Gigi - Antwerpen

brazilputalover

Toogplakker
23 apr 2025
91
55
Ik herken die tekst dat is gewoon nep' en dat wordt gerund door en bende dat gewoon van Antwerpen is' dus zo discreet voor de klant is dat niet. Ze zijn aan de hoge kant. En ze hebben en buddy die hier af en toe en goede recensie plaatst. Hopen dat ze daar wat klanten kunnen ronselen' in ieder geval cherine van redlights hoort er ook bij Antwerpen

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Die Sherinne is waardeloos. Ben daar destijds gewoon terug doorgegaan. Veel beloven in een standaardantwoord via Whatsapp...ik had het toen al kunnen vermoeden, maar tja, die geilheid soms hé 😉.
Enfin, eens ik daar was kon niks meer of moest er bijbetaald worden. Deze zal hetzelfde zijn dan...

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Had hetzelfde eenmaal daar kon er niet wat afgesproken was tijdje terug. Deze dames zijn het niet waard spijtig genoeg.

Supernice_dude69

Snuffelaar
24 jul 2023
11
3
Ik kan niet meespreken over Cherinne, maar ben al 2x bij Gigi geweest, jonge skinny dame, mooi lijf, geile snoet, doet alles wat je vraagt goed mee, eerste date heeft ze bij mij het bed ondergesquirt. Ik ben fan!

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ja dat zijn al 5 dames die dezelfde tekst hanteren, wrs dezelfde Marokkaanse loverboys/ pimp

De eerste met zulke tekst heb ik eens gehad via seeking , vooraleer ik wist dat ze ook op RL adverteerde. zei stuurde al haar geld naar haar Marokkaans lief in de gevangenis , lol. nooit meer bezocht uiteraard

Realistic

Toogplakker
9 jul 2024
74
49
Ik herken die tekst dat is gewoon nep' en dat wordt gerund door en bende dat gewoon van Antwerpen is' dus zo discreet voor de klant is dat niet. Ze zijn aan de hoge kant. En ze hebben en buddy die hier af en toe en goede recensie plaatst. Hopen dat ze daar wat klanten kunnen ronselen' in ieder geval cherine van redlights hoort er ook bij Antwerpen
Het viel me op dat er over een bepaalde dame meerdere topics verschijnen. In het ene topic werd gevraagd of iemand ervaring had, en ondanks de reacties daarop is er daarna gewoon een nieuw topic gestart met exact dezelfde vraag over dezelfde dame. Is dit een soort promotie of reclame?

Terug
Naar boven