Gina - Valkenswaard (vh Almelo, Eindhoven)

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Heb haar ook bezocht en viel zeker niet tegen. Leuke verschijning en vlotte babbel. Huis is niet erg netjes maar werd snel naar boven geloodst.
de slaapkamer was eenvoudig maar netjes.
gevraagd naar de mogelijkheden en pzc was standaard, daarna vroeg ik naar nzc en dat kon maar niet in intern komen. ik zei dat ik dat juist wilde en ze zei, we zien wel wat er gebeurt.

Meteen heftig tongzoenen en ze kwam op me liggen, geweldige sex gehad en ze moedigde me zelfs aan om in haar te komen.

ik moet er een behoorlijk eind voor rijden en als ik in de buurt ben ga ik zeker nog eens langs.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Heb Gina onlangs ook bezocht. Ik kan mijn medewandelaars bijtreden. Gina is een leuke vlotte dame die je voor weinig kunt volspuiten. En voor de liefhebbers heeft ze een toefje schaamhaar erop staan, hmmm.

4fun

Ehv2012

Snuffelaar
24 aug 2019
3
0
Gisteren geïnformeerd bij deze dame om eens af te spreken, maar ze zegt dat ze het zeker niet zonder gaat doen en ook nooit heeft gedaan. :?
Ben er maar niet op doorgegaan ........
Jammer want ze stuurde een gezichtsfoto en ze ziet er leuk uit.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Lekker slim om te vragen of ze zonder neukt.... Je had gewoon moeten gaan en dan gaat het vanzelf

Denk je dat wij de recensies uit onze duim zuigen?

4fun

Ehv2012

Snuffelaar
24 aug 2019
3
0
Sorry, niet zo slim dan van mij. Het is voor mij ook nog allemaal nieuw hier, dus zal me dan maar eerst eens verdiepen in een goed "plan van aanpak".

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Zonder is zeker mogelijk bij haar (ben er ook geweest).
Ze vraagt of je met condoom wilt en doet net of ze twijfelt als je liever zonder wilt. Ook zal ze in eerste instantie zeggen dat je dan niet in haar klaar mag komen, maar als je eenmaal bezig bent heeft ze de poes toch het liefst afgevuld... :D :lol:

haze

Toogplakker
16 aug 2015
112
80
Heb haar 2x een mail gestuurd, helaas geen reactie.
Is er een telefoon nummer beschikbaar, vanzelfsprekend via pm ;)

Ehv2012

Snuffelaar
24 aug 2019
3
0
Ik heb haar vorige week ook bezocht. Hele vriendelijke vrouw en zeker geen slecht figuurtje :)
Ze heeft me lekker gepijpt en heb haar 69 gelikt.
Daarna heb ik haar op haar rug lekker geneukt en haar kutje volgespoten.

Stoutebeer

Snuffelaar
24 aug 2019
1
0
Hoi,

Misschien een stomme vraag...maar op de foto die ze me verstuurd heeft vind ik dat ze een wat mannelijk gezicht heeft.
Iemand die ervaring...of twijfel of het wel een vrouw is?
Of hoef ik daar zeker niet bang voor te zijn.

A

Anonymous

Guest
Onlangs geweest bij deze dame. Slank lichaam, beetje rauwe stem, mooie borsten. Ze is wel echt een vrouw, beetje ruw gezicht, maar vrouwelijk genoeg.
Begonnen met pijpen, overgegaan op 69 en uiteindelijk in positie 'op zijn hondjes' haar volgespoten. Bare was geen probleem, ze had ook moeite met openen verpakking van het doosje condooms, doet ze niet vaak :D

A

Anonymous

Guest
Vlak na mijn vorige bericht nog eens bij haar geweest.
Ik vind het toch genieten. Ze is een gezellig mens.
Weer beginnen in 69 om uiteindelijk in missionaris in haar klaar te komen. Ze vraagt wel om niet in haar klaar te komen, maar als je lief kijkt gaat ze snel akkoord met interne donatie.

Knalpijp77

Toogplakker
17 sep 2018
75
42
Hoi,

Kom er net vandaan en idd klopt helemaal super vrolijk aardige dame.
Locatie misschien niet helemaal geweldig maar daar komen we niet voor.
Lekker gebruind en een zeer goed figuur, uitkleden en het bed op. Eerst lekker gepijpt en daarna even een likje erover gegeven en ze ruikt video's en fruitig.
Dan begint ze idd over wel met condoom en of ik die zelf wilde opmaken ivm haar nagels.
Langzaam pussysliding en toe gaf ze al aan nou wel zonder erin maar niet in haar klaarkomen.
Goed doorgestoten en na een tijdje tegen haar gezegd "ik wil je warme natte kut vol spuiten"
Antwoord " oh ja lekker spuit me maar helemaal vol"
Mocht jammer genoeg geen fotootje maken van haar zaad kut maar voor een snelle dump goed te doen.
Half uurtje voor €70,- goed adres.
Contact gaat via de mail en daarin stuurde ze ook een foto van gezicht als je daarna vraagt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotguy26

Snuffelaar
25 aug 2019
2
0
Onlangs deze dame bezocht.
Mooi figuur en vlotte babbel.
Uitgekleed en tijdens uitkleden kreeg ik te horen dat ik de verpakking van het condoom moest openen ivm haar nagels, ik gaf aan dat we dat wel zouden zien als het zover zou zijn.
Op bed beland, heerlijk tongzoenen waarbij ze bovenop me klom en heerlijk met haar kut langs mijn stijve lul wreef waarbij ze al aardig nat en geil werd!
Daarna over op pijpen wat ze meer dan verdienstelijk deed. Haar daarna omgegooid en lekker gebeft waardoor ze nog geiler en natter werd!
Ik ook inmiddels op volle oorlogssterkte en ik keek haar aan en zei, hij gaat er nu zo lekker in en ik wil je niet horen over een condoom waarbij ze zei kom op waar wacht je op en ik gleed hem er heerlijk in!
Nog een kussen gepakt onder haar kont en beentjes de lucht in waarbij ik een mooi uitzicht had en lekker diep kon doorstoten!!!
Heerlijk in haar klaargekomen wat ze zelf ook meer dan heerlijk vond!

Al met al een meer dan goede ervaring met deze geile tijger

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Onlangs hier ook geweest.

Dame is ouder dan aangegeven, goedlachse type. Een type die in een bruine kroeg de boel aan de gang houdt als onderdeel van het meubilair, of als bardame.

Ze begon als eerste over haar lange nagels en dat ik de verpakking maar moest openen ( nog voordat we uit de kleren waren). Later op bed stelde ze zelf voor om zonder condoom verder te gaan, "ik doe dit normaal nooit, hoor".

Niet slecht, niet goed. voor mij geen herhaling.

Terug
Naar boven