Gina - Antwerpen

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Als die jou echt op die manier beliegt, snap ik niet waarom je daar nog een vraag wil over stellen. Sommige mannen lijken toch echt wel belazerd te willen worden. Is dat een vorm van SM?

Afvoeren die handel. Swipe, en naar de volgende. Andere en betere.

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
albert indepoes zei:
Als die jou echt op die manier beliegt, snap ik niet waarom je daar nog een vraag wil over stellen. Sommige mannen lijken toch echt wel belazerd te willen worden. Is dat een vorm van SM?

Afvoeren die handel. Swipe, en naar de volgende. Andere en betere.

Missch zijn er nog met slechte ervaringen, kunnen we toch best zoveel mogelijk delen om zoveel mogelijk te waarschuwen of niet? En als er zijn die daar op kicken is het zo. Niemand is gelukkig hetzelfde he albert!!

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Ja, dat kan een denkpiste zijn. Maar ik kan, vanuit mijn rijke ervaring, MIJN denkpiste misschien best illustreren met een Engels spreekwoord.

If you have to force a fart, many times you will have shit.

Als je van bij het maken van een afspraak al voelt dat er iets scheelt, werk je jezelf haast altijd in de problemen. Jammer genoeg is de kracht van een stijve penis dusdanig, dat het denkvermogen onder vuur komt te liggen. Een man ziet een paar leuke joekels, een paar sexy billen, en van dan af vergeet zijn brein dat er zo talloze vrouwen bestaan. Volharden om eentje te bemachtigen, die niet echt meewil, is vaak een belemmering waardoor je een andere, die wel zou willen, kan mislopen.

Maar het forum gaat natuurlijk over seks, en niet over filosofische mijmeringen :D :D :D

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Uw theorie klopt niet altijd . Lola Larouge bijv heeft ook vaak excuses die niet kloppen maar is toch t geilste wijfie met de beste service als je haar eenmaal te pakken krijgt

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Dankuwel frikandel!! Heb de indruk dat albert in de poes altijd en overal wel commentaar op heeft en het beter weet...

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Een echte ZEIKERD die albert indepoes.... een triestige levensvorm zonder leven precies!
Altijd en overal z'n niks ter zake doende betweterpraat.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Heb wel een nieuw engels spreekwoord van hem bijgeleerd :lol:

Best terug on topic =》Gina

... maar ze is al verdwenen van RL

Meiden die van naam veranderen: mijden

Terug
Naar boven