Gescheurd condoom

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Ik ben wel nieuwsgierig hoeveel forumbezoekers hier wel eens onbedoeld bare zijn gegaan door een gescheurd condoom.

Zelf bezocht ik in de jaren 90/00 veelvuldig raamprostituees, en ik zou het niet in mijn hoofd gehaald hebben om bare te gaan. Niet alleen was de angst voor Aids nog erg groot... ik heb ook het idee dat het internet, waaronder ook dit forum, zaken genormaliseerd hebben die toen echt als te risicovol of abnormaal werden gezien.

Nooit meegemaakt dat een condoom kapot is gegaan tijdens het vrijen in ruim 200 raambezoeken. Tot een jaar of 5 geleden, bij een bloedmooi (ik geloof) Grieks meisje. Een langbenige en zeer slanke schoonheid van begin 20. Ik nam haar van achteren, stootte een tijd flink door en had uiteindelijk een enorme ontlading. Ik spaar nog wel eens op voordat ik een dame bezoek :D
Eigenljk had ik niks door totdat ze zelf zei dat het condoom gescheurd was. Ze voelde al nattigheid, ha. Ik haalde hem er uit en ja hoor... alles diep in haar kutje gespoten. Sorry :roll:
Ze deed er verder heel laconiek over, maar ik vond het toch wel een geile ervaring.

Eigenlijk heb ik sinds die tijd geen enkele zin meer om te betalen voor neuken met een condoom. Niet zo zeer door haar, maar omdat het gewoon echt beter en spannender is zonder.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Al best wel vaak mee gemaakt ,,condoom te klein,, of ze zitten er zelf aldoor aan te trekken,, of tijdens het hardt pompen dat het gebeurd,, of ze trekken er aan met hun tanden en laten hem dan los klappen op je eikel (je snap wel wat ik bedoel) ,, of mijn voorhuid zit niet vergenoeg terug en dan is er voor geen ruimte in de condoom meer scheurt ik ook vaak,, of ze hebben een iets te grootte of kleine condoom en dat rolt ie af..
dan komt het nog wel eens voor dat er daarna gewoon bare geneukt mag worden soms komen ze der zelf mee voor een extraatje 💰

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Diverse keren meegemaakt en meestal gaf ik het ook wel aan de dame in kwestie of merkte zij het zelf wel, meestal werd er dan gevraagd om niet in haar klaar te komen. Dus ja je mocht dan toch min of meer bare erin en bij vele is het ook zo geweest dat er geen condoom meer aan te pas kwam zolang je maar op hun lichaam klaarkwam.

Ook meegemaakt dat bare werd aangeboden maar op het moment van neuken werd er toch een condoom omgelegd ondanks de afspraak en dan met de mededeling ik doe het nooit zonder, als dan tijdens het neuken het condoom kapot ging dan had ik er geen probleem mee om haar dan vol te spuiten. Dit leverde vaak mooie taferelen op van de dame in kwestie van voelde je het niet, en nu krijg ik een baby en of je moet meer betalen.

Mijn reactie was dan meestal, jammer jij houdt je niet aan je afspraak dus waarom zou ik het dan moeten doen. Sommige van deze dames werken nu nog steeds en proberen je nog steeds te porren om binnen te komen en je mag nog steeds bare ! De kans dat het daadwerkelijk kan is gering. Ik lach meestal maar naar hun en zeg dan eerst het spel en dan pas betalen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja is mij ook weleens overkomen.
Een keer was wel heel apart. Was in een seksshop op Zuid heel lang geleden.
Was lekker bezig met de dame en goed klaar gekomen.
Ik trok hem er uit bleek de condoom geklapt. Ze schrok zich te pletter.
Ze ging gelijk met een vaginale douche en een soort play borstel haar kut schoon maken.
Nou dat ding was niet klein maar verdween helemaal. :lol: :lol: :lol:

Ook weleens met een vriendinnetje gebeurt ook lang geleden. Nou die zat ook in de rats want net aan de pil dus wist niet zeker of ze zwanger kon worden. Maar na 3 weken kwam gelukkig de rode vlag :D .

