Ginny - Apeldoorn

joopwest

Toogplakker
11 nov 2018
53
18
Ik heb haar bezocht in een hotel in de buurt van Amsterdam.
Van NZC was geen sprake, was ook niet mijn intentie om haar bare te neuken.
Leuk uitziende dame maar overall was het de prijs niet waard. Betaald voor volle uur en binnen een half uur was ik vertrokken.

frankie67

Toogplakker
16 jun 2015
27
4
Langsgeweest in Apeldoorn. Ginny is echt een heel mooie dame. Een plaatje. Prachtig gezichtje en mooi vol figuur. Persoonlijk houd ik daarvan.

Ginny is rustig en stelt je op je gemak. Heerlijk tongzoenen en elkaar lekker opgeilen. Na een lekkere pijpbeurt blanco kunnen inloggen, zoals vooraf afgesproken. Ginny geniet er zelf ook van.

Diverse standjes afgewerkt zonder wanklank. Voor mij een heel positieve ervaring. Ze gaat mij zeker terug zien.

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Ben een keer bij haar geweest in Cuijk (daar ontvangt of ontving ze soms op hotel). Het was niet bare maar heb een fijn half uur met haar gehad.

Ze heeft fraaie curves en ziet er goed uit voor haar leeftijd. Ze zoent, doet lekker mee en kon een liefhebbende tong waarderen en heb haar mond met een krachtig orgasme volgespoten (ik ben niet makkelijk maar ze kreeg het voor elkaar bij mij :cool:).

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Ik was vorig jaar mei een keer bij haar in Cuijk geweest en dat was goed bevallen en had me voorgenomen haar weer een keer te bezoeken. Ik herinnerde me naast haar mooie lichaam, haar fijne pijpkwaliteiten een prettige sfeer waar ik gevoelig voor ben. Daarnaast wilde ik haar graag een keer zonder condoom neuken. Ik appte haar en we maakten een afspraak voor de volgende dag voor een half uur alles zonder.

Ginny stelde me ook deze date niet teleur. Ze ontving in haar kamerjas. Nadat we de zakelijke kant hadden afgehandeld kwam ze terug in een fraaie zwarte satijnen top en ze merkte op dat ik al hard aan het worden was. Hij weet wat er gaat komen zei ik. We zijn staande begonnen met zoenen en gingen zoenend op bed verder. Terwijl ze zich uitkleedde met haar heerlijke grote borsten gespeeld. Ze heeft een paar dikke zware borsten, cup E of F, waar ik erg van houd; dat is mijn sweet spot.

Ik wilde haar graag beffen en ben met mijn mond en tong langs haar fraaie borsten en heerlijke zachte buik langzaam zuidwaarts gegaan. Ze heeft een mooi kutje: fraaie niet te grote slanke roze lipjes en een mooi klitje. Het was een genot om haar te mogen beffen en daar genoot ze zelf ook van. "Zal ik jou gaan verwennen? Je hebt mij laten genieten" zei ze. Natuurlijk mocht dat en ze heeft me lekker gepijpt. Ze heeft een zachte pijpstijl met variatie die mij goed ligt (ik ben niet voor niets de vorige keer in haar mond klaargekomen) maar ik was natuurlijk het meest benieuwd naar hoe het zou zijn om haar te neuken.

En haar te neuken was heerlijk. Ze heeft een fraai gevormd lichaam met brede heupen, mooie proporties, een fijne zachte buik, een mooie huid en heerlijke dikke borsten dat zachtjes het verlangen voedt haar te willen neuken en mijn erectie in haar te voelen. Haar fraaie lichaam en interpersoonlijke skillset gaven me een goede focus. Het was natuurlijk heerlijk om mijn erectie weer eens in een kutje te voelen. Daar kan niets tegen op en geeft een vrijheid van neuken. Op een gegeven moment voelde ik mijn erectie wat teruglopen en was even gespannen maar ik kwam snel weer terug op sterkte. Zonder condoom neuken helpt hierbij, je hoeft je ten slotte nergens druk over te maken, en de juiste dame. Vanaf dat moment was het louter genot haar te neuken.

Ik was mooi groot in haar en neukte haar met vrijheid. Ik maakte twee of drie rondjes waarbij ik opwinding en sterkte varieer om niet meteen klaar te komen totdat zich iets aandiende en ik het pad naar orgasme op ging. Mijn erectie werd nu maximaal groot en hard en het duurde niet lang voordat hij begon te kloppen en pompen en mijn zaad in haar spoot.

Ginny is een heerlijke vrouw bij wie je je erg op je gemak voelt en bij wie de hele ervaring een prettige is die begint bij binnenkomst totdat je gaat. Die ervaring wordt alleen maar beter als je haar zonder condoom neukt. Dat geeft vrijheid en voelt op een onnadrukkelijke manier natuurlijk tot en met het moment dat je in haar klaarkomt. Ik ben erg op mijn gemak bij haar en dat geeft spontaan een bijzondere focus.

Kortom, Ginny is wat mij betreft een topper.

Info voor de mods. Ze ontvangt afwisselend in Apeldoorn en Cuijk.

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53

marco1971

Toogplakker
28 aug 2017
35
20
Ik ben er regelmatig geweest in een hotel in Brabant, het is een leuke en gezellige dame, heb ze altijd lekker vol kunnen spuiten. Leuk koppie en lekkere tieten.

RideOn69

Snuffelaar
17 okt 2022
19
2
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dat zou ik ook graag willen. Maar heb al langer geen advertentie meer van haar gezien

Laatst bewerkt door een moderator:

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Haar advertentie op Kinky geeft nu een 404 melding met als boodschap: Jammer, de advertentie die je zoekt bestaat niet meer.

In december was de melding nog dat de advertentie offline stond. De melding van Sexjobs is niet specifiek kan zowel off line of niet meer bestaand inhouden.

Heb nog op Kinky gezocht maar vind geen advertentie op haar naam of op haar lichaamskenmerken en nzc.

Ik hoop dat ze terugkomt.

Laatst bewerkt:

nadluaq

Toogplakker
5 jul 2015
51
19
Ze staan weer offline, de links in bericht #12 hierboven zijn actief als ze ontvangt, zoals gisteren.
Nu weer (even?) niet dus.
In het verleden ontving ze meestal in de 2e helft van de week (wo-vrijdag)

Inktvlek

Toogplakker
19 apr 2023
67
53
Linkje? Ik vind ze niet als ik zoek op ginny.
Links staan een stukje naar boven.

Ze zet haar advertenties offline als ze niet ontvangt.

Ik appte haar afgelopen donderdag aan het begin van de avond om te zien of ik nog voor die avond kon afspreken. Ze zat toen ik Cuijk. Maar ze was volgeboekt.

Ze vertelde dat ze deze week op donderdag weer in Apeldoorn zit. Ze wist niet wanneer ze weer een keer in Cuijk zou zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven