/u) vragen. Of er dan veel klandizie komt, kan ik niet zeggen.
Maar uiteindelijk is het toch vraag en aanbod. Als Lisa 200/u + vraagt voor een uur bare en ze krijgt er klanten mee, krijgt ze mijn zegen. Maar ik vermoed, afgaande op de foto's èn de prijsstelling dat haar telefoon wel eens niet zo vaak zal gaan rinkelen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vraag mij alleen wel af hoe je hier in godsnaam in moet komen.....

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    192,5 KB · Weergaven: 289

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Er zijn helaas veel t-girls die eigenlijk gewoon verklede mannen zijn, doen zelfs de moeite niet om zich te ontharen en make-up te gebruiken....

A

Anonymous

Guest
Echte shemales zullen met hun tieten pronken ! Dus als je een shemale ziet adverteren en op geen enkele foto laat ze haar tieten zien, dan is de kans zeer groot dat het een travestie is :D

Terug
Naar boven