Gerda - Halle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Er staan 2 advertenties van haar online wat zijn u bedoelingen met haar.

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-hete-dame-2.html
Dit is eerste link van haar 1 van haar advertenties .

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lieve-dame-80.html
Dit is link naar haar 2e advertentie

Het is een zeer lieve attent aangename dame.
Je voelt u op gemak bij haar .
De sex is geweldig .
Als je aankomt bij ontvangt ze u aan de deur waar u eerst moet betalen .
Vervolgens klein praatje en daarna gaan de kleren uit .
Ze gaat je eerst op je gemak stellen en dan begint ze u zachtjes te strelen en dan zachtje naar u lul afdaalt .
Waarmee ze eerst lekker speelt en hem daarna in haar mond steekt voor een superhete pijpbeurt ze slaat geen mm van je lul over en zuigt super goed.
Zo goed dat als je je niet inhoud je de inhoud van u ballen al leegschiet.
Haar daarna heerlijk gebeft heeft een fris ruikend lekker kutje met een lekker clit waar je goed kan aan knabbelen .
Ze geniet ook echt en dat laat ze zien en horen .
Dan overgegaan naar het neuken verschillende standjes .
Haar heerlijk op z'n hondjes genomen waar ze heerlijk mee bewoog en haar kut heerlijk een en weer over mijn lul schoof na tijdje heerlijk geneukt mijn lul terug in haar mondje gestoken en weer heerlijke piipbeurt weer geen mm overgeslagen en lekker sabbelen aan mijn ballen heel mijn lul verdween in haar gulzige mondje en ze zoog en likte met het puntje van haar tong aan mijn eikel dat was zo heerlijk dat ik mijn hele lading in haar mondje spoot .
ik kan u zeker een zoekje bij deze dame aanraden ze leuk en vriendelijk en super heet .
Ik ga er zeker nog terug naartoe .

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
JE kan enkel een afspraak maken via de relights site zelf.
je mag niet bellen , smsen , of naar whatsapp sturen .
IK stuurde dus berichtje via redlights dat werd snel beantwoord .
Je moet wel een foto van u meezenden in het bericht dat vraagt ze voor haar eigen veiligheid .
Waar niks aan verkeerd is en de foto kan alleen door haar en door u gezien worden en is dus veilig .
Heren allen daar heen je word er echt goed behandelt en ze weet wat pijpen en neuken is wat ze dus ook supergoed doet

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
Berre regelt haar afspraken heb ik al gemerkt, vroeger kon ze maar amper zinnen maken in haar advertentie...

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Beste benq
Ik ben zelf klant bij gerda .
Ja ik help haar de advertenties opmaken maar onderhandelen met de klanten doet ze zelf .
Ik help haar omdat er blijkbaar heren zijn die profiteren van haar .
Haar gaan neuken en dan niet betalen en ander onozele dingen met haar doen tegen haar wil .
Maar ik hou idd nu mee een oogje in het zeil.
Dat er geen frofiteurs meer komen of idioten die graag een dame in het zak zetten .
Bent u tevreden met het antwoord benq

• Like
Waarderingen: ntp

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Bedankt macarena
Het kost niets he om iemand te helpen en te zorgen dat die veilig is tegen een hoop debielen en profiteurs .
gerda is een lieve dame met het hart op de juiste plaats .
daarom help ik haar .

• Like

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
In berichten tussen mij en haar staat letterlijk, mijn vriend regelt de afspraken, dus we weten alletwee beter he 😉

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Als ik u als vriend heb bvb zeg ik tegen u toch ook mijn vriend he benq daar heb je geen punt hoor .
Maar u denkt het uwe er maar van zolang dat ik maar weet hoe het in elkaar zit en ze heeft nu sinds 3 weken idd een vaste vriend maar dat ben ik zeker niet hoor .

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Ja dat heb je als je frkandel heet he onozel ventje .
Toen wat respect naad die dame toe onozele debiel .
Zal ik u ook een beginnen afkraken onnozelaar als jij nog 1 keer zo een opmerking naar die dame toe hoor zeggen dien ik klacht bij de moderator hier en vraag u van deze site te verwijden met zo een outlullen als jij ben je niks he .
Jij bent niets anders dan een zielig mannetje die geen enkel vrouw kan krijgen en die zich dan afreageert op een arme vrouw .
Je moest u schamen randdebiel .

• Like

Benq

Toogplakker
14 apr 2020
54
25
Duidelijk de vriend die de afspraken regelt, ik had zogezegd gebeld en kreeg ook scheldwoorden...
Terwijl haar nummer niet in de advertentie staat...

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Beste mensen ik ga jullie verwittigen stop gewoon met al die zever anders ga ik verder stappen ondernemen .
Dit isbeen chat om de dames voor te stellen en hun diensten .
Niet om de mensen die er iets schrijven aan te vallen en onozele praat te verkopen.
Ik ken gerda omdat ik er zelf klant bij ben .
Het is een lieve dame die zich te veel laat doen door randebielen zoals de meeste hier .
Iemand uitmaken en beschuldigen is snel gedaan maar stop gewoon met zeveren en gedraag u als volwassenen en niet als belachelijke pubers .
En pijpfitter overweeg best u woorden voor u nog eens onzin uit kraamt .
of ben je afgewezen door gerda is daarom dat je zo kinderachtig doet is u pietje te klein of ben je te lelijk meschien domme idioot

Berre1965

Toogplakker
14 dec 2021
35
14
Benq ofwel filip .
Je bent een kleine zeveraar je bent gewoon afgewezen omdat je een onozelaar bent .
Jij probeert misbruik te maken van een dame die invaliede is en zo zijn er veel maar die lopen nu tegen een muur want gerda word nu geholpen om de debielen die haar alleen willen om vieze vettige spelletjes mee te doen nu niet meer tot bij haar geraken .
Zo een zielig ventje zoals jij .
En met u klein verschrompeld lulletje dat valt nu tegen ze die dame nu niet meer dingen kunnen latrn doen die ze niet wild .
Dus gasten zie vanaf nu uit wat jullie schrijven .

Bijlagen

• Screenshot_20240308_071632_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240308_071632_Samsung Internet.jpg
    217,4 KB · Weergaven: 80
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven