Georgiana - Voorthuizen

gompie

Toogplakker
30 nov 2021
177
71
Heb contact gehad vorige week maar kwam maar niet tot een afspraak dus geskipt.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
@Dhrs prijzen zijn gedaald. Al zul je via de app de echte prijs moeten achterhalen want in de tekst staat nog steeds Full service 250.

30 aug 2025
215
233
Ja, ze heeft erg dunne lippen.
In ieder geval beter dan die opgespoten eendebek lippen die je veel ziet
bij dames vandaag de dag.
Dit is tegenovergestelde zeg maar, een beetje voller zou mooi zijn maar ach.
Ze heeft best lekker lijfje verder, kan haar helaas niet bezoeken vanwege
verblijf elders maar ze staat op mijn to do list.

Dhrs

Toogplakker
15 mrt 2024
46
14
@Dhrs prijzen zijn gedaald. Al zul je via de app de echte prijs moeten achterhalen want in de tekst staat nog steeds Full service 250.
Kijk aan, dan word het de moeite waard om haar eens te contacten😈. Het schrikt potentieele klanten ( althans ik) wel af met de prijzen die ze er op heeft staan.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Er heeft een recensie bij haar ad gestaan. Weet niet precies wat er allemaal in vermeld stond. Was in iedergeval niet positief. Wat ik wel weet is dat ze geen tanden meer heeft, vandaar haar dichte mond.

30 aug 2025
215
233
Met pijpen wel lekker, geen last van de tanden dan!
En prijzen zijn idd te hoog maar wie weet gewoon voorstel doen met lager bedrag.
Merk je snel genoeg of ze dat accepteert of niet.

Digger76

Toogplakker
31 jul 2020
36
5
Ja ik, begin december. Ze ontvangt op hetzelfde park als Brianna. Heb een bericht gestuurd en kreeg vrij snel antwoord. Voor bare moest ik €100 extra betalen, maar kon onderhandelen. We kwamen op €100 voor een quickie uit inclusief bare. Ik kreeg een adres doorgestuurd, maar ik kwam eerst op een hele andere locatie uit. Uiteindelijk met bellen en nieuwe locatie werd ik naar het juiste chalet geleidt. Bij aankomst schrok ik even van haar gezicht. Echt geen knappe verschijning, maar haar lichaam maakte wel een hoop goed. Lekker fris en precies als op de foto's. Ze is wat stil in het begin, maar verder een lieve meid. Na een paar minuten kwam ze wel los. Ze heeft zeker wel tanden overigens, maar zijn wat klein. Ze begon me te pijpen, niet heel diep, maar wel lekker op zich en ze nam de tijd. Uiteindelijk missionaris bare bij haar naar binnen gegleden. Ik moet zeggen, ze heeft een mooi fris kutje dat lekker aanvoelde. Voorzochtig een beetje met haar gezoend en daarna kwam ze goed op dreef voor wat meer tongzoenen. Ze is geen dame voor stevige seks, maar als je, zeker in het begin, kalm aan doet en rekening met haar houdt. Dan heb je een goede date aan haar. Ze heeft iets onderdanigs en daar hou ik op zich wel van. Na een tijdje missionaris omgedraaid en lekker doggy verder geneukt. Haar kutje zat er lekker strak omheen en ze was heerlijk nat. Ik kwam hierdoor goed op stoom en na wat stevige halen duurde het niet lang voor ik in haar klaarkwam. Intern doneren is geen probleem. We hebben daarna nog even gebabbeld. Ondertussen de doekjes erbij, schoonmaken, aankleden nog een kus en daarna tevreden naar huis. Herhalingsgevaar een 7. Maar ik zou hier niet meer dan €100 uitgeven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven