Genietertje - Brecht

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
Iemand ervaring met haar ?

1716884365079.png

Laatst bewerkt door een moderator:

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ja advertentie is maar kort aanwezig
ik denk dat de dame dit doet voor haar discretie
blijkbaar ontvangt ze Brecht aan Rommersheide

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Ik heb met haar contact gehad. Ze doet geen nzc, ook niet voor meerprijs. Ik had haar ook om een facepic gevraagd maar dat was toch wel een tegenvaller, anders had ik wel eens afgesproken. Ik hou namelijk wel van zo'n milfkes. Maar goed, mij beviel ze niet maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Wel raar: het contact verliep op de RL-chat. Hierna blokkeerde ze me gewoon, wat ik vreemd vond. Als ze iedereen gaat blokkeren die géén date met haar wil, dan gaan er nieveel meer overschieten denk ik. Ik gebruik die RL-chat gewoon omdat het soms makkelijk is, voor de rest is dat ne grote hoop bagger daar. Maar goed, dat is off-topic.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb ze ook getroffen via RL chat en ik heb haar gevraagd of het een bare date is voor de prijs van 150/uur
bare stond bij haar mogelijkheden
en dat bevestigde ze
dus voor 1 uur bare 150 euro

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ben er vorige vrijdag geweest
kon vrij makkelijk via whatsapp afspraak maken - zij belt wel met je om na te gaan dat het voor haar ok is om jou in haar prive te ontvangen
dit doet ze alvorens ze het adres doorgeeft
ze heeft me ontvangen in een net pakje zonder onderbroek
direkt naar boven waar ze lekker op het bed ging liggen om te wachten tot ik uitgekleed was
dan lekker liggen tongzoenen en haar bevredigd met mn handen
uiteindelijk is ze zo een aantal keren klaargekomen
ik heb haar gevraagd me te pijpen wat ze lekker deed
uiteindelijk heb ik lekker in missionaris positie lekker geneukt en volgespoten (CIP)

ik heb voor 30 min 100 betaalt

Visu

Toogplakker
17 jun 2015
29
9
Een paar weken geleden ook bij haar op bezoek geweest. Eerste contact in de chat op RL, daarna telefonisch contact waarbij ze haar adres opgaf. Rustig gelegen huis in een stille buitenbuurt van Brecht.

Ze ontving me luchtig gekleed, in het zwart, en bleek eenmaal boven in de slaapkamer geen slipje aan te hebben. Lekker geil. Omdat ik zo'n verschrikkelijke zin had om weer eens een kutje te proeven lag ik al snel met m'n hoofd tussen haar dijen. Ze liet me ongehaast mijn gang gaan, werd gaandeweg steeds natter en kwam tenslotte met hevige schokbewegingen van haar bekken klaar. Vervolgens, terwijl zij met haar benen lichtjes gespreid op haar rug voor me bleef liggen, ontdeed ik me van de rest van mijn kleren en nam haar in missionarisstand. Door de opwinding (een zo goed als naakte vrouw die met gespreide benen wacht om door je genomen te worden - een kick van me) hield ik het maar kort vol en liet ik me al snel in haar leeglopen. Heerlijk gevoel.

Geen tongen en ook geen pijpen, maar daar stuurde ik ook niet op aan. Ik had te veel haast om haar te likken.

Ze komt precies overeen met haar beschrijving. Inclusief de naam. Ze lijkt er oprecht van te genieten.

Ga zeker nog eens terug.

Heb 150 euro betaald voor 60 minuten nzc met interne donatie.

Terug
Naar boven