GILF met siliconen borsten

Ricochet

Toogplakker
8 jan 2017
54
15
Hallo,

Zijn er oudere dames bekend met silicone borsten? Op kinky en sexjobs is daar eigenlijk niet op te filteren. Ben zelf fan van types als Sally D'Angelo en andere oudere vrouwen met (grote) nep borsten.

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Zou eerst maar de recensies doorlezen over haar voordat je gaat, kan natuurlijk altijd anders lopen bij jou dan bij andere met ongeveer de zelfde klachten over haar. Kortom lees je zelf ff in.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Tatjana is volgens mij Joy... Even onder privé ontvangst zuid Holland....

Dame heeft ook prijzen alsof ze een gouden doos heeft.

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
Had al gekeken onder Tatjana kan daar niks onder vinden en joy ook niet waarschijnlijk verwijdert denk ik de recensies van haar

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Angela diemen zie kinky.
En doe je het een beetje slim kan je bare.
Niet vooraf om vragen aan de telefoon.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Zorg ervoor dat je netjes aangekleed bent, fris gewassen, tanden goed gepoetst en lekker ruikend. Neem een flesje wijn of een doos merci mee... Wees een heer, verwen haar eerst dat ze echt héél goed nat is... De rest gaat dan redelijk vanzelf als je een beetje stuurt :cool:

Bovenstaande werkt trouwens bij veel dames die selectief zijn.

Ik koop mijn merci tegen woordig gewoon bij de Sligro in grootverpakking :lol:

Satinpantie

Toogplakker
18 aug 2020
81
64
Op Kinky staat in haar advertentie dat ze 67 is. Als ik haar foto's zie tel ik daar gemakshalve toch een jaar of 10 bovenop. Alleen haar siliconen tieten staan strak.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Hangt daar nu nog een worstje aan of is het een echt wijf? Uit de foto's kan ik dat niet opmaken..

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Absoluut zeker een vrouw en een absolute aanrader. Wel geen nzc of pzc. Grote schaamlippen, heerlijk om te beffen en ze is in voor allerlei sm-spelletjes...

Terug
Naar boven