Gloria - Rotterdam

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kom iemand Gloria bekend voor ? ik kom niet helemaal uit haar text....

Halfbloed Gloria. Ik heb een heerlijke geile lichaam. Goed verzorgd, lekker geschoren pussy en ik heb een leuk schattig gezicht. Ik streef ernaar om jou met een lege zak en volle herinneringen naar huis te sturen. Wil je me lekker doggy nemen wat je maar wilt? Of heerlijk deepthroat pijpen MC, daar krijg je niet genoeg van. Uiteraard ook andere standjes mogelijk. anaal is mogelijk dat is extra. Verder let ik erg op hygiene bij mannen. ik doe aan all-in nzc diverse standjes en pzc, vinger, beffen, trekken: pijpen zonder condoom is inclusief. Hoop je gauw te zien geile bink;) Mijn strakke kutje is al lekker nat!

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/546634-Rtdm-Noord/default.aspx?tab=profile

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Mag naar de beerput!!

Compleet ander meisje neemt de honneurs waar, klein slank ding uit hongarije. Cupje -b, 60 half uur en nzc 20 extra betaald. Pijpen slecht. Slecht gebit !!
Mag nergens aan komen. Niet in kutje klaarkomen. En het is een natte doekjes poetser. BEERPUT

PS je wordt terug gesms't met 0629866001

Adres Schuttersstraat 43 rdam
Noord.

A

Anonymous

Guest
All in nzc, maar toch 20 extra vragen? Ondanks dat dat nog steeds niet duur is was ik weggegaan!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tja normaal gesproken wel, maar wilde ff mijn zaad kwijt voor ik naar de kuip ging -;)

Mooie goal van Ajax vandaag :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik zie dat Veltman daar gewoon voor Kuyt gaat liggen, Kuyt struikelt bijna over hem, en wil hem nog aan zijn shirt optillen, om hem niet te hard te laten stuiteren, het is eigenlijk een penalty waard, maar ach, ik vond de goal van Veltman ook mooi, en was een panalty niet nodig, zelden spring ik op om een Ajax doelpunt :lol: :lol: :lol:

Ik zie ook, Sterretje staan op de board achter Kuyt, toeval ??? :roll: :roll:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
CWP zei:
Kom iemand Gloria bekend voor ? ik kom niet helemaal uit haar text....

Halfbloed Gloria. Ik heb een heerlijke geile lichaam. Goed verzorgd, lekker geschoren pussy en ik heb een leuk schattig gezicht. Ik streef ernaar om jou met een lege zak en volle herinneringen naar huis te sturen. Wil je me lekker doggy nemen wat je maar wilt? Of heerlijk deepthroat pijpen MC, daar krijg je niet genoeg van. Uiteraard ook andere standjes mogelijk. anaal is mogelijk dat is extra. Verder let ik erg op hygiene bij mannen. ik doe aan all-in nzc diverse standjes en pzc, vinger, beffen, trekken: pijpen zonder condoom is inclusief. Hoop je gauw te zien geile bink;) Mijn strakke kutje is al lekker nat!

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/546634-Rtdm-Noord/default.aspx?tab=profile

UPDATE.

Deze meid doet open als je bovenstaande wil bezoeken.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/543528-Mmm/default.aspx?tab=profile
3c9d3e4d-4229-4db4-bdad-9c44545a6069.JPG

ae3d9ae4-1f0a-422e-a35b-9f5db2312810.JPG

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Deze dame is al jaren actief in Rotterdam (en af en toe - als ik mij niet vergis - ook in andere steden) Als zij open doet dan is er maar 1 tip: RUN !

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
???????
Waarom?
Is ze zo lelijk of ript ze je?
Iets meer duidelijkheid en informatie zou wel handig zijn.
Ik snap er zo niets van hoor.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
@Cerato

CWP zei:
Mag naar de beerput!!

Compleet ander meisje neemt de honneurs waar, klein slank ding uit hongarije. Cupje -b, 60 half uur en nzc 20 extra betaald. Pijpen slecht. Slecht gebit !!
Mag nergens aan komen. Niet in kutje klaarkomen. En het is een natte doekjes poetser. BEERPUT

PS je wordt terug gesms't met 0629866001

Adres Schuttersstraat 43 rdam
Noord.

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Cerato zei:
???????
Waarom?
Is ze zo lelijk of ript ze je?
Iets meer duidelijkheid en informatie zou wel handig zijn.
Ik snap er zo niets van hoor.

Het was wat kort door de bocht misschien. Maar over deze dame is wel vaker geschreven. Ook op hookers.nl , nzcforum.nl en naar mijn weten ook op forum.kinky.nl . De ervaringen waren vergelijkbaar als die CWP. De dame levert 99 van de 100 x een wanprestatie. Links naar de topics heb ik even niet bij de hand aangezien ze nogal eens van naam en advertentie-id wisselt. Tevens adverteert ze vaak tegelijkertijd onder verschillende namen.

Terug
Naar boven