Gina - Doetinchem

seqoya

Snuffelaar
19 feb 2020
9
2
ja op GR staat idd dat ze er zeker voor openstaat ga binnenkort wel eens kijken daar

Clownje1

Toogplakker
20 mrt 2026
26
14
https://www.girlsreview.nl/threads/gina-ned-doetinchem-eroscentrum-escape-k25.21614/

Blijkbaar is er veel mogelijk bij Gina. Heeft iemand van dit forum ervaring met haar?
Zekers, ik kom al paar jaar bij haar, nog in 50 euro,later 60 euro, standaard met,todat ik ongeveer jaar geleden vroeg zullen toenzoenen, Gina zei dan half uurtje 100 ik zei ok.Opfrissen aan werk heerlijk tongen, toen keek zei mij aan, en pakte mij. jongeheer ineens in de hand en zei genieten, zekers gedaan,afwisselend met tongen, na tijdje ging ze bovenop mij zitten en deed de jongeman in haar kut,heerlijk klaargekomen.Sindsdien bijna wekelijks ,tegen middag uur weer half uurtje ze was paar weken niet geweest( bij hitte geen
werkt Gina niet en kids( vakantie)mvgr.Clowntje1. Ps,aangezien ik 2 keer ga in de week,mijn faviriet daar is Ruby,ook 100 half uurtje maar is alleen knuffelen en pijpen,neuken maar MET condoom,maar die us top,mooi,zeer mooi

Terug
Naar boven