Gescheurd condoom

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ik maak er juist een sport van om tijdens doggy ff tussentijds zg aan mijn lul te trekken en dan te zeggen "show me your nise ass , o yeah"
maar dan stiekem het condoom af te rollen op het puntje van je eikel en hem er dan in duwen , gegarandeerd dat hij dan eraf gaat .
dan na het klaarkomen heel verbaast te reageren "he where is the condom ? is he inside you? "
meestal worden ze niet heel boos maar een beetje verontwaardigt waarop ik reageer dat ik er toch niet aan kan doen.....

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
gbeer40 zei:
ik maak er juist een sport van om tijdens doggy ff tussentijds zg aan mijn lul te trekken en dan te zeggen "show me your nise ass , o yeah"
maar dan stiekem het condoom af te rollen op het puntje van je eikel en hem er dan in duwen , gegarandeerd dat hij dan eraf gaat .
dan na het klaarkomen heel verbaast te reageren "he where is the condom ? is he inside you? "
meestal worden ze niet heel boos maar een beetje verontwaardigt waarop ik reageer dat ik er toch niet aan kan doen.....

Ziek! Dat wij zelf kiezen voor NZC maakt nog niet dat je over de gezondheid van een ander mag beslissen. Kansloze actie.. maar je zult wel als narcist gebabbeld zijn door GGZ

A

Anonymous

Guest
Banana zei:
gbeer40 zei:

Ziek! Dat wij zelf kiezen voor NZC maakt nog niet dat je over de gezondheid van een ander mag beslissen. Kansloze actie.. maar je zult wel als narcist gebabbeld zijn door GGZ

Dat je daar verontwaardigd over bent dat snap ik wel.
Echter..... er worden ontzettend veel "geintjes" uitgehaald met condooms waardoor ze scheuren of eraf rollen etc.
Vooral bij nieuwe en/of schuchtere meiden, omdat die totaal geen kaas gegeten hebben van het wereldje als DVP.
Vergeet ook niet dat het vertrouwen van de dames op dat gebied heel hoog is, omdat ze zelf vaak ook te vertrouwen zijn, zelf absoluut niet zonder willen neuken en denken dat de ander ook zo is. Als ik een wijfie zonder condoom wil neuken die het alleen met condoom doet dan lukt het 9 van de 10 keer, glijmiddel of niet!

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Heb van alles tegen op pooiers, maar een pooier die een vent inelkaar beukt die zo'n streek geflikt heeft is dan wel weer een goed ding. Of nog beter: een dame die zo'n vent de kamer uit slaat... maar dat zal weinig gebeuren vrees ik

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Je gaat een contract met een dame aan.
Als zij nmc wilt en je doet alsof je het accepteert dan moet het nmc blijven. Als je dan door een geniepig geintje expres nzc ervan maakt pleeg je contract breuk.
Inderdaad dan is een pooier van een belazerde dame vaak het antwoord.
Respect hebben voor een ander heren

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ik snap jullie reacties wel , maar goed ik ben diegene die dan evt een boze dame of pooier moet handelen en tot nu toe is dat altijd mee gevallen.
komt bij dat ik weet dat ik getest en soa vrij ben ( en gesteriliseerd) dus ik loop het risico en breng de dames niet in gevaar,
( en voor evt boze pooier heb ik toevallig zwarte band jiujustu maart dat weten zij niet )

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Leuk dat je dat hier allemaal schrijft maar meldt je dit ook de dames die je door je "geintjes" volspuit dat je gesteriliseerd bent , anders zadel je de dames wel met het idee op dat ze mogelijk zwanger kunnen worden . Verder is het feit dat je getest bent ook altijd maar een moment opname . Simpel je moet respect hebben voor het feit dat niet alle dames nzc doen , het moed willig afschuiven van het condoom in doggy als de dame het niet kan zien is ronduit zielig . scheurt het condoom gedurende de daad dan is dit heel iets anders . Je mag de dames die dit werk doen best met respect behandelen ipv ze zien als een ding waar jij je lusten op kan botvieren .

Kinkykijker

Snuffelaar
20 sep 2019
18
2
Wat een misselijke actie!
Als de dames het niet aanbieden en jij zonodig nzc wilt ga dan naar een ander, dat je jezelf nog kan aankijken in de spiegel.
Ik hoop dat je tzt een paar flinke beuken op je Kanis krijgt.

Zoek gewoon een vriendin kan je altijd zonder maar dat zal in jouw situatie er wel niet inzitten met je narcistische rothouding.

Gewoon ronduit ziek dit.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik heb het ook eens meegemaakt bij een raamdame waar ik regelmatig kom. Ik kwam niet klaar maar bij nadere inspectie van het condoom bleek het gescheurd te zijn. De dame in kwestie zat er niet mee en zei doodleuk "no problem I trust you".

Kinkykijker

Snuffelaar
20 sep 2019
18
2
Ongelukjes kunnen altijd gebeuren hoort erbij maar moedwillig de boel saboteren is gewoon te treurig voor woorden.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
gbeer40 zei:

Wat een trieste man ben je. Écht, wát een trieste lul! Dus, als een dame niet wil meewerken aan je hobby, dan rommel je hem er toch wel in, met een truckje. Gadver, werk je bij de belastingdienst, afdeling toeslagen? Die mentaliteit lijkje wel te hebben: lekker valsspelen om tóch je zin te krijgen. Én je bent er nog trots op ook!

