Gent, Vanderdonckdoorgang 13 ( let op rippers !! )

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Vanmiddag stonden er twee jonge meisjes in de deuropening van de Vanderdonckdoorgang 13 te Gent. Bij het voorbijgaan vroegen ze luidop op straat of ik iets zonder condoom wou. Aandacht was er onmiddellijk. De kleinste met zwart haar was diegene die voor bare ging en om mij te overtuigen werden haar borstjes nog even uit haar behaatje gehaald, zomaar op straat. Ze vraagt 100 EUR voor 20 minuten. Ik ben er nog niet op ingegaan omdat ik hier niets over haar kan terugvinden. Iemand al ervaringen?

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik was gisterenavond in de Gentse rodelichtenwijk en daar de dames die ik op het oog had er niet waren besloot ik, naar aanleiding van dit bericht, op onderzoek te gaan. Er stonden twee dames achter het raam, een slanke met zwart haar en een ietwat mollige met lichter gekleurd haar. De zwartharige lonkte naar mij. Ik voeg in de deuropening wat mogelijk is en vroeg dan of nzc kon en ze zei van ja. Ik kwam binnen, de tweede dame ging weg en we begonnen te onderhandelen. Het was 100 € voor een uur. NZC was 200 € extra. Ik vond dit teveel en wou al weggaan toen ze zei dat 100 extra ook goed is. Dus 200 € betaald.

We begonnen wat te knuffelen. Als ik haar wou kussen wendde ze eerst haar hoofd af maar stond daarna toch een kusje toe. Dan begon ze te pijpen maar deed dit met een stuk keukenrol tussen mijn lul en haar lippen, wat al een slecht begin is. Ze vroeg of ik "touch" wou, ik begreep haar eerst niet maar uiteindelijk bleek dat ze een douche voorstelde. We gingen tezamen onder de douche. Ze ging even in de kamer keukenrol halen, blijkbaar was er geen handdoek beschikbaar, en het valt niet mee om u met keukenrol af te drogen als ge helemaal nat zijt. Dan weer op het bed. Toen ik haar wou penetreren vroeg ze om eerst met condoom te proberen. Ik was akkoord omdat ik enige moeite had om een stijve te krijgen en toch eerst wou zien of ik wel in haar kon. Na enige tijd vroeg ik dan om het, zoals afgesproken, zonder verder te doen, maar dat wou ze niet. Uiteindelijk zei ze dat de tijd om was, hoewel we allicht geen uur bezig waren. Terwijl ik mij aankleedde kwam haar gezellin weer binnen.

Slechte service dus en afspraak niet nagekomen. Ik was van plan om nog wat rond te kijken naar een andere dame, maar eerst ging ik in een hoekje mijn portemonnee inspecteren, en wat ik al vreesde bleek waar : hij was leeggehaald !!! Ik denk dat ze tijdens het korte moment dat ze in de kamer was terwijl ik nog onder de douche stond snel mijn portemonee uit mijs tas gehaald heeft, of anders heeft ze haar gezellin dat laten doen terwijl we tezamen nog onder de douche stonden en die dus tijd genoeg had om mijn tas te doorzoeken. Ik besloot om het maar zo te laten, confrontaties opzoeken is niet mijn ding, en er moest maar eens een kwaaie pooier binnen handbereik staan... Kortom, te mijden meiden !

Terug
Naar boven