Gezichtsfoto nieuwe trend

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Stuur als ze er om vragen altijd een andere foto waar ik een beetje op lijk, lekker belangrijk voor die meiden.

Gewoon internet wat afstruinen en een beetje lijkende foto opslaan voor afspraakjes, nog nooit meegemaakt dat ze zij ' hey dat ben jij niet'

Cream4you

Snuffelaar
2 dec 2016
11
0
Ik hou daar inderdaad ook niet zo van! Maar is inderdaad een goeie van CWP, gewoon het internet afstruinen naar een foto waar je een beetje op lijkt.

A

Anonymous

Guest
Cream4you zei:
Ik hou daar inderdaad ook niet zo van! Maar is inderdaad een goeie van CWP, gewoon het internet afstruinen naar een foto waar je een beetje op lijkt.

!!! is dat wel zo eerlijk een fake foto te sturen !!!
als ik een GB party geeft is dat onder mijn eigen voorwaarden zonder financiële bijbedoelingen
dan wil ik de party ook zo ik het zelf wil
ook ik heb een aantal voorwaarden om mee te mogen doen
één daar van is: ik vraag ook om eerst een normale herkenbare foto te sturen.
de eenvoudige rede; is is het geen bekende van mijn; is er wel een eerste klik naar het zien van de foto
is er geen klik dan werkt het niet gewoon echt niet op een privé GB party vooral bare niet
vergeet ook niet een normale foto hebben de meeste al op het net staan
Twitter, Facebook enz enz

xx petra

A

Anonymous

Guest
Ik kan me voorstellen dat een dame wil weten hoe de heer er uit ziet, bijvoorbeeld zoals hierboven beschreven bij een GB. Als man loop je risico dat de dame iets wil uithalen met de foto. chantage, zoals ook al beschreven. Een foto van iemand die veel op je lijkt is dan wel niet helemaal eerlijk, maar geeft wel een goede indruk hoe je er uit zien. Een Chinese massage dame wilde via Whatsapp een fotovzien van mij. Ook ik heb toen een look A like op internet opgezocht en die verstuurd. Nooit opmerking gehad dat ik het niet was op de foto. Die vent van de foto leek ook wel erg op mij. Wel of geen foto van je zelf..... Blijft lastige keuze.

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
petra1964 zei:
Cream4you zei:

!!! is dat wel zo eerlijk een fake foto te sturen !!!
als ik een GB party geeft is dat onder mijn eigen voorwaarden zonder financiële bijbedoelingen
dan wil ik de party ook zo ik het zelf wil
ook ik heb een aantal voorwaarden om mee te mogen doen
één daar van is: ik vraag ook om eerst een normale herkenbare foto te sturen.
de eenvoudige rede; is is het geen bekende van mijn; is er wel een eerste klik naar het zien van de foto
is er geen klik dan werkt het niet gewoon echt niet op een privé GB party vooral bare niet
vergeet ook niet een normale foto hebben de meeste al op het net staan
Twitter, Facebook enz enz

xx petra

Krijg nou tieten zeg!
Zit er hier eentje online die mijn profiel naam gebruikt... lichtjes aangepast. Niet leuk.

Terug
Naar boven