Gladis Den Bosch

petertje74

Toogplakker
7 jun 2015
50
27
Heb ik ervaring mee; is niet echt een aangenaam persoon en zeurt continu. Ze zit samen met nog 2 dames die NZC aanbieden en ik heb zwaar mijn twijfels of het allemaal ongedwongen gebeurt. Heb ze destijds in Tilburg (Goirle) bezocht, maar ga er absoluut niet meer heen...

A

Anonymous

Guest
petertje74 zei:
Heb ik ervaring mee; is niet echt een aangenaam persoon en zeurt continu. Ze zit samen met nog 2 dames die NZC aanbieden en ik heb zwaar mijn twijfels of het allemaal ongedwongen gebeurt. Heb ze destijds in Tilburg (Goirle) bezocht, maar ga er absoluut niet meer heen...

Bedankt voor je reactie. Ik wou haar aan t eind van de maand bezoeken als ik weer terug ben in NL maar dat ga ik dus niet meer doen.

A

Anonymous

Guest
Heb haar een keer in Rotterdam bezocht en itt wat Petertje74 zegt heb ik het prima naar mn zin gehad. Vond het een leuke en lieve meid, liet zich erg gewillig volspuiten en werd goed nat toen ik haar likte in 69. Ze vroeg 20 extra voor bare. Was van plan weer eens te gaan, maar elke keer als ik kan zit ze weer ergens anders. Vond haar leuk, maar ga niet het halve land door...

Terug
Naar boven