Gent (centrum)

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Ik weet niet goed waar ik dit het best kan zetten. Dus mods, verplaats gerust indien dit voor jullie nodig blijkt te zijn.

Ik verblijf voor mijn werk namelijk binnenkort 2 nachten op hotel in Gent, vlak bij de kathedraal. De DVP's zijn vlakbij (buurt van Glazen Straatje bedoel ik dan). Ik ben er al wel eens geweest, maar dat is al enkele jaren geleden ondertussen. Nu vroeg ik me af of jullie nog tips hebben om te bezoeken? Bedoeling is wel dat het binnen wandelafstand is, ik wens me niet met de wagen te gaan verplaatsen.
  • De Schepenenvijverstraat en Pieter Vdd-doorgang zijn reeds gekend.
  • Tippelen is ook uit den boze. Sommigen beweren dat het nog wel eens gebeurde in de buurt van Petit Ami, maar sinds dat gesloten is, is er sowieso geen activiteit meer.
Zijn er dingen die ik vergeet? Clubs of cafés waar je terecht kan? Sex-cinema's?
Waar valt er iets te beleven, waar niet (meer)?
Andere...?
Tips of aanraders?

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Buiten het Glazernstraatje en de Belgradostraat zou ik me niet teveel voorstellen van Gent!
Bij mijn weten moet je net in Gent zijn om in cafeetjes sletjes op te pikken, en een tippelbuurt bestaat niet in Gent!

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Ja, dat weet ik ook wel dat ik op Redlights kan kijken. Ik bedoel echt Gent-centrum zelf. Ik wil 's avonds een avondwandelingetje ;) maken en vroeg me af waar ik de dag van vandaag overal zou terecht kunnen... We zijn tenslotte toch wandelaars, niet? 😇

Terug
Naar boven