Gina (vh Nadia, Aylin, Serena) - Baarn (vh Groningen, Amsterdam, Hoofddorp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap1979

Snuffelaar
5 feb 2017
24
3
Inderdaad 300 euro voor een uurtje en dan ook nog een cardate is wel heel riant.
Hygiëne en dergelijke, laat dan ook de wensen over.
Mij niet gezien, grote kans dat je zo iets oploopt.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Ik heb haar afgelopen week geboekt voor een vluggertje van 150 euro. Gezien de prijzen waar ze vandaan komt is dat alleszins redelijk.hahaha
Het was een snelle pijpbeurt waarna ik overging tot intiem. Klaargekomen gedeeltelijk in haar echt wel lekker strakke kutje en een paar klodders over haar gezicht.

Cardates is tijdelijk ivm autoproblemen. Ze schijnt ook op zoek te zijn naar een ontvangstruimte in groningen..

Cardates en hygiene is inderdaad wat lastiger maar Serena is altijd superschoon en fris en tja de discussie over iets oplopen.... het risico is op hotel, bij thuisontvangst en achter het raam even groot. Het ligt meer aan het AANTAL contactmomenten dan aan de manier van werken.....
Maar ja dat is slechts MIJN mening

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En hoe kunnen we dat zien ? Linkje ? voorgaande linkjes zijn allemaal dood

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ik ben bij Serena in Amsterdam geweest. Ze is echt een mooie vrouw en één brok energie. In het gewone contact en ook als het om sex gaat. Het is aan de dure kant, maar het is elke euro meer dan waard.

Het is echt of je met je vriendin in bed ligt. Ze zoent heerlijk, een heerlijke deepthroat en ze geniet er zelf ook van. Bij het beffen werd ze heerlijk nat en kwam ze heftig klaar. Vervolgens ging ze heerlijk met haar kletsnatte boven op mij zitten. Na een paar minuten de rollen omgedraaid en haar heerlijk naar een tweede hoogtepunt geneukt en haar volgespoten. Wat een feestje!

Het is zeker een aanrader. Helaas is ze niet vaak hier in de buurt.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Omdat mijn toch wel redelijk vaste dame heeft besloten om meer tijd door te brengen in het westen van het land heb ik toch maar de tocht naar Amsterdam ondernomen. Dat klinkt erger dan het is want ik ben voor mn werk sws veel in het westen ;).

Ze ontving tijdelijk in een hotel maar een vaste privelocatie schijnt ze al te hebben gevonden.

Ik verbaas me iedere keer weer hoe fris en knap deze jongedame is. Ze heeft echt een geil koppie met bijzonder mooie ogen. Haar lichaam is slank maar niet skinny. Haar inzet is ongeëvenaard, ze is veeleisend in bed ;). Ze verwent jou zoals jij wilt maar vindt het zelf ook super om.verwend te worden.

Ze pijpte me lekker stijf en na een paar standjes kwam ik diep in haar kutje klaar. Tweede ronde was pijpen, cowgirl en over haar gezicht spuiten.

Uurtje geweest. Perfect. Exotisch, super inzet, geil.mooi.

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Niet vlauw bedoeld maar haar prijs gaat wel met de week om hoog.
Vraag me af of vaste klanten dit ook betalen.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Vriendje3 zei:

Ik weet niet wat je bedoelt.. Haar prijs is juist gedaald.
In het verleden vroeg ze 450 voor een uur all on

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
doornroosje zei:
Vriendje3 zei:

Ik weet niet wat je bedoelt.. Haar prijs is juist gedaald.
In het verleden vroeg ze 450 voor een uur all on

Ik dacht gezien te hebben dat ze met 200 begonnen was.
Maar dat heb ik verkeerd, als je het zo stelt in het net een koopje

Mijn excuses

jaap1979

Snuffelaar
5 feb 2017
24
3
Prijzen zijn inderdaad weer omhoog gegaan, 2 maanden terug was het nog 299 voor een uur.
Dame blijft maar hoge prijzen vragen, en dat ook nog voor een cardate.
Dat is het mij niet waard

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Weer een discussie over prijzen....zucht.
Een ferrari is geen dacia........ik bedoel maar.

Mijn meest recente date, vorige week stond bol van passie en geilheid.
Zuigen tot diep achter in haar keel waarbij ik tegen haar amandelen aan spoot.
Ze had moeite met slikken maar ik geef toe dat ik drie weken had opgespaard ;)
Daarna nog een keer mijn zaad achterlangs diep in haar kutje gespoten. Het droop er uit.
Ze is in voor een hoop geile spermaspelletjes.

Ja ze vraagt een behoorlijk bedrag. Maar ze is dan ook superknap met een superlekker lijf en oneindige energie in bed. Beslist geen doorsnee (oosteuropees) mokkeltje.

Dat mag wat kosten !

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Dat zijn mooie woorden Doornroosje. Je slaat de spijker op z'n kop. Dames als Serena moeten we koesteren. Een date met haar is een beleving en het geld meer dan waard.

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Groningen is voor mij te ver maar in Amsterdam ga ik altijd eens uurtje bij haar langs.

Het geld dubbel en dwars waard en de opmerking een Dacia is geen Ferrari klopt hier helemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven