Gina (vh Nadia, Aylin, Serena) - Baarn (vh Groningen, Amsterdam, Hoofddorp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap1979

Snuffelaar
5 feb 2017
24
3
Helaas, daar klopt niks van.
Dame net gebeld en gevraagd dat ze 2 uurtjes voor 300 euro doet, kreeg toen gewoon het antwoord dat 1 uurtje 350 euro moest kosten.
Komt dus niet echt betrouwbaar over.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Schiet mij maar lek. Ik zie dat het nu weer aangepast is. Lekker klooien met advertenties.
Jammer, tarief was wel aantrekkelijk geweest

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
jaap1979 zei:
Advertentie is gewijzigd nadat ik gebeld heb, vaag wijf zit ze aan de drugs ofzo.

Wat ben jij allemaal aan het bellen en aan het vragen? Advertentie was duidelijk de dame is Gerecenseerd wat wil je nou?

Altijd dat gebel naar de dames!

jaap1979

Snuffelaar
5 feb 2017
24
3
Hoe wil je dan een afspraak maken deurklink, zonder te bellen?
In de advertentie stond dat 2 uren 300 euro was (zie plaatje Doornroosje), ik vroeg dat dit klopte.
Toen werd er opeens gezegd dat 1 uur 350 euro was, dat is toch vaag of niet dan.
En in die advertentie wordt niks over een gangbang geïnformeerd, dus wat wil jij dan.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Dat er geneukt wordt

In iedere recensie staat dat ze duur is,en vooral je opmerking vaag en drugs terwijl je haar niet bezocht hebt.

johndolan

Snuffelaar
6 aug 2018
12
1
Heb voor vanavond afgesproken, is weliswaar met een half uur verschoven maar dame in kwestie is zoek. Is ze uberhaupt niet punctueel met het gemaakte afspraak?

johndolan

Snuffelaar
6 aug 2018
12
1
Afspraak is dezelfde dag gemaakt ruim van te voren. Helaas na een half uur gewacht kwam ze niet opdagen.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Gisteren hadden we app contact toen zei ze ik zit zometeen in Amersfoort uiteindelijk is ze in Ehv belandt.

De afspraak staat al voor vandaag ik zal straks een recensie schrijven.

Ff douchen en alles ien orde maken en dan .......

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Jeetje wat een encounter.

We gaan het niet over de prijs hebben die is bekend. Heten even het volgende quote van de dame: als je me niet kunt betalen spreek dan niet af en kom vervolgens niet opdagen.

Nu de date op zich, ik ben blij dat ze in Groningen woont anders ging ik failliet op deze dame.

Alles klopt van de lingerie tot en met de heels,de uitstraling,de looks het hele plaatje klopt. Kickt ontzettend op sperma over en in haar ja ik zit duidelijk niet op mijn schrijfstoel vandaag maar degene die het zien zitten ga er heen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel in the house.

Dus lees ALLE recensie's en ervaringen en details even met een korreltje zout heren.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Heb haar vandaag vruchteloos proberen te bellen. Advertentie is nu offline.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven