Gespierde dames

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Ik kick nu al een tijdje op gespierde vrouwen, bodybuildsters en vooral crossfit meiden, iemand een idee? Op hookers wordt erover gesproken maar dan om mee te worstelen en van die zever. Ik wil echt sex, liefst zonder maar eventueel ook met condoom!

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
In 2017 my beautiful wife and myself met a bodybuilding couple in Fun4Two.
She had been bodybuilding again after having her children.
She was 43 years old but looking much younger .
Her libido and her Clitoris were huge.We were kicked out of the playroom by the boss at about 3.30 in the morning having fucked 3 times.
We met up 5 or 6 times after this in Antwerpen and Breda.
Each meeting was a fuckfest 3 times sometimes 4.Fueled by the testosterone that she and her husband took to help with the bodybuilding.
I can honestly say I never saw a larger or more beautiful Clitoris in my life as a result of the long
exposure to the large dosages of testosterone over the years.
Bareboy highly recommends
female bodybuilder's.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Sorry I should have said because of their high libido
condoms were never mentioned.
Bareboy

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Bareboy, als je nu reageert op een Nederlands gestrlde vraag... en komt met dat quasi interesante antwoord in het engels... dan vraag ik me af waarom.
Dit is een NL forum met NL vragen. Die je klaarblijkelijk allemaal kan lezen.
Mag ik je dan verzoeken ook in het Nederlands te antwoorden.
Ik erger me scheel aan die quasi engelse antwoorden

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
@m1ichel : wat is dit nu voor een reactie? Bareboy levert gewaardeerde bijdragen. Of dit nu in het Engels is of niet, doet er niet toe. Oude forumleden weten dat hij al eens uitgelegd heeft waarom. Voor bekrompen taalnationalisme is hier geen plaats. Ik erger me ook aan al die taalfouten die onze "native speakers" :lol: maken, maar hier op het forum zal ik daar ook geen commentaar opgeven.

@onderwerp: Sonja, die vaak meedoet bij de presidential suite gangbang, doet aan bodybuilding en heeft een geweldig gespierd lichaam. Haar man doet ook aan body building (misschien zijn zij wel het koppel dat bare boy bedoelt). Helaas wordt de gangbang door corona al even niet meer georganiseerd.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
@ S73rb.
Tuurlijk, kan ook in het frans, duits of Spaans toch?? . Mijn ergernis gaat over het feit dat hij zich op een NL forum klaarblijkelijk alles kan lezen en toch in het engels reageert.
Ik loop/lees hier ook al wat jaartjes mee.. ken zijn verhaal niet.. maar erger me er scheel aan.
Maar ja ik zal niet de enigste zijn die zich Blauw ergert aan dat quasi interesante engels. Heeft niks met Taalpurist te maken hoor..
Maar goed dat je het voor hem opneemt.. Dat siert je, maar brengt mij zeker niet op andere gedachten.

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
via sugar een fitness instructrice op de kop getikt.

eerst paar keer met.....maar al snel alles zonder.....

jammer dat we die sites hier niet meer bespreken.
hele mooie bron van mooie geile avonturen....

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Tuurlijk, kan ook in het frans, duits of Spaans toch?? . Mijn ergernis gaat over het feit dat hij zich op een NL forum klaarblijkelijk alles kan lezen en toch in het engels reageert.
Ik kan 4 talen maar Duits kan ik perfect lezen begrijpen en spreken maar als ik moet schrijven antwoord ik liever in het Engels anders duurt het 5 keer zo lang om een antwoord te formuleren.
En als je er u aan ergert gewoon even bareboy aan uw vijanden toevoegen dan zie je zijn posts niet meer.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Och mannen aub, stop hiermee want dit brengt niets nuttig bij aan het forum.
Dit is een internationaal forum !!
Respect voor bareboy ! Ik heb geen problemen dat hij altijd in het Engels antwoord want hij brengt nuttige informatie to aan het forum. Ik wil hem wel eens ontmoeten in het SKW !

Grtjs
Makkie

petertje2

Toogplakker
9 sep 2020
145
5
Lekker hoor
Zo'n sportief wijfie

Melken je helemaal leeg met die getrainde bodem bekken spieren

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Volgens mij had Bareboy het over Sonja die vroeger aan de gb's in de Cercle-o meedeed. Daar pijpte ze als enige mét cd. Wel een gespierd lichaam, maar niet 'my cup of tea' met die keiharde fake borsten...

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi Timtim
No this girl doesn't do paid sex .We found them in Fun4two they are swingers.
She has small natural breasts in fact she doesn't really have breasts more like puffy nipples but very sensitive.
The reason we stopped seeing them was that her husband was a little too aggressive for my wife.
When I say aggressive I don't mean threatening .He just fucked very very hard for a long time and she was sore afterwards.
I still dream of meeting her alone....
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi Timtim
No this girl doesn't do paid sex .We found them in Fun4two they are swingers.
She has small natural breasts in fact she doesn't really have breasts more like puffy nipples but very sensitive.
The reason we stopped seeing them was that her husband was a little too aggressive for my wife.
When I say aggressive I don't mean threatening .He just fucked very very hard for a long time and she was sore afterwards.
I still dream of meeting her alone....
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Apart from the fake breasts she looks amazing.
Anyone had experience with her?
Bareboy

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Idd geen fan van de siliconen borsten maar voor de rest precies een lekker ding, begint erop te lijken.

Terug
Naar boven