En dan dat geleuter over je zwarte band....: Dus als iemand verhaal komt halen omdat JIJ de zaak besodemietert, dán ben JIJ van mening dat je je "moet verdedigen"? (even los van het feit dat je willens en wetens vrouwen neukt die kennelijk door pooiers als verdienmodel worden gebruikt). Terwijl JIJ dus de zak bent die (dubbel) misbruik maakt van de situatie. Als je wordt aangehouden door de politie omdat je bewust door rood rijdt, ga je die agent dan uitschelden, sla je hem op zijn bek, terwijl jij gewoon fout bent? Lekker type ben jij.

Sukkel!

A

Anonymous

Guest
:D :twisted: :D
borus zei:
Misschien met zn allen gangbangen met gbeer40 als leidend voorwerp? De condooms rollen we af in zn reet
Zo valt er toch nog te lachen om/met deze trieste figuur!

CreamyBlends

Snuffelaar
21 jun 2021
4
0
Ik heb het enkele keren meegemaakt tot nu toe.

Op 1x na was dit altijd in hetzelfde huis. Volgens mij gebruikte ze daar gewoon een goeikoop merk om meer winst te maken ofzo, want het kwam daar toch wel regelmatig voor (2/3 van de tijd als ik moet gokken). Wat ik toch wel wat vreemd vond, aangezien ik het buiten dat huis maar 1x heb meegemaakt. Als het voorkwam werd er gewoon snel een ander condoom genomen en erover geschoven en binnen de 30 seconden was ik weer verder aan het neuken.

De enige andere keer dat dit gebeurde was bij een dame die prive ontving en op haar eentje werkte. Ik had een ontzettend goeie klik met haar en toen het condoom scheurde en er geen andere meer bleek te zijn, zijn we gewoon bare verder gegaan. jammer genoeg kon ik haar achteraf niet meer overtuigen om nog eens bare te gaan :cry:

poolvosje

Snuffelaar
15 okt 2015
9
0
gescheurd condoom heb ik al 5-6 keer gehad. altijd meteen gestopt toen ik of de dame het merkte en nooit klaargekomen in de dame.

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Beste mensen,

Een ongelukje met een condoom kan gebeuren en is niet altijd meteen een heel groot risico.
Paniek is vaak niet nodig.

Risico soa's
Als het condoom kapot gaat / scheurt, is er kans op hiv en is de kans op een andere soa groter.
Hoe groot de kans op hiv is, is niet in percentages aan te geven. In ieder geval niet groot voor de klant, want hiv komt erg weinig voor onder sekswerkers. De kans op een andere soa is realistischer.
Het risico hangt onder andere af van de plaats waar het condoom gescheurd is (aan de top of aan de basis), het moment waarop het gescheurd is (aan het begin van de seks/penetratie of pas aan het eind), of de vrouw ongesteld is of een soa heeft en of jij meteen hebt teruggetrokken (naarmate er langer een onbeschermd contact plaatsvindt, neemt het risico toe).

Zichtbaar
Als een condoom kapot gaat of scheurt, is dat duidelijk zichtbaar; het condoom hangt dan bij terugtrekken aan flarden om de penis of blijft achter in de vagina. Zit het condoom nog gewoon om de penis heen of het is een beetje afgezakt, dan is er geen probleem. Kleine gaatjes bestaan niet en een condoom is niet poreus (zoals de Katholieke kerk nogal eens wil beweren).
Dát een condoom scheurt in de vagina, het moment waaróp, is niet altijd te merken.

Oorzaak kapot gaan
Reden dat een condoom kapot gaat of afglijdt is negen van de tien keer: niet goed omgedaan!
Andere grote reden is: geen glijmiddel gebruikt of onvoldoende glijmiddel gebruikt of verkeerd glijmiddel.
Droge seks mag dan misschien extra opwindend zijn, het is funest voor het condoom.

Hoe het niet moet
Veel sekswerkers doen het condoom om door het over de penis heen te trekken in plaats van af te rollen.
Deze methode vraagt om problemen.
Het condoom met de mond omdoen is een speciale techniek, kan opwindend zijn, maar als het niet goed gedaan wordt, kan dat ook voor een condoom ongelukje zorgen.
Als klant kun je natuurlijk ook zelf goed leren een condoom om te doen.

Hoe het wel moet
Kijk op deze page hoe je een condoom goed omdoet (in tekst en in beeld): Wil je geen soa? Een condoom verkleint de kans. Maar weet jij hoe je ze veilig gebruikt?
En vergeet niet het condoom aan de basis van de penis vast te houden als je terugtrekt.

Zwangerschap
We weten dat veel sekswerkers geen anticonceptie gebruiken - om uiteenlopende redenen. Des te meer is het belangrijk dat je als klant weet hoe je dat condoom goed omdoet!
En als het mis gaat en zij is in paniek, of jij bent in paniek, dan is de morning-afterpil een manier om de zwangerschap te voorkomen. De 'gewone' morning-afterpil kan tot binnen 72 uur (drie dagen) genomen worden. De Ellaone morning-afterpil kan tot binnen vijf dagen genomen worden.
Hoe vaker er per menstruatie cyclus een morning-afterpil geslikt wordt, hoe minder effectief deze zal zijn.
De morning-afterpil is geen anticonceptie!

Overigens best geestig dat er op een forum met de naam NZC binnen een maand veel pages met reacties komen op een topic dat over een condoom gaat ;)

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

Terug
Naar boven