Gina - Antwerpen

kime

Snuffelaar
18 aug 2015
8
12
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Al lang lid, eerste bericht. Deze week Gina terug bezocht (ga bij haar van nog voor Covid-periode), lekkere Colombiaanse met blonde krullen en volle C-cup, spreekt goed Engels.
Stevig tongzoenen, wederzijds pzc waarbij ze mij diep keelneukt, ze heeft een pik van zo'n 17 cm die wat naar beneden kromt. Ik lik haar sterretje en ze vindt het zalig als ik mijn tong diep in haar anus duw.
Dan neuken: meestal legt ze mij eerst op mijn buik met kussen onder mijn bekken, glijmiddel over mijn billen, met haar pik over mijn bilspleet glijden en dan duwt ze die bare in mijn anus. We snuiven ondertussen poppers en ze neukt me in doggy, dan ik in cowgirl waarbij ze het geil vindt om in de spiegel haar pik in mijn aars te zien.
In missio neukt ze mij hard en diep totdat zij haar sperma in mijn reet spuit. Ik toon haar een geile creampie en zuig zachtjes haar pik want die is "too sensitive".
Nadat zij is klaargekomen is ze altijd moe en neemt een uurtje pauze met een koffie.

We gaan steeds verder met onze fantasiën oa. zij plaste eens in mijn aars met een pis-creampie, neuken bij de deur achter het gordijn, haar pik en vibrator tegelijk in mijn kont, foto & film (ene keer face-timen met een van haar vaste klanten terwijl ze mij al filmend neukt, die gast zat dan te rukken als een bezetene). Haar favoriet nu is op mijn aars spuiten en dan haar sperma met haar pik in mijn anus duwen en nog een tijdje doorneuken.

Haar werkuren zijn rond 9u tot 16u, maar kunnen behoorlijk variëren (Ze stopt geregeld vroeger). Ze vertelde mij dat ze dit WE terug naar Colombia gaat voor vakantie. Ik zal ondertussen van onze geile filmpjes genieten…
Ik betaal meestal 200€ (lange sessie met altijd klaarkomen van haarwege).

Laatst bewerkt door een moderator:

kime

Snuffelaar
18 aug 2015
8
12
Deze week nog eens bij Gina gepasseerd voor een lange sessie met lekker tongzoenen, wederzijds pijpen en zij mij bare kontneuken.
Ze heeft mijn gaatje in verschillende posities hard en diep afgeneukt, terwijl ik genoot van poppers.
Blijft toch geweldig…

kime

Snuffelaar
18 aug 2015
8
12
Staat overdag gewoon in de Villa Tinto Antwerpen (raam 20 denk ik). Ontvangt bij mijn weten niet privé…

Voormalig lid 46190

Toogplakker
18 aug 2024
34
19
Daarnet mijn ontmaagding door een shemale met Gina beleefd.
Ze is een zeer vriendelijke en aangename vrouw, welke haar best deed voor mijn eerste keer. We hebben rustig de tijd genomen, elkaar wederzijds gepijpt, waarna ze mij wat ging masseren. Telkens vroeg ze ook of alles ok was voor mij. Tijdens het masseren liet ze haar pik over m'n aars gaan. Topje er lichtjes in. Ze vroeg of het ok was, ik zei dat het me opgeilde en ze stak hem er helemaal bare in. Ze had nochtans een open condoom in de hand. Heel lekker geneukt in verschillende standjes. Nadat ze me klaar getrokken heeft kwam ze zelf klaar op m'n sterretje, waarna ze haar pik met sperma er terug induwde. Fantastische ervaring!

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Enkele jaren geleden in het SK gewandeld en daar Gina gespot. Een prachtige getinte latina, mooi gezicht, eerder slank tot gemiddeld gebouwd 😍. Uiteindelijk bij haar binnen gegaan voor standaard tarief zonder iets af te spreken. Nadat ik mij had uitgekleed, zat ze reeds op de rand van het bed ... haar borsten betast en dan op mijn knieën gaan zitten tussen haar benen want ze liet mij duidelijk verstaan dat ze wou gepijpt worden (zc). Haar penis was lekker stijf en ze legde een hand op mijn hoofd zodat zij het tempo kon bepalen, evenals de diepte ... Af en toe liet ze mij hem volledig in mijn mond nemen, zodat ik moest kokhalzen, maar het was lekker dus deed ik telkens lustig door 😋 😋 . Na een tijdje moest ik op het bed gaan liggen, op mijn buik en zij bovenop. Er werd niet gesproken over condoom, maar na korte tijd voelde ik haar binnendringen, wat mij een geweldig geil gevoel gaf 🤷‍♂️. ze neukte mij goed door en kwam klaar in mij, waarna ze naar het toilet snelde. Toen ze terugkwam mocht ik haar niet intiem aanraken (too sensitive), maar wel heb ik mij dan afgetrokken terwijl ik haar lichaam kon betasten en haar lul, die zonet in mij ene lading sperma had gespoten, kon aanschouwen. Bij het buitengaan wat extra gegeven. Ook deed ze toen alsof ze anders nooit zc neukte en vroeg of het ok was 😉. Ben later nog 2x teruggegaan, maar haar niet meer zien zitten. Ze is helemaal mijn type, ik kan haar niet weerstaan. Mss moet ik wel nog eens een reisje Antwerpen inplannen binnenkort ...

MarcoV

Snuffelaar
7 mrt 2017
11
9
Vandaag erg veel zin in een shemale. Ondanks de regen toch naar het SKW gegaan. En uiteraard toen ik er was ging het flink regenen. Snel rondje gedaan, even getwijfeld tussen Gina en Maleena maar Maleena is wel goed maar zeurt vaak over extra geld. Dus snel naar binnen bij Gina. Uitgekleed en ik kreeg keukenrol om mijn gezicht en haar droog te maken. Toen ik op bed ging zitten ging ze voor mij staan en moest ik haar pijpen. Ze werd al snel keihard en heb haar een tijdje zo gepjjpt. Ze bukte en begon mij heerlijk te kussen en tongzoenen. Toen duwde ze mij op bed en kwam naast mij liggen zodat we elkaar konden pijpen. Toen ik haar wilde rimmen kreeg ik gretig haar kontje aangeboden. Ze werd er erg geil van en draaide zich bovenop mij een drukte haar sterretje op mijn gezicht en ik stak mijn tong er diep ik. Ze begon te rijden op mijn tong en genoot er duidelijk van, net als ik. Ik moest mij omdraaien en ze kwam op mij liggen en gaf kusjes op mijn rug en drukte zachtjes met haar eikel tegen mijn sterretje. Langzaam gleed ze er steeds dieper in. Ze begon langzaam te neuken. Het voelde heerlijk. Ze heeft mij een tijdje in verschillende standjes geneukt. Uiteindelijk ik op mijn rug benen omhoog en zij mij neuken en mijn pik aftrekken. Na een tijdje hield ik het niet meer en kwam ik gigantisch lekker klaar. Ze zei relax maar even, maakte mij schoon met keukenrol en ging zich opfrissen. Daarna mocht ik dat doen en met een dikke kus afscheid van haar genomen en met een grote glimlach naar huis gereden. Helaas kwam ze zelf niet klaar maar ze zat er dicht tegenaan.

Terug
Naar boven