Groet,
LD

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Eigenlijk nog een wonder dus dat het maar zo weinig is voorgenomen al die jaren bij mij.
Misschien ook omdat raambezoek, zeker op de wallen, vaak erg kortdurend is. Kwestie van naar binnen en naar buiten meestal.

Condoomloos neuken heeft me wel verwend gemaakt, ik zou echt niet meer willen betalen voor een dame met rubber er om.

Bij een gewone date of one night stand ligt dat anders en ben ik wat ouderwets. In principe ga ik er vanuit dat er een condoom gebruikt gaat worden, en ik respecteer dat ook door niet te zeuren om zonder.

Ik date eigenlijk alleen aanzienlijk jonger dan mijzelf, leeftijd 25-35, en meer dan de helft van de keren kan ik er zo in, vaak de eerste keer al. Niet dat dit heel vaak voorkomt, maar toch wel één tot twee keer per jaar. Ik heb het idee dat de jongere generaties zich minder druk maken om ziektes etc. dan ik zelf op die leeftijd.

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Ik heb wel eens geëxperimenteerd (niet tijdens sex) in hoeverre een condoom verzwakt wordt door olie, maar geen condoom scheurde hierdoor. Ik vermoed enkel verzwakte/verourderde condooms. Het fysiek beschadigen van een condoom kost best wel wat moeite, een gewone vingernagel zal niet per ongeluk snel een condoom beschadigen....

Tijdens de seks bij mij op één hand te tellen, maar enkel bij betaalde seks... Bij één date doordat ze direct ervoor een handje massageolie overheen smeerde. Merkte er vervolgens niks van toen ik er doorheen scheurde, behalve een superlekker gevoel en aan het einde een ringetje om mijn penis en een druipend kutje :p De andere dates hadden of een oud condoom, te weinig glijmiddel of verkeerde "montage". Die condooms hoorde je gewoon klappen. Uitgezonderd het eerste geval daarna nooit mogen doorgaan zonder een nieuw condoom. Maar bij sommige dames heb ik het vermoeden dat ze het niet heel erg zouden vinden dat dit een keer zou gebeuren, mede door het opzettelijke verkeerd gebruik en een nonchalante reactie. Hebben jullie dit ook wel eens?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Maatje van me zorgde altijd zelf voor een gescheurd condoom, zorgde voor een haakje aan z'n duimnagel en haalde daarmee het condoom open.
Die idioot neukte zo vrijwel altijd bare en kreeg ook vaak genoeg een hoop gedoe daardoor.
Ik snapte nooit waarop hij het zo deed, je kon ook gewoon vragen of het zonder kon, maar hij zocht juist de spanning op.
Het zal jullie niet verbazen dat hij ook meerdere malen een pak slaag heeft gehad, ook van wat dames.

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik heb het ook eens voor gehad bij een koppel waarmee ik had afgesproken, we hadden beide niets door en was zeker ook niet de bedoeling maar toen ik hem eruit trok bleek het toch het geval te zijn. Zijn dingen die kunnen gebeuren.

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
amazing zei:
Maatje van me zorgde altijd zelf voor een gescheurd condoom, zorgde voor een haakje aan z'n duimnagel en haalde daarmee het condoom open.
Die idioot neukte zo vrijwel altijd bare en kreeg ook vaak genoeg een hoop gedoe daardoor.
Ik snapte nooit waarop jij het zo deed, je kon ook gewoon vragen of het zonder kon, maar hij zocht juist de spanning op.
Het zal jullie niet verbazen dat hij ook meerdere malen een pak slaag heeft gehad, ook van wat dames.

Ik neem aan dat hij dat pak slaag en gedoe pas kreeg wanneer ze het door hadden of dat hij het meermaals bij dezelfde dame deed.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Ja dat heb ik ook al eens gehoord dat iemand dat deed,, al de dames in Alkmaar wisten het opponent die kwam nergens meer in de ezel!!..

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
1x meegemaakt. Wat een drama. Was in de tijd dat nzc minder voorkwam bij dvp vanwege hiv. Condoom ging er aan en spoot er dwars doorheen. Paniek bij dame want niet aan de pil. Heb morning after pil voor haar geregeld. Klaar. Heren die condoom stiekem saboteren zou ik graag het zaakje van afhakken . Waardeloos. Als dame nmc doet respecteer dat en zoek anders verder. Ik heb ervaren hoe een dame kan schrikken van een gescheurd condoom. Echt niet leuk.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
In principe mag een condoom niet scheuren als het van goede kwaliteit is en correct gebruikt. Toch heb ik het eens meegemaakt maar dat was speciaal. Het gebeurde in een thais massagesalon. De dame deed me een condoom aan dat zwart van kleur was en erg dik, duidelijk geen latex maar een ander materiaal. Tijdens het neuken voelde ik zo goed als niets. Na lange tijd voelde het plots lekker en nat aan. Ik dacht wel dat misschien het condoom gescheurd was en de dame had misschien ook iets gevoeld want ik merkte dat haar gezicht vertrok. Het voelde echter zo lekker aan, ik kwam dicht bij mijn hoogtepunt en had gewoon geen zin om eruit te springen. Dus lekker klaargekomen en nadat ik mijn piemel er uit trok flodderde inderdaad een gescheurd condoom. De dame was duidelijk niet gelukkig maar zei er verder niets van.

blootlulletje

Snuffelaar
19 mei 2017
13
4
Zelf 2x meegemaakt al een heel aantal jaartjes geleden. Pas ontdekt na het klaar komen.
Was wel schrikken voor mij en de dame. Dames ging alles direct uitwassen. Eentje - waar ik regelmatig bij ging - gaf direct de melding dat ze regelmatig werd getest en niets had. Maar toch zelf ook ongerust in de weken daarna.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
éénmaal gehad, zaad in haar gespoten door het kapotte condoom maar voor de 2de ronde wel met condoom hoewel het zaad er uitkwam :lol:

A

Anonymous

Guest
Twee keer gehad.
Eerste keer was met Valeria, Utrecht/Rotterdam.
We hadden beide niets in de gaten. Na afloop ik in de stress en zij heel nonchalant. Beetje schoonmaken en lachen.
De keer daarna herkende ze me wel.
Zij pakt een condoom en ik maak een grapje van 'ja dat zal helpen!, die dingen gaan stuk kun je ze net zo goed vergeten'. Ze klom zo boven op en we hebben jaren zonder geneukt.

Tweede keer was bij een jonge meid in Zoetermeer en Gouda. Pas na het klaarkomen in de gaten. Zaad stroomde eruit. Toen die meid in de stress en ik heel nonchalant, 'ja kan wel eens gebeuren'.

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
In mijn jonge jaren ook nog 2x gehad, je voelt het echt plots veel lekkerder worden, en bij het spuiten voel je het ook.
Ene dame maakte er geen probleem van, andere ging haar direct gaan spoelen in het bad met de slang tot in haar kutje, die was niet zo happy...

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
ik heb het ook eens meegemaakt..
ineens voelde het nat en veel lekkerder aan.. bij terugtrekken inderdaad stuk..toch beetje paniek wat nu..maar later mocht ik deze meid zonder condoom neuken alhoewel ze dit nooit deed zei zr.. :D

Voormalig lid 14232

Snuffelaar
29 sep 2019
6
0
In m'n eerste wandeljaren ook voorgehad. De dame in kwestie moest er zelf goed mee lachen en vond het niet erg. Ze liet zich ook regelmatig testen, vertelde ze me toen.

De indoctrinatie-campagnes van de overheid hadden me nochtans goed te pakken. Met slogans zoals : "Open je ogen voor HIV ze sluit".
Ik dacht dat men leven voor bij was en ben een hele periode in paniek geweest.

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en af en toe, wandel ik nog wel eens (nu bewust zonder) :D

supergeil2

Toogplakker
13 jun 2015
37
0
Één keer meegemaakt. Volgens mij in de vorige eeuw. Op de strevelsweg in Rotterdam zat een privéhuis annex sexvideo zaak waar ik regelmatig kwam. Bij een vaste dame, naam weet ik niet meer.
Flink doorgepompt, na klaarkomen zagen we dat condoom volledig gescheurd was. Beide deden we er lacherig over. De volgende keer was het helaas weer nmc.

Terug
Naar boven