Gloryhole - Kruibeke

jozef

Snuffelaar
21 apr 2021
10
9
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.

Gisteren naar dit uniek concept geweest in Kruibeke (zou eerste maal in België zin op deze schaal) in een schitterende en onopvallende locatie op een industrieterrein.
daar aangekomen stonden stipt om 20u een 25 mannen ongeduldig te wachten. eenmaal de deuren open en de gebruikelijk testen en rekening, volgde het absolute feest.

de ruimte was groot genoeg en zeer netjes, maar het lokaaltje waar de 4 dames "klaarhangen" was te klein (enig minpuntje in de voor de rest mooi organisatie).

dus in het klein gloryhole lokaaltje hingen dus 4 dames (dus enkel benen en poesjes) te wachten op de misschien ondertussen wel 30-40 aanwezig piemels.

Vanaf minuut 1 gingen de piemels in de aanval om niet meer te stoppen.. in het lokaaltje (15m2) stonden op een gegeven moment wel 10 mannen binnen, netjes hun beurt af te wachten.. echt geil om te zien.

ondertussen waren er ook 3 koppeltjes aanwezig, en een van die dames, voelde zich geroepen om ook te gaan "hangen", (want na een uurtje waren de 4 dames helemaal uitgeput) en ja, opnieuw gingen alle piemels de hoogte in en binnen de kortste keren hing ook dit poesje helemaal vol..

spijtig genoeg moest ik al na een uurtje naar huis, en heb ik niet de afloop kunnen meemaken van de overige koppeltjes.. maar zal graag het vervolg lezen van andere deelnemers aan dit festijn.

hopelijk kent dit een vervolg, ik zal zeker aanwezig zijn...
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven