Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omdat er nog geen topic bestaat maar de "meisjes van bij ons" wel al tig-keer vermeld worden in andere topics open ik deze topic.
Komende dinsdag is het daar weer eens een leuk feestje (hoop ik) ken 3 van de dames niet ...
Ziet er wel lekker uit. Als ik aan Budha denk, denk ik aan Aziatisch. Maar volgens mij zit er weinig Aziatisch aan, behalve de nauwe spleetjes . Ben benieuwd naar de ervaringen. Enjoy
Gisteren de bare-party 'Meisjes van bij Ons' bezocht. Opkomst was okee. Niet te druk, niet te rustig. Afnemen HIV-test en betaling verliep vlotjes.
Naast de 5 aangekondigde dames was er nog 1 Franstalige wat oudere dame.
Was niet eerder in de Buddhaclub geweest, maar het zag er allemaal prima uit en goed georganiseerd. Het buffet had alleen beter gekund : broodjes ham of kaas, en broodjes knakworst, verder niks anders gezien. Maar goed daar kwam ik niet voor
Wat de dames betreft, allemaal 'Hot As Hell'. Af en toe werd er door enkelen pauze gehouden, maar niet zodanig dat mannen werkeloos zaten toe te kijken.
Ik had mij voorgenomen om deze keer mijn kruit niet te snel te verschieten, maar dat lukte mij wederom niet. Ik begon bij een heerlijke, volslanke donkerharige Franstalige dame met wat tattoos (Marley?). Ze pijpte mij als een bezetene terwijl een ander haar op de bank neukte, en spoot al binnen 5 minuten mijn eerste lading over haar gezicht, wat ze gulzig naar binnen slurpte, damn. Heb later ook haar strakke kut in Doggy volgespoten, en aan het einde van de middag nog anaal geprobeerd, maar kreeg hem niet meer hard genoeg daarvoor.
De Nederlandse dame (ik denk Gaelle) had er ook zin in. Liet zich op een barkruk achter elkaar neuken door meerdere mannen. Geil om te zien.
Er waren ook nog twee lange slanke blondines, waarvan 1 de iets oudere Slut Jacky die zich zoals altijd in allerlei posities en met volle overgave liet volpompen in haar kut, kont en mond.
Tenslotte nog een Hindoestaanse dame waar ik niet aan toekwam. Ik hoorde haar wel op een wat onvriendelijke manier tegen een man zeggen : je bent nog slap, zo kun je mij niet neuken. Wat feitelijk zo is, maar het is de toon die de muziek maakt.
Al met al wel een geslaagde middag. Om 16:30 ging ik weer richting NL waar ik de ring Antwerpen vrijwel moeiteloos passeerde, andersom niet zo te zien.
Wij zijn net buiten, nog geen uur binnen geweest en we komen ook nooit meer. Wat een passieve boel... Wij zijn actie gewend, geen bende van 30 mannen die op een bankje zitten of liggen te slapen.
heb gehoord dat het de ene keer beter is dan de andere. Misschien omdat het volop in de vakantie periode lag? Wij gaan het alvast komende donderdag eens proberen. Zijn hier nog heren of koppels die gaan ?
PS Verslagje volgt